Casual 9 en de resultaten van de Enquête

Reactiescore
2.489
Om even terug te komen op de barb setting. Er is op product niveau (geheel tribal wars) beslist dat er geen uitzonderingen worden toegestaan op casual instellingen. De enige wijzigbare settings blijven wijzigbaar, barbarenratio hoort daar niet toe (buiten als het een algemeen iets wordt voor alle casual werelden wereldwijd. )

Ook .fr heeft geen casual met 10 barbarendorpen per speler. dit is dus fake news.

Zoals IG teaching vroeger deed?
:p

Lijkt me een leuk principe om ervaren spelers en mindere spelers op 1 account te laten spelen om zo de basis principes van TW te leren, misschien een idee voor Inno om voor casual een nieuw mentor systeem te ontwikkelen? :p

Stap af van het idee dat InnoGames alles moet ontwikkelen, jij als speler, jullie als groep en Tribalwars.nl als community kan dingen klaar krijgen...

Gebruik het idee van hieronder en richt een stam op voor slecht en goed, doe dat niet per se voor wereldoverheersing maar om elkaar te leren. Om de nieuwelingen onder je vleugels te nemen en deze op te trainen zodat ze klaar zijn voor de volgende wereld

Ook rond de ledenlimiet kan je eigenlijk best snel omheen via sub-sub-substammen.

Ik stel voor:
Voor@DoorTW.NL1 --> V&D1
Voor&DoorTW.NL2 --> V&D2
...



Anyway, aangezien CM niets kan doen aan bepaalde settings, zoals aangegeven, moeten we misschien andere voorstellen doen, want ja. Het zou eens leuk zijn om de vaste groepjes over een ander boeg te gooien.
post casual 9, mijn eerste idee.

De franse server heeft de 3e editie van La Bataille des 4 Maisons geopend. Een speelwereld op snelheid 8 waarin er slechts 4 stammen zijn en er samenwerking van iedereen nodig is.

Als we dit nu doortrekken naar casual --> casual versie van deze wereld.

  • Er worden op de casual (9?) slechts enkele stammen gecreëerd. 2,3,4, 8 of anders.
  • Spelers worden (na de eerste maand?) willekeurig in een stam gezet
  • Na 4,6 of 8 maanden worden de stamen opnieuw gebalanceerd. (mijn voorkeur gaat naar 6 mand, dan kunnen grotere spelers nog tips geven aan kleinere spelers om te groeien...)
  • Er is een mogelijkheid 1 (of 2) spelers aan te duiden waar je zeker in de stam wilt, let op: De kring moet gesloten zijn: A moet op BC, B op AC, en C op AB. Als C bijvoorbeeld enkel A ingeeft, dan kunnen de spelers A, B en C in een verschillende stam zitten.

  • verdere uitwerking?

Voor casual is dit niet mogelijk instellingengewijs, wel via de bovenvermelde methode maar dan moet je iedereen op de kar krijgen en dat is lastig ;)
 
Bovenaan