Casual 3 eindstrijd: vluchtende noobs voor de vrije Hippo's!

DeletedUser71659

Guest
ivRI9K1WSMia7KB_Z-I8jg.png


No war is won in winter. En ook zo zal het eindspel op Casual 3 deze zomer beslist worden. Wanneer de aanvalsrange begin augustus wegvalt, zal Hippo! moeten bewijzen dat ze massaal lege dorpen kan edelen. Want wie denkt dat een eindstrijd in de maak is, zit helemaal mis. Want wie wil nu vechten als je ook kan vluchten: niet waar ONE?

Laten we eerlijk zijn, onder het motto ‘liever kwantiteit dan kwaliteit’ is de stam ONE nooit een serieuze speler geworden voor de wereldwinst. Irraltionele beslissingen, een haat-liefde-‘ik val jou aan ondanks dat we bg’s zijn’-verhouding met de vijand van je vijand, heeft de stam tot op z’n grondvesten doen daveren met als resultaat barbarendorpen en leuke overstapstabs.

Stabberde de stabberde stap, daar word ik toch zo moe van

Als ONE herrinerd zal worden op deze wereld, dan zal ze bekend staan voor haar ontrouw gedrag. Want als het wegvallen van de range dreigt, dan lopen hun leden liever over naar de tegenpartij. Zie de oprekruteringen van Insane, die het laatste beetje getalenteerd talent in haar rangen opneemt. Zie het bb gaan van balimor & co. Maar zie vooral het proberen overstappen naar de vijand en het in de steek laten van hun eigen stamleden. Zo probeerde Reet en Lazyprogrammers (een leider van ONE!) te polsen naar een plekje in Plague.

zWAHy7sNQtygcbVAfJEYFg.png


Maar zie ook het stroop smeren van Distelvinky die met grootheidswaanzin een Hippo wou worden!

n-Q4nH2jR-G61VCiWjfNuQ.jpg


Insanese gekheid

Terwijl ONE nog voor het eindspel verzonken is in haar eigen interne problemen, lijkt Insane voorlopig nog stand te houden. Al hangt het voorlopig aan een zijden draadje. Ook die Insane-leden zijn zo gek als het maar kan zijn. Het continu leaven van Final was een eerste rooksignaal dat het intern niet zo lekker ging.

Als ‘noob zijn’ het stokpaardje van ONE is, dan vormen arrogantie en een onvermogen tot medeleven de pilaren waarop Insane gebouwd is. De blindheid voor hun eigen gedrag leidde tot een complete flop in haar diplomatiebeleid. Free werd gedreven in de armen van Hippo!. En wie twijfelt aan hoe arrogant die insanse arrogantie weldegelijk is, geef ik u het openingstatement van haar leider die een alliantie met Plague wou versieren:

9AwlMp9tSCSz3Nk_1XQM1A.png


Autsch, wat een moodkiller!

Het wilde Westen!

De enige stabiliteit de Casual 3 lijkt te hebben, bevindt zich in het Oosten waar de alliantie Hippo!-Free winst boekt. Beide stammen overleefden het gemanipuleer van Insane in juni. Uiteindelijk brandde de stam haar eigen handen aan het vuurtje dat ze probeerde te stoken.

En zo eindigen we in het begin van de eindstrijd. Een strijd die kort lijkt te worden en eerder gaat lijken op het opruimen van de restjes. Restjes die zelf zijn gecreëerd door interne problemen. Terwijl ONE verder vlucht voor de oprukkende Hippo’s, zal Insane de complete offensieve macht van de vrije Hippo's moeten afweren in een diplomatiek isolement dat ze zelf creëerde.
 

DeletedUser71659

Guest
Hierbij moeten we dus duidelijk onze Plaatjegame dringend gaan uppen :(:(:(
 
Reactiescore
273
Het continu leaven van Final was vanwege een intern probleem op het account Final 24, niet vanwege intern probleem binnen Insane als stam.
Maar toen ik het roer weer overnam was het eerste wat ik wou doen Insane verlaten ja.
Puur omdat ik er in de eerste instantie nooit geen gegaan zou zijn. Dit was Arnold zijn beslissing (is al gestopt).

Voor de rest prima topic, alleen je moet de wereldwinst niet zomaar onderschatten.
Er kan nog veel gebeuren, zeker met een leider als BossBassie van Free.
Jullie herinneren je vast nog wel hoe trots Duck! was dat ze de wereld al gewonnen hadden.
Toen kwam er onverwacht toch nog iets van tegenstand :)
 

DeletedUser77823

Guest
Toch mooi dat je aangeeft dat ik om een bg vroeg, terwijl dat duidelijk niet het geval was. Het plots verlaten van de nummer 1 stam en dan een eigen stam oprichten is apart. Dat is dus een teken dat er intern iets aan de hand is en dat is waar ik naar aan het vissen was. Aangezien je liet weten dat er "een informele nap" was, wist ik wel genoeg. Ik heb je nooit benaderd om samen te gaan werken, ik heb je enkel gevraagd hoe jullie in de wereld stonden, en het antwoord was dat jullie nog steeds aan de zijde van hippo stonden (als account in ieder geval). Het was dan ook geen verrassing dat jullie na ongeveer een maand (misschien 2) weer terug in hippo zaten. Ik heb het contact opgenomen omdat een deel van de stam dit wilde. Zelf was ik er sowieso al zeer sceptisch over.
 

DeletedUser78661

Guest
Wel grappig dat m'n mededeling vermeld wordt! Bekijken hoe ik als speler beter in een stam die dichter in de buurt kan gaan om stamgenoten ondersteuning te bieden of andersom wordt hier als backstabben bekeken :rolleyes: Als je ziet hoe onze stam erop vooruit gaat is dat niet onlogisch ;)
 
Reactiescore
323
Om bovenstaande woorden van Matthias te onderstrepen is de stamnaam van Hippo! ook veranderd. Wij zijn geen vriendelijke nijlpaardenliefhebbers meer, , nee, die hebben plaatsgemaakt voor Hippos with attitude!
 
Bovenaan