Casual 1 , munten verlagen

Wil jij edelmunten halvering zien op casual 1

  • Ja

    Stemmen: 25 78,1%
  • Nee

    Stemmen: 7 21,9%

  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
179
Jaja, want Ship mag alles toch. Ship recruit nooit van de vijand, ow wacht. Op king zit een speler die weerstand bied, recruiten! Op Delfine zit iemand die weerstand bied, recruiten!

Stop met schijnheilig doen en net doen alsof Ship super eerlijk speelt. Dat is sinds de komst van Tom allang verleden tijd maar vooral de slachtoffer rol uit gaan hangen. Hypocriet doen maar zelf weerstand uit de weg gaan en dan gaan klagen als het andersom gebeurd.

En @thelightfighter ga eerst je facts goed krijgen en kom dan met een oordeel. Nouja die wist je al want je wist toen ookal dat Jorrit en Tom beide dit gedaan hadden en dan ook beginnen over eerlijk spel.

En ja Bas, ik ben een verader, noob, etc blabla dat weten we nu wel.

KingH5? Die had niet eens binnen Ship gekomen, ik weet niet hoe jij daar bij komt. Ik hoef geen speler binnen Ship die ook niet fair kan spelen KingH5 weet zelf drommels goed waarom. Zal vast uit zijn mond gekomen zijn om hem te laten joinen hij is zelfs binnen de stam nooit genoemd. Nu heb je het over Celine? Die is overgekomen naar Ship omdat een vv'er binnen P. haar account vernielde. En ze had zeer goed contact met Steven dus ze kwam bij Bende van Ellende op, maar Steven zit daar nu bij jullie wat ik totaal niet achter hem heb gezocht. Wel leuk om te zien dat Celine weer terug is binnen P. en verder mis ik eerlijk gezegd niemand. Iedereen heeft zo zijn keuze om te gaan overstappen alleen geeft wel een zwakte aan. Iedereen binnen Ship wordt nu generaliseert als noob leuk om te horen ikzelf kan beamen dat dit niet zo is. Ik zelf zal nooit de overstap richting P. maken weglopen van de situatie vind ik veel zieliger. Spelers die hun best doen om Ship recht te trekken worden telkens keer op keer belazerd.

Het leuke is dat jij steeds terugvalt over deze situatie. Ik zelf had dit niet achter Tom gezocht, maar hij heeft zijn bekentenis afgegeven ook al was dat zeer laat. Alleen gaan we nu steeds terugvallen op het verleden? Dan kan ik ook nog wat stabs opnoemen die P. heeft uitgevoerd. Inderdaad laten we niet terughangen op het verleden, maar nu opeens allemaal spelers die het allemaal zo goed weten. Ik keur stabs af, maar ik vraag me echt af waarom doe ik dat steeds je word telkens opnieuw belazerd op deze wereld. Eerlijk spel is gewoon niet bij op deze Casual en nu wil ik niet de zielenpoot uithangen, maar dit hebben we allemaal aan ons zelf te danken.

Verder André moet je eens ophouden met dit kinderachtige gedrag. Ik heb meermaals vv van jou moeten draaien, omdat je zelf nooit geen tijd had. Dat je langer speelt dan Rens dat zou goed kunnen, maar hem dan in de grond boren. Hij is niet de speler die ook maar iets met die stabs te maken heeft, alleen heeft hij een forumaccount aangemaakt om zogenaamd spijt te betuigen. Terugvallen op zijn leeftijd is wel heel erg zielig kun je gelijk terugzien dat jij zelf ook nog maar 17 bent.
 

DeletedUser63643

Guest
Jongens maak geen herrie over in en uit SHIP. Zelfs ik heb in SHIP gezeten, niet gek lang maar toch.
 
Reactiescore
2.177
KingH5? Die had niet eens binnen Ship gekomen, ik weet niet hoe jij daar bij komt. Ik hoef geen speler binnen Ship die ook niet fair kan spelen KingH5 weet zelf drommels goed waarom. Zal vast uit zijn mond gekomen zijn om hem te laten joinen hij is zelfs binnen de stam nooit genoemd. Nu heb je het over Celine? Die is overgekomen naar Ship omdat een vv'er binnen P. haar account vernielde. En ze had zeer goed contact met Steven dus ze kwam bij Bende van Ellende op, maar Steven zit daar nu bij jullie wat ik totaal niet achter hem heb gezocht. Wel leuk om te zien dat Celine weer terug is binnen P. en verder mis ik eerlijk gezegd niemand. Iedereen heeft zo zijn keuze om te gaan overstappen alleen geeft wel een zwakte aan. Iedereen binnen Ship wordt nu generaliseert als noob leuk om te horen ikzelf kan beamen dat dit niet zo is. Ik zelf zal nooit de overstap richting P. maken weglopen van de situatie vind ik veel zieliger. Spelers die hun best doen om Ship recht te trekken worden telkens keer op keer belazerd.

Het leuke is dat jij steeds terugvalt over deze situatie. Ik zelf had dit niet achter Tom gezocht, maar hij heeft zijn bekentenis afgegeven ook al was dat zeer laat. Alleen gaan we nu steeds terugvallen op het verleden? Dan kan ik ook nog wat stabs opnoemen die P. heeft uitgevoerd. Inderdaad laten we niet terughangen op het verleden, maar nu opeens allemaal spelers die het allemaal zo goed weten. Ik keur stabs af, maar ik vraag me echt af waarom doe ik dat steeds je word telkens opnieuw belazerd op deze wereld. Eerlijk spel is gewoon niet bij op deze Casual en nu wil ik niet de zielenpoot uithangen, maar dit hebben we allemaal aan ons zelf te danken.

Verder André moet je eens ophouden met dit kinderachtige gedrag. Ik heb meermaals vv van jou moeten draaien, omdat je zelf nooit geen tijd had. Dat je langer speelt dan Rens dat zou goed kunnen, maar hem dan in de grond boren. Hij is niet de speler die ook maar iets met die stabs te maken heeft, alleen heeft hij een forumaccount aangemaakt om zogenaamd spijt te betuigen. Terugvallen op zijn leeftijd is wel heel erg zielig kun je gelijk terugzien dat jij zelf ook nog maar 17 bent.

Krijg je ervan als je shit in doofpot wil stoppen. Zelfs na zijn eigen bekentenis (waarbij veel van zijn "motieven" onzin waren) heb je nog niks er tegen gedaan.
 
Reactiescore
179
Krijg je ervan als je shit in doofpot wil stoppen. Zelfs na zijn eigen bekentenis (waarbij veel van zijn "motieven" onzin waren) heb je nog niks er tegen gedaan.

Goed dat jij zo op de hoogte bent. Ik heb er zelf genoeg werk gemaakt dat kunnen genoeg spelers bevestigen.

Na de bevestiging hebben wij niks gedaan? Wij hebben als Ship er genoeg aan gedaan om nu iedereen tevreden te houden( deze week). Mijn complimenten gaan dan ook naar de leiding die daar actief mee bezig is geweest.
 
Reactiescore
2.177
Goed dat jij zo op de hoogte bent. Ik heb er zelf genoeg werk gemaakt dat kunnen genoeg spelers bevestigen.

Na de bevestiging hebben wij niks gedaan? Wij hebben als Ship er genoeg aan gedaan om nu iedereen tevreden te houden( deze week). Mijn complimenten gaan dan ook naar de leiding die daar actief mee bezig is geweest.

Zeg ik toch ook, je hebt genoeg werk erin gestoken om het in de doofpot te stoppen.
 
Reactiescore
60

DeletedUser28445

Guest
KingH5? Die had niet eens binnen Ship gekomen, ik weet niet hoe jij daar bij komt. Ik hoef geen speler binnen Ship die ook niet fair kan spelen KingH5 weet zelf drommels goed waarom. Zal vast uit zijn mond gekomen zijn om hem te laten joinen hij is zelfs binnen de stam nooit genoemd. Nu heb je het over Celine? Die is overgekomen naar Ship omdat een vv'er binnen P. haar account vernielde. En ze had zeer goed contact met Steven dus ze kwam bij Bende van Ellende op, maar Steven zit daar nu bij jullie wat ik totaal niet achter hem heb gezocht. Wel leuk om te zien dat Celine weer terug is binnen P. en verder mis ik eerlijk gezegd niemand. Iedereen heeft zo zijn keuze om te gaan overstappen alleen geeft wel een zwakte aan. Iedereen binnen Ship wordt nu generaliseert als noob leuk om te horen ikzelf kan beamen dat dit niet zo is. Ik zelf zal nooit de overstap richting P. maken weglopen van de situatie vind ik veel zieliger. Spelers die hun best doen om Ship recht te trekken worden telkens keer op keer belazerd.

Het leuke is dat jij steeds terugvalt over deze situatie. Ik zelf had dit niet achter Tom gezocht, maar hij heeft zijn bekentenis afgegeven ook al was dat zeer laat. Alleen gaan we nu steeds terugvallen op het verleden? Dan kan ik ook nog wat stabs opnoemen die P. heeft uitgevoerd. Inderdaad laten we niet terughangen op het verleden, maar nu opeens allemaal spelers die het allemaal zo goed weten. Ik keur stabs af, maar ik vraag me echt af waarom doe ik dat steeds je word telkens opnieuw belazerd op deze wereld. Eerlijk spel is gewoon niet bij op deze Casual en nu wil ik niet de zielenpoot uithangen, maar dit hebben we allemaal aan ons zelf te danken.

Verder André moet je eens ophouden met dit kinderachtige gedrag. Ik heb meermaals vv van jou moeten draaien, omdat je zelf nooit geen tijd had. Dat je langer speelt dan Rens dat zou goed kunnen, maar hem dan in de grond boren. Hij is niet de speler die ook maar iets met die stabs te maken heeft, alleen heeft hij een forumaccount aangemaakt om zogenaamd spijt te betuigen. Terugvallen op zijn leeftijd is wel heel erg zielig kun je gelijk terugzien dat jij zelf ook nog maar 17 bent.

Vertel eens? Ik kan niet fair spelen? Ik heb nog nooit gestabt noch mijn stam bedrogen. Blijf het wel hééél komisch vinden dat jij alles aanneemt wat Remco jou wijsmaakt, maakt je niet een wijs man. Ik heb nooit de intenties gehad om Ship te joinen. Er zijn wel andere plannen geweest, maar daar wist ook Remco vanaf. Ik had overigens ook zo op Bloemkool4life kunnen spelen dus doe nou maar niet alsof. Toen waren overigens al de geruchten omtrent Tom en benjaminoo al bezig en toen er steeds meer bewijzen kwamen kwam ik erachter dat Tom (bloemkool), als oud maatje van W18 en éen van de belangrijkste accounts in noord Ship in de verkeerde stam zat. Hij zat namelijk in een smerige stabstam die nog verder wilde gaan dan P. in het naaien van de vijand. Toen Tom het zelfs toegaf en daarna dat botverhaal gaande was (vóór de bans) wist ik dat Ship een stam is die alles behalve de overwinning verdiend. Een smerige stam, echt gatverdamme. Ik denk dat alle oud shippers best wel teleurgesteld zijn met alles wat Tom nu heeft uitgehaald bij Ship. Weet namelijk wel zeker dat Tom het aardig verziekt heeft voor de oude garde en voor de koers die jullie hadden en nooit meer zullen krijgen. Tuurlijk mag je bullshitten op P. dat wij spelers aan hebben genomen van oud Ship, maar zij zijn uitgekomen voor hun fouten en wilde niet meer in zo'n rotte achterdochtige stam zitten en nog een leuke tijd beleven in een stam die niet bekend staat om het botten. Dus leuke poging tot falende propaganda. Wees vooral allemaal lekker hypocriet in Ship, daar zijn jullie meesters in :biggrin:.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
. Tuurlijk mag je bullshitten op P. dat wij spelers aan hebben genomen van oud Ship, maar zij zijn uitgekomen voor hun fouten en wilde niet meer in zo'n rotte achterdochtige stam zitten en nog een leuke tijd beleven in een stam die niet bekend staat om het botten.

Je haalt me de woorden van het toetsenbord.
 

DeletedUser49571

Guest
André vieze schijnheil, ga niet zeggen dat je geen bot(s) hebt hahaha

E; grappig om te zien hoe sommige zo snel veranderen :p
 
Bovenaan