Castle Assault Returns!

DeletedUser72086

Guest
Wel leuk zo'n event van 14 dagen, maar de eerste dag is al bijna om en er is nog niks:s
 

DeletedUser60292

Guest
http://prntscr.com/93rcpb

Ok dus ik ben geen wiskundekoning maar als ik met deze 2 andere spelers al aan 228 punten zit en er nog 14 spelers boven ons zijn met meer punten, hoe is het dan mogelijk dat er maar 272 punten in totaal zijn :eek:

Daarnaast staan er spelers in mijn lijsten die niet eens meer bestaan op de nl server, laat staan op de wereld waar ik speel (w42)
 
Reactiescore
746
http://prntscr.com/93rcpb

Ok dus ik ben geen wiskundekoning maar als ik met deze 2 andere spelers al aan 228 punten zit en er nog 14 spelers boven ons zijn met meer punten, hoe is het dan mogelijk dat er maar 272 punten in totaal zijn :eek:

Daarnaast staan er spelers in mijn lijsten die niet eens meer bestaan op de nl server, laat staan op de wereld waar ik speel (w42)

Kan je even zeggen op welk account je speelt? Is dat *Exclusive zoals je signature zegt?

//Edit; nvm, ik heb het kunnen bevestigen en er wordt aan gewerkt.

Wat bedoel je met die spelers die niet bestaan? Dat gedeelte kan ik niet bevestigen, heb je hiervan ook een screenshot?

//edit2: ook dit nvm, bevestigd. :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
14
Harstikke leuk een aardig maar 1 uurtje verder in het event:

W46: https://gyazo.com/c19bdefe3a49dba9c66b82f4760545af

w42: https://gyazo.com/957fef395a8fcd4fac1cbe1e402965c1

Ik weet niet hoe we die balken met zo weinig spelers vol moeten zien te krijgen maar bij de rest is het wel vol..

Geef het wat tijd. Je kan niet van iedereen op de wereld verwachten dat ze in hetzelfde uur allemaal online komen. Het kan ook zijn dat je in een wat minder actieve groep bent beland, al is dit geheel random.
 

DeletedUser60292

Guest
Kan je even zeggen op welk account je speelt? Is dat *Exclusive zoals je signature zegt?

//Edit; nvm, ik heb het kunnen bevestigen en er wordt aan gewerkt.

Wat bedoel je met die spelers die niet bestaan? Dat gedeelte kan ik niet bevestigen, heb je hiervan ook een screenshot?

//edit2: ook dit nvm, bevestigd. :)

Bedankt
ik heb wel al 200 pp in die marine gestoken en 50 in de stam dus als het event moet gereset worden of iets dergelijks waardoor onze vooruitgang gewist word zou ik graag die pp dan terug hebben als dit mogelijk is :D
 

DeletedUser68249

Guest
Hoe kan je zien wie er tot jou groep behoort poo?
En leuk je weer es te spreken :D
 

DeletedUser71523

Guest
Bij mij is de ranglijst leeg, maar staan er wel punten. En ik heb een uur geleden ongeveer 16 huurlingen ingezet x)

Toen ik net keek had ik weer opeens 16 huurlingen, zonder iets gekocht te hebben. En toen ik ze inzette, begon mijn hoeveelheid punten weer vanaf 0.
 

DeletedUser60292

Guest
Bij mij is de ranglijst leeg, maar staan er wel punten. En ik heb een uur geleden ongeveer 16 huurlingen ingezet x)

Toen ik net keek had ik weer opeens 16 huurlingen, zonder iets gekocht te hebben. En toen ik ze inzette, begon mijn hoeveelheid punten weer vanaf 0.

ze zijn nog aan de ranglijst aan het werken om ze in orde te krijgen :p
 
Reactiescore
746
https://forum.tribalwars.nl/showthr...ult-Returns!&p=5825408&viewfull=1#post5825408


Bedankt *Exclusive voor de melding van het probleem, zo hebben we grotere problemen kunnen vermijden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Mvg,
Joris

Bedankt
ik heb wel al 200 pp in die marine gestoken en 50 in de stam dus als het event moet gereset worden of iets dergelijks waardoor onze vooruitgang gewist word zou ik graag die pp dan terug hebben als dit mogelijk is :D

Hiervoor mag je overigens een supportje openen, dan kijken we ernaar :)
 
Reactiescore
1.367
vraagje, als je deze buffs hebt opgeslagen en je begint opnieuw, behoud je ze dan wel?
(als ik de medailles inruil bijvoorbeeld)
 

DeletedUser66944

Guest
Wat is de redenering achter maar 50 personen per assault te hebben?
Op zich kan ik het begrijpen dat je het wilt beperken in kleinere groepen maar is het dan ook niet beter die groepering te maken volgens rang? Top 50 bij elkaar, plaats 51-100, ...
Dit zorgt er voor dat de actieve mensen niet worden benadeeld door mensen die zelden inloggen. Zoals nu dat er maar 5 mensen deel nemen in mijn buurt van de 50. Ik weet dat dit nummer wel wat zal oplopen maar vrees er voor dat dit niet al te hoog zal zijn. Zoals het systeem nu is heb je dus best geluk nodig om in een betere buurt terecht te komen.
 
Reactiescore
60
Leuk dat er een stamaward/beloning of hoe je het ook wilt noemen bij is gekomen. Enige jammere is dat er geen rekening wordt gehouden met het aantal leden in een stam. Voor een stam met 7 leden is het practisch onmogelijk om dat ding vol te krijgen, iets wat met 35 leden uiteraard een stuk makkelijker is. Waarom is er geen rekening gehouden met de grote van de stam, want zo worden stammen met veel leden onbedoeld extra beloond
 
Reactiescore
1.532
Wat is het voor complete onzin dat je bij 49 willekeurige andere spelers in een groep komt? We zijn nu een paar uur verder en er zijn maar 14 mensen actief in deze event in mijn groep. Ik heb met iemand anders gesproken uit een andere groep waarin het kasteel al een keer is geplunderd en ze nu alweer verder zijn dan mijn groep en ik.

Evenementen wijzigen prima hoor. Dat er rechts niet meer staat wie wat deed op welk tijdstip is goed. Maar deze groep waarbij je met willekeurige mensen wordt ingedeeld faalt echt kei-hard.
 
Reactiescore
1.367
Gewoon 1 event voor de hele wereld doen en dat dan beetje afstellen...
 
Bovenaan