Case Vanquisher.

Reactiescore
1.918
in de wandelgangen gaat het gerucht dat er een belangrijke plottwist op gang komt
het zou gaan om een nieuwe stam die volgende week uit zn voegen treedt en op een mum van tijd mee zal spelen voor de knikkers
ik wil nog niet te veel prijsgeven maar ik heb de volgende, laattijdige samenwerking horen vallen
cacturne b2b Absurd featuring Dagobert Duck

brace yourselves melt & ice
de stam SOA is coming
 
Reactiescore
725
Reactiescore
903
Ik hou van jullie allemaal! <3
 
Reactiescore
167
Ik vraag me echt of @Duckje of @amancho hier op kan reageren. Wederom een stamgenoot wordt geïnternd, boeit niet of het aangevraagd is of niet. Wat de actual heck... lol... Speler staat met meer dan x2 voorsprong op de rank 1 van de vijandige stam en dan wederom internen...

1652950419997.png
 
Reactiescore
5.590
Niet op reageren joh. Spelers die niks beters te doen hebben dan continu een ban willen aanpraten kan je beter gewoon direct perma ban geven. Is nu al de 100ste keer dat deze gozer tevergeefs een ban wilt eisen.
 
Reactiescore
1.752
Ik keek even in mijn glazen bol:

1652951891904.png
 
Reactiescore
903
Ik vraag me echt of @Duckje of @amancho hier op kan reageren. Wederom een stamgenoot wordt geïnternd, boeit niet of het aangevraagd is of niet. Wat de actual heck... lol... Speler staat met meer dan x2 voorsprong op de rank 1 van de vijandige stam en dan wederom internen...

Bekijk bijlage 32791
Gelieve je dorpen leeg te zetten en CBC een dm te doen bvd!
 
Reactiescore
50
Een miljoen ODD erbij krijgen is niet echt iets waarvan je kan zeggen: die wordt simpelweg geïnternd, of zie ik dat verkeerd? Buiten beschouwing de gigagroei van Vanq gelaten.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Een miljoen ODD erbij krijgen is niet echt iets waarvan je kan zeggen: die wordt simpelweg geïnternd, of zie ik dat verkeerd? Buiten beschouwing de gigagroei van Vanq gelaten.

Innosmurf die zich als een rationeel persoon gedraagt is dan ook niet echt iets wat je zomaar kan zeggen.
 
Reactiescore
50
Innosmurf die zich als een rationeel persoon gedraagt is dan ook niet echt iets wat je zomaar kan zeggen.
Is ook weer een tijd geleden dat ik überhaupt weer mee doe op dit forum. Klinkt net alsof Innosmurf de vroegere Ringo is
 
Reactiescore
1.363
Bovenaan