Castle Assault feedbacktopic!

Reactiescore
746
Ik stel voor dat we wachten op de start van het eigenlijke event voordat we bonussen OP gaan noemen. De prijzen voor de meeste bonussen zijn namelijk gigantisch hoog, exact om ze te balancen. ;)
 

DeletedUser64807

Guest
-Oorlogsbuit: ontvang het aantal goudmunten gelijk aan het aantal dorpen dat je bezit op het moment dat je dit item gebruikt.

Deze is het meest jammere lijkt me zelf.
 

DeletedUser72568

Guest
Je krijgt er net geen edel voor en daarbij is het het duurste item van het event. Dat gaat niet veel verschil maken. ;)
 

DeletedUser64807

Guest
Ja maar aan de andere kant heb je nu wel een log dus kan je gewoon prima zien wie keihard aan het abusen is en het zal helemaal niet zo heel makkelijk zijn. 4500 Medailles voor een oorlogsbuit (bovenstaand) betekend dat je zo'n 1800 premium neerlegt voor je aantal goudmunten. Stel dat iemand dit 10 keer zal doen dan is er een voorsprong op de rest van de wereld van +/- een week in ruil voor 18k premium.

De kracht van Explosievenval weet ik niet hoe sterk deze is maar als dit klopt zou je gewoon een full stacked dorp met 50 speer kunnen aanvallen en de muur slopen om dan vervolgens met clears te gaan gooien. -> waarschijnlijk het meest interessante item.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je vergeet 1 iets, je kunt pas pp abusen als je kasteel aan 10 hp zit, en na 10 keer klikken moet je het volgende kasteel doen. Dus stel nu dat er elke dag 1 kasteel zou vernietigd worden (wat waarschijnlijk al niet zo snel zal gaan) dan kan er dus elke dag 10x die pp knop gebruikt worden, maar dat is voor alle spelers tegelijk. Dus zal je nooit 10x die 4500 medailles behalen
 
Reactiescore
746
Je vergeet oa ook dat 'full stacked' dorp: de explosievenval treedt pas in werking als het dorp ook gecleard is. En je kan dus niet muur slopen en dan pas met je clears gaan werken ;) (dit zou niet werken)
 
Reactiescore
2.490
Event is gestart, feedback is altijd welkom!
 

DeletedUser76206

Guest
Het gaat een voordeel worden voor PP abusers, kan je blijkbaar huurlingen aankopen met PP.
Maar we gaan er het beste van maken.
 

DeletedUser64807

Guest
Je vergeet oa ook dat 'full stacked' dorp: de explosievenval treedt pas in werking als het dorp ook gecleard is. En je kan dus niet muur slopen en dan pas met je clears gaan werken ;) (dit zou niet werken)

Explosievenval: brengt schade toe aan de muur wanneer je een aanval verliest om extra aanvallende eenheden te verslaan.

Hoe ga je een aanval verliezen als het dorp dan al gecleard is :confused:
 
Reactiescore
746
Er wordt gekeken in de positie van de verdediger. Ik geef toe, dat had beter verwoord mogen worden (ik kijk er zo meteen naar).
Er wordt bedoelt dat:
Wanneer je aangevallen wordt, en je verliest al je verdedigende eenheden --> de vallen zullen extra aanvallende eenheden doden. (let erop; je hebt hiervoor wel een laatste muurlevel nodig. Indien de muur al vernietigd is zal dit niet werken).
 

DeletedUser

Guest
Dan had je het inderdaad beter verwoord moet hebben.

Hoe zit dat met die buit, is dat het zelfde als de vlag?
Dragen de troepen dan meer buit, of krijg je gewoon een 5% bonus aan buit?

De offensieve slagkracht is ook best aardig als je daarbij wat vlaggetjes bijvoorbeeld op de nieuwe werelden gebruikt heb je mooie aanvalbonus..
 

DeletedUser57918

Guest
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is het voor oudere werelden waar nog +- 50 spelers spelen, onmogelijk om ook maar iets uit de eventshop te kunnen halen omdat we nooit het aantal medailles gaan halen.
 

DeletedUser6532

Guest
Het is een heel mooi concept, maar wat een klucht dat je weer met PP een groot voordeel kan halen.
 
Reactiescore
746
Dan had je het inderdaad beter verwoord moet hebben.

Hoe zit dat met die buit, is dat het zelfde als de vlag?
Dragen de troepen dan meer buit, of krijg je gewoon een 5% bonus aan buit?

De offensieve slagkracht is ook best aardig als je daarbij wat vlaggetjes bijvoorbeeld op de nieuwe werelden gebruikt heb je mooie aanvalbonus..

De troepen zullen meer buit kunnen dragen, we zullen dit ingame aanpassen om te verduidelijken.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is het voor oudere werelden waar nog +- 50 spelers spelen, onmogelijk om ook maar iets uit de eventshop te kunnen halen omdat we nooit het aantal medailles gaan halen.


We hebben het doorgegeven. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Danku en wat knight ook al aangeeeft gaat dat gewoon nooit lukken :(
 

DeletedUser64807

Guest
Kan je die rommel ook deactiveren?

janken is ook een vak, vind er voor eens in de zoveel maanden een event plaats dat niet keihard abusebaar is en dan moet gelijk iedereen janken. Het lijkt hier wel een bejaardenhuis waar iedereen zit te zeiken over ander wc papier.
 

DeletedUser73147

Guest
janken is ook een vak, vind er voor eens in de zoveel maanden een event plaats dat niet keihard abusebaar is en dan moet gelijk iedereen janken. Het lijkt hier wel een bejaardenhuis waar iedereen zit te zeiken over ander wc papier.

Niet abusebaar?

Zeker wel, je koopt 16 huurlingen voor 240PP, daarna boost je de wachtijd keer op keer, moet jij eens zien welke rank jij staat en hoeveel medailles die gene krijgt in tegenstelling tot degene die het niet boost.

Edit:

heb ik het hier nog niet eens over gehad:

Kasteel plunderen:

Verdien 400 Medailles en doe 1 punt schade aan het kasteel!
Het kasteel plunderen is enkel mogelijk als het minder dan 10 hp heeft!

Kosten 150 PP

Geld wolven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan