Casual - Forum moderatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56218

Guest
Beste spelers,

Eerst en vooral heel veel succes gewenst op de Casual!

De Casual is zeker geen gewone wereld, en biedt vooral een tweede kans aan spelers die het op een gewone wereld nog wat moeilijk hebben of het gewoon wat rustiger aan willen doen. Meer informatie over de speciale kantjes van deze Casual kan je terugvinden op de wiki, maar in het kort kunnen we stellen dat het vooral belangrijk is om te weten dat je op de Casual start zoals je op je gewone wereld geëindigd bent, en dat je het dorp dat je van de gewone wereld meebrengt naar de Casual nooit zal kunnen verliezen. Verder draait de Casual op de meest moderne instellingen (kerk, ridder, boogschutters, Premium functies, ...) waar je op de Wiki meer over kan lezen.

Dit forum is er natuurlijk net zoals alle andere wereldfora voor het voeren van Politiek en Propaganda, maar er is natuurlijk ook plaats voor vragen die deze speciale wereld met zich meebrengt of voor een gezellig praatje in de praathoek. Houd het gezellig, spreek elkaar aan bij de forumnaam en houd het forum overzichtelijk: dat zijn de belangrijkste ingrediënten om dit forum om te bouwen tot een leuke stek voor alle Casual-spelers!

Heb je nog vragen, wil je iets melden of heb je zin in een leuk gesprek, aarzel dan zeker niet om me een berichtje te schrijven. Verder kan je ons altijd enorm helpen door ongepaste berichten te melden door middel van het
report-40b.png
meldknopje. Alvast bedankt!

Groetjes,

Infinitum.
 

DeletedUser59624

Guest
Goedemorgen!

Naast Infinitum ben ik hier de tweede moderator die dit forum zal gaan modereren. Een aparte casual wereld waaraan we allemaal zullen moeten wennen. Mocht je hierover vragen hebben dan kun je me altijd aanspreken in een privébericht of de vraag stellen op het forum.

Het is een normaal P&P fora, dit brengt dus dezelfde regels mee die je eventueel gewend was op de andere fora!

Houd respect naar elkaar ten allen tijd! Ook als diegene geen respect voor jou heeft, houd het gezellig en overzichtelijk!

Als je iets niet vind kunnen/ongepast vindt dan wil ik je vragen om het bericht te melden via de meldknop.

Mocht je nog vragen hebben/opmerkingen, stuur me gerust een bericht!


Groetjes,
 

DeletedUser34690

Guest
Hallo allemaal!:D

Ik ben de nieuwe moderator van dit forum.
Als je het niet eens bent met een beslissing van mij kun je me hier altijd een berichtje over sturen.
Indien je iets ziet op het forum dat ongepast is kun je het bericht rapporteren via de meldknop.
Heb je nog vragen/opmerkingen? Je kunt me altijd een bericht sturen.;)

Groeten,

axfire
 
Reactiescore
31
Goedenavond,
Ik ben tijdelijk jullie moderator.
Ik ben me een hoedje geschrokken vanwege alle spam en de hoeveelheid scheldwoorden en beledigingen op het forum hier. Daarom zal ik extra streng modereren op het taalgebruik en op beledigingen. Let op: spreek je elkaar niet netjes aan en vloek je de hele tijd dan zal dat als consequentie hebben dat je een berisping ontvangt. (Dit blijft doorgaan totdat je snapt dat het niet mag)

Meld offtopic berichten met het driehoekje.

Prettige avond verder,

Dao
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16768

Guest
In navolging van Dao Mechong kom ik ook tijdelijk helpen op het Casual Forum.
Zoals hij al zei, zie je ongepastheden: meld ze eventjes. Kost je een kleine moeite en scheelt ons een grote moeite.

Mocht je me nodig hebben hoef je alleen maar op de link te klikken in mijn handtekening.


Met vriendelijke groet,

Bappos
 
Reactiescore
746
Goeie nammidag iedereen,

Ik ben jullie nieuwe moderator op dit forum. Zoveel is er niet te zeggen, indien er problemen zijn mag je me altijd PM'en. :)

Joris
 

DeletedUser76206

Guest
Hallo allemaal,


Korte voorstelling

Ik ben net begonnen als forummoderator en zal onder andere dit forum gaan modden.
Ik zal me even kort voorstellen,

Mijn naam is Olivier, een 19 jaar jong en woon in Oost-Vlaanderen. Ik studeer Toegepaste Psychologie in Antwerpen. Mijn hobby's zijn onder meer, gamen, goed boek lezen, series kijken en veel meer. Verder vragen of opmerkingen beantwoord ik zo snel mogelijk.

Belangrijke gedeelte

Ik ben geen vervelende mod (ter informatie), totdat jullie te ver over de schreef gaan, jullie zullen wel weten hoe ver je kan gaan (geen scheldwoorden en dergelijke). Speciaal voor jullie geef ik dan ook nog eens de regels cadeau.

Forum regels https://forum.tribalwars.nl/announcement.php?f=8

Zie je een berichtje dat de regels overtreedt, aarzel niet en klik op het rapporteren knopje linksonder de post (), die post zal ik dan zeker bekijken.

Zo nu weten jullie toch meer over wie hier komt modereren, als jullie zich goed gedragen kan ik men functie in een lossere sfeer uitvoeren, wat dus voordeliger is voor jullie. Voor de rest wens ik iedereen een aangenaam verblijf op dit forum en natuurlijk ingame, hou het fijn en veel plezier en belangrijkste is, respecteer elkaar! :)


Alvast bedankt iedereen
Met vriendelijke groet,
Vinicitoree| Olivier
 
Reactiescore
1.015
Lieve bespelers van casual 1

Vanaf dit eigenste moment zal ik meehelpen om dit forum te modereren.

Kort over mezelf: Ik ben Gilles, Belg en bijna 21 jaar. Mijn hobby's bestaan uit sport (actief, denksport...) en werk momenteel part-time als data-inputter. Verder gewoon wat doen met maten en uiteraard tw en alles wat daarbij hoort, zoals het AF.

Verder rest me niet veel meer dan jullie plezier en spelgenot toe te wensen. Hou het hier netjes, want dat is voordeliger voor beide partijen :p. Zit je met vragen, voel je vrij met me te praten via PM of skype (gillerkiller16)

Liefs,
BI
 

DeletedUser76153

Guest
Hallo,

Ik ben vanaf vandaag jullie nieuwe moderatot op het forum van Casual 1.
Ik zal mezelf eerst even kort voorstellen.
Ik ben Diego, 17 jaar oud. Ik woon in Zottegem, België.

Ik heb in de start van deze wereld ook nog gespeeld in 300 maar dat terzijde!
Gedraag jullie, en jullie hebben geen last van mij.
Als er vragen zijn kan je me een PM sturen.

Op een goede tijd nog!

Groetjes Diego.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Hallo allemaal!

Ik ben weer sinds kort terug bij het TW-Team als forum mod en dit forum is onder andere voor mij gekozen om te moderen.

Voor diegenen die mij niet kennen: mijn naam is Jordi, 24 jaar en ik ben docent op een middelbare school. Verder sport ik graag, ben ik graag onder mensen en speel ik uiteraard games - waaronder TW -.

Ik ben zelf een groot voorstander van p&p. Zolang het niet te beledigend allemaal is, on-topic gaat vind ik het allemaal prima.

Uiteraard mag je me altijd een berichtje sturen.

Groetjes!
 
Reactiescore
1.468
Hallo iedereen!

Sinds kort ben ook ik forum moderator. Dit is één van de fora die ik mag modereren. Ik zal mezelf kort voorstellen.

Ik ben Johan, 19 jaar oud. Sinds een korte tijd ben ik werkzaam in de automatisering. In mijn vrije tijd ben ik ook veel te vinden achter mijn computer, maar ook voetbal is één van mijn grote hobby's.

Mijn streven is een p&p forum waar iedereen zijn ei kwijt kan, zo lang het maar on-topic is. Omdat ik er van overtuigd ben dat mods en spelers één gezamenlijk doel voor ogen hebben namelijk een gezellig p&p forum, verwacht ik dat het goed gaat komen.

Ook ik ben altijd via PM bereikbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan