Castle Assault feedbacktopic!

DeletedUser73650

Guest
Ik vind het een erg leuk evenement! Misschien nog een chat in het evenementenscreen steken, dan kan je communiceren met iedereen uit je groep. :)

En als je alles op bombardement of aanval inzet kan je vaker medailles krijgen, aangezien er maar 1.250 huurlingen nodig zijn om die te activeren. Bij de marina 5000!
 

DeletedUser

Guest
Castle Assault: De weg vrijmaken
Activeer het Bombardement door er genoeg huurlingen op in te zetten.

Castle Assault: Leid de aanval!
Activeer de Aanval door er genoeg huurlingen op in te zetten.

Castle assault: Neem het roer!
Activeer de marine door er genoeg huurlingen op in te zetten.

Vraagje over deze 3 prestaties hoe kan je deze krijgen?
Heb bijv. Bij aanval al x in rang 1 en 2 gestaan terwijl balk helemaal vol was dus werd aanval geactiveerd. Maar deze prestatie kreeg ik niet terwijl aantallen hoog waren. Dus mijn vraag is hoe krijg ik die prestatie(s) wel?

Alvast bedankt,
 

DeletedUser21870

Guest
Je krijgt hem als jij de laatste klik maakt.
Oftewel: jouw klik moet ervoor zorgen dat de aanval/marine/bombardement geactiveerd word.


Beste manier om dat te bereiken, is om bijna aan het einde van de balk, zoveel mogelijk huurlingen te spammen(dus ook de wachttijd weghalen).
Ikzelf vind dat je het best kan wachten tot 4984 en dan je laatste 10 huurlingen keihard spammen(in geval van de marine, moet je wat langer wachten, aangezien je daar maar +1 krijgt en geen +4).
 

DeletedUser73147

Guest
https://gyazo.com/e07aab4d4e63f46f10faa12141c8ea02 :eek:


Ohja, je kan je edels nu ook officieel kopen! Nieuw dieptepunt in de tw history!

Ik wil enkele mensen bedanken die deze dieptepunt mede mogelijk gemaakt hebben:

Innogames
De idioot die deze event gemaakt / bedacht heeft
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
waar kan je ze kopen dan? op de meeste servers was het al mogelijk dacht ik

die te kopen munten waren wel te verwachten helaas
 

DeletedUser64807

Guest
Hierbij neem ik mijn woorden terug dat het een oke event is.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.278
Welke idioot heeft die pop up bedacht die hoort bij de medaille actie, kan ik hem weer elke keer bij loggen wegdrukken...
 

DeletedUser61042

Guest
Het gehele doel van het evenement is mooi naar de kloten geholpen door de pp aanbieding.
 
Reactiescore
746
Castle Assault: De weg vrijmaken
Activeer het Bombardement door er genoeg huurlingen op in te zetten.

Castle Assault: Leid de aanval!
Activeer de Aanval door er genoeg huurlingen op in te zetten.

Castle assault: Neem het roer!
Activeer de marine door er genoeg huurlingen op in te zetten.

Vraagje over deze 3 prestaties hoe kan je deze krijgen?
Heb bijv. Bij aanval al x in rang 1 en 2 gestaan terwijl balk helemaal vol was dus werd aanval geactiveerd. Maar deze prestatie kreeg ik niet terwijl aantallen hoog waren. Dus mijn vraag is hoe krijg ik die prestatie(s) wel?

Alvast bedankt,


Voor deze te ontvangen moet je dus inderdaad degene zijn die de aanval 'inzet' en met andere woorden dus de degene zijn die de processtatusbalk 'voltooid'.
 

DeletedUser45447

Guest
Zeer irritant event, met te grote beloningen die de spelers die tribalwars spelen omdat ze tribalwars willen spelen en niet een of ander spel dat er niks mee te maken heeft benadelen. Andere dingen spelen kan best leuk zijn, maar die ga je dan spelen buiten tribalwars om, bijvoorbeeld The West. Dat is een leuk spel voor als je weer eens wat anders dan tribalwars wilt. Bovendien zijn er ook genoeg andere spellen om de markt, voor ieder wat wils. Maar als je eenmaal een spel vindt dat je leuk vindt, wil je niet een ander spel ook nog leuk moeten vinden om goed in jouw spel te zijn. Events hebben niks met tribalwars te maken.

Daarbij hoe vaak heb ik de afgelopen dagen al wel niet op berichten gedrukt, nieuwsgierig naar wat ik zou vinden omdat er zo'n symbooltje bij stond, om tot de ontdekking te komen dat er nóg een bombardement voltooid was. Dit event is ook van bedroevende kwaliteit....

Edit: Ik lees nog even het topic door en merk dat anderen het wel leuk vinden; iedereen mag er uiteraard van vinden wat die wilt. Als mensen events wel nog leuk vinden dan moet innogames ze vanzelfsprekend gebruiken. Ik geef hierboven vooral aan waarom ik het niet leuk vind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76203

Guest
Vraagje: Zijn de boosters wereldgebonden?
Dus als je een booster hebt gekocht in de event shop op W43, komt die dan ook in je inventaris op W45?

Met Vriendelijke Groeten,
OostWestAsbest
 

DeletedUser21870

Guest
Boosters zijn wereld gebonden.
Mijn edelbooster van cas1 zie ik namelijk niet op w43.
 
Reactiescore
337
Het was weer eens een event. Het Castle Assault moest een groot succes worden op de .nl werelden. Blijkbaar zijn we nu een server die alle events als eerst mag uitproberen, zo ook deze.

Opzich een leuk event, maar....

Nadat we binnen no-time een boek vol (negatieve) feedback over het event hadden geschreven kwam deze reactie uit het Coma:


Ik stel voor dat we wachten op de start van het eigenlijke event voordat we bonussen OP gaan noemen. De prijzen voor de meeste bonussen zijn namelijk gigantisch hoog, exact om ze te balancen
.

Ok,ok. Dan zullen wel afwachten. Het heeft dan ook niet zoveel zin om een feedback-topic te openen, maar goed.


Event is gestart, feedback is altijd welkom!

Yeah, we mogen feedback geven. Eerder niet?

Eerste feedback:

Het gaat een voordeel worden voor PP abusers, kan je blijkbaar huurlingen aankopen met PP.
Maar we gaan er het beste van maken.

Dit is een beetje het punt waar ik heen wil. InnoGames maakt een event om er grof PP aan te verdienen.

Laten we het even op een rijtje zetten:

- Het event kent extreme bonnussen.
- De bonussen zijn moeilijk te krijgen, behalve met pp
- Spelers beginnen hard te werken om de bonussen te krijgen
- Spelers worden het zat en willen stoppen met het event

Pats, boem! Opeens dit:

e07aab4d4e63f46f10faa12141c8ea02.png


Juist... Is dit een event mensen van Innogames? Is dit een event wat elke speler gaat leuk vinden? Lezen jullie onze feedback topics wel? (5 pagina's vol)
 
Bovenaan