Castle Assault feedbacktopic!

DeletedUser

Guest
ik den k dat een volgende keer een uitgebreidere uitleg wel op zijn plaas is, niemand snapt er iets van volgens mij

je kan een hele dag wachten en dan heb je 10 medailles terwijl de items honderden tot duizende medailles kosten

ik ga daar mijn tijd niet aan verspillen, de events worden steeds zieliger en blijkbaar puur alleen om geld te verdienen voor innogames waar we dus niet aan meewerken

oftewel betere uitleg wat het spel inhoudt en hoe het precies werkt en alle andere bijzaken oftewel kappen met die onzin events
 

DeletedUser61042

Guest
janken is ook een vak, vind er voor eens in de zoveel maanden een event plaats dat niet keihard abusebaar is en dan moet gelijk iedereen janken. Het lijkt hier wel een bejaardenhuis waar iedereen zit te zeiken over ander wc papier.

Janken? ik wil gewoon niet meedoen aan evenementen die nergens op slaan en het spel uit evenwicht brengen door belachelijke acties zoals met de goudmunten.
 
Reactiescore
21
ik den k dat een volgende keer een uitgebreidere uitleg wel op zijn plaas is, niemand snapt er iets van volgens mij

je kan een hele dag wachten en dan heb je 10 medailles terwijl de items honderden tot duizende medailles kosten

ik ga daar mijn tijd niet aan verspillen, de events worden steeds zieliger en blijkbaar puur alleen om geld te verdienen voor innogames waar we dus niet aan meewerken

oftewel betere uitleg wat het spel inhoudt en hoe het precies werkt en alle andere bijzaken oftewel kappen met die onzin events


Groot gelijk. Ik zit heb hier nu een beetje in het rond zitten klikken op marine, aanval en ondersteunen en shit, maar heb het gevoel dat die balk nooit zal volraken.
 

DeletedUser64807

Guest
Een betere uitleg wordt verder voorzien in de video, ondanks dat kan Explosievenval verder worden toegelicht en uitgewerkt.

Als innogames van die +-30 idioten hun premium zo hard nodig hebben die dit gaan abusen om tribalwars levende te houden so be it, de inkomsten komen toch allang niet meer van de reclame. Als ze werkelijk 250 euro p.p. besteden voor maximaal week voorsprong, worden ze vanzelf wel ingehaald. Als je 100% evenwicht wil moet je maar gaan schaken dat verandert in ieder geval nooit en is evenwichtig.

Verder wel een zwakke actie als dit event gepaard gaat met de opening van een nieuwe wereld.
 
Reactiescore
1.140
ik den k dat een volgende keer een uitgebreidere uitleg wel op zijn plaas is, niemand snapt er iets van volgens mij

je kan een hele dag wachten en dan heb je 10 medailles terwijl de items honderden tot duizende medailles kosten

ik ga daar mijn tijd niet aan verspillen, de events worden steeds zieliger en blijkbaar puur alleen om geld te verdienen voor innogames waar we dus niet aan meewerken

oftewel betere uitleg wat het spel inhoudt en hoe het precies werkt en alle andere bijzaken oftewel kappen met die onzin events

Hoezo hypocriet :p
 
Reactiescore
133
@Arroganti: het event draait niet op de classic, de gelijktijdige start van die wereld zal dus geen probleem zijn.

@iedereen: Dit event heeft een totaal andere opzet dan andere (spel)events en draait voor het eerst. Je kan zien dat er een vrij grote hoeveelheid werk in gestopt is, de kans dat het eens terugkomt is dus zeer groot. We kunnen hier vooral een mening geven over premium abusen, maar een mening over wat er voor een tweede keer aangepast moet worden gaat ons denk ik meer opleveren. Daar komt bij, in dit event kan je helemaal geen premium abusen. Activeer de standaard beschikbare GS-bonus en het levert je heel wat meer edels op.
 

DeletedUser

Guest
@Arroganti: het event draait niet op de classic, de gelijktijdige start van die wereld zal dus geen probleem zijn.

@iedereen: Dit event heeft een totaal andere opzet dan andere (spel)events en draait voor het eerst. Je kan zien dat er een vrij grote hoeveelheid werk in gestopt is, de kans dat het eens terugkomt is dus zeer groot. We kunnen hier vooral een mening geven over premium abusen, maar een mening over wat er voor een tweede keer aangepast moet worden gaat ons denk ik meer opleveren. Daar komt bij, in dit event kan je helemaal geen premium abusen. Activeer de standaard beschikbare GS-bonus en het levert je heel wat meer edels op.

Kan zijn maar zoals eerder aangegeven zitten er inderdaad wat addertjes onder het gras. Ik bedoel leuke log kan je bijhouden van welke accounts wanneer actief zijn, zo kan je makkelijk filteren wat er moet gebeuren.
 

DeletedUser73869

Guest
nadeel wat ik nu kan zien, is dat op w23 waar nog maar 33 spelers zitten is dat je die balken nooit vol gaat krijgen
 

DeletedUser

Guest
nadeel wat ik nu kan zien, is dat op w23 waar nog maar 33 spelers zitten is dat je die balken nooit vol gaat krijgen

Inderdaad is al eerder aangegeven.

Ik vraag mij trouwens af zouden die buffs stackbaar zijn? Bijvoorbeeld dat je twee buffs van 15% bijl aan kan zetten tegelijK?
 

DeletedUser73972

Guest
Ik ben nu al een hele tijd vrij actief aan het meedoen met dat evenement en ik kan toch wel telkens als ik op 1 a 2 onderdelen focus telkens in de top 10 geraken van het evenement zonder te cashen.

Nu vraag ik me af, als het kasteel vernietigd is, hoe worden de medzilles precies verdeeld? want dat lijkt me nogal vaag. Ik hoop voor innogames dat ze het verdelen onder degenen die er het meeste moeite hebben ingestoken anders ben ik ook snel weg hoor, als het wel goed verdeeld word onder de besten, dan vind i kdit evenement eigenlijk vrij leuk, en je kan er vrij veel mee bereiken zonder te cashen (of nuja, in mijn groep toch) zolang je maar geen oen bent die in alle 3 de onderdelen huurlingen steekt
 
Reactiescore
746
Ik ben nu al een hele tijd vrij actief aan het meedoen met dat evenement en ik kan toch wel telkens als ik op 1 a 2 onderdelen focus telkens in de top 10 geraken van het evenement zonder te cashen.

Nu vraag ik me af, als het kasteel vernietigd is, hoe worden de medzilles precies verdeeld? want dat lijkt me nogal vaag. Ik hoop voor innogames dat ze het verdelen onder degenen die er het meeste moeite hebben ingestoken anders ben ik ook snel weg hoor, als het wel goed verdeeld word onder de besten, dan vind i kdit evenement eigenlijk vrij leuk, en je kan er vrij veel mee bereiken zonder te cashen (of nuja, in mijn groep toch) zolang je maar geen oen bent die in alle 3 de onderdelen huurlingen steekt

De medailles van het kasteel zelf worden evenredig verdeeld onder alle deelnemende spelers. Daarnaast ontvang je nog extra medailles voor je aandeel in de vernietiging van het kasteel. (dat is het aantal dat naast je naam staat in de 'ranglijst'). Het is goed mogelijk dus dat mensen veel verdienen als anderen ;)

Dus je wilt zeggen dat W45 nog een tijdje wegblijft? :rolleyes::eek::eek::eek:

Misschien, misschien niet. Maar dat is niet wat Tuam wilde zeggen :p
 

DeletedUser73972

Guest
nog 2 vraagjes over het evenement:

81febc2aec7dce0bffa93a23e5aa3c9d.png


Wat doet dit nu precies? 5 extra ts afdoen wanneer je aanvalt? mijn begrijpend lezen laat me hier in de steek :$


& ook: als de marine volledig is, word dan standaard 2500 bij aanval en bombardement gerekent of enkel de 50% genomen van de punten die nog behaald moeten worden om 5000 te halen? bv je hebt al 2000, komt er dan 1500 bij als je de marine uitvoert?
 
Reactiescore
1.075
nog 2 vraagjes over het evenement:

81febc2aec7dce0bffa93a23e5aa3c9d.png


Wat doet dit nu precies? 5 extra ts afdoen wanneer je aanvalt? mijn begrijpend lezen laat me hier in de steek :$


& ook: als de marine volledig is, word dan standaard 2500 bij aanval en bombardement gerekent of enkel de 50% genomen van de punten die nog behaald moeten worden om 5000 te halen? bv je hebt al 2000, komt er dan 1500 bij als je de marine uitvoert?

ik vraag me eerder af of er ook 5 ts worden afgedaan als je al 35 ts hebt gedaan en dus met 1 edel 40 ts kan afdoen
 

DeletedUser75798

Guest
Die medaille doet inderdaad 5 TS op je normale daling per edel.

Ook, handig voor onlinechecks he :D
 

DeletedUser74358

Guest
Door dit event is het tevens mogelijk om online tijden te zien. Het is daardoor erg tegenstrijdig. Mensen kunnen zien dat jij online bent, of jij loopt overpowerde medailles mis....
 

DeletedUser73972

Guest
Daarom is het evenement dus ook in verschillende groepen ingedeeld he zodat je dat niet bij iedereen kan zien :p
En dayum, die edel award is dan wel erg OP als het op elk dorp geldt voor 48u
 
Bovenaan