Case Vanquisher.

Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Hahahahahaha, zo leuk dat de hele Meltkliek dit weer komt liken terwijl ze zelf nergens te vinden waren toen ze ergens van werden beschuldigd :redface:
Ook likes van jan en alleman die je nooit op het AF ziet.
 
Reactiescore
417
Tja, het is een opvallend patroon.

Ik zou hier nog het stukje van Traianus aan kunnen toevoegen.

Bekijk bijlage 32600

Deze begon naar aanleiding van deze PM's. Hier bleek dat Traianus claimde dat er gesprekken waren met Vanquisher over het overnemen van drie dorpen in zijn lijn, immers lag de rest in de lijn van CBC. After all, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Ik kreeg hiervoor ook wat verdere informatie uitgereikt dat naast deze dorpen ook onderhandeld werd over Ingor en paar andere losse dorpen van zijn stam, die Vanquisher ook wilde hebben omdat die in zijn lijn lagen. Dit ging ook over discord.

Bekijk bijlage 32601

Dit waren de veroveringen van Ingor, zal omgetwijfeld zonder weerstand zijn geweest (en misschien betrokken bij de deal?). Maargoed, kan dit niet confirmen.

En tot slot, de veroveringen van gisteren:

Bekijk bijlage 32602

Mocht u zich afvragen, dit gaat inderdaad over de drie dorpen die Traianus bedoelde in de PM. Er kwam geen duidelijke ODD te pas ook.

Nu ja goed, niet alsof het stukje boosten in Melt nooit voorkwam, heck zelfs twee bans gekopt als stam. Het is in ieder geval niet helemaal eenzijdig aanwezig dan. Meer om de zekere hypocrisie aan te tonen dan.

Wat misschien wel een goede boodschap kan zijn: overnames kunnen soms op iets lijken maar het niet zien, in positieve en negatieve context betreft boostregels. Dat doet bij mij de vraag oprijzen of de boostregels wel meer opleveren dan het kost. Kijk naar alle commotie die ontstaat en de onzekerheid die het met zich meebrengt. De topspelers komen met of zonder boosts toch wel in de top, dan zou ik liever in ieder geval zekerheid zien in het spelen ipv al dit nattevingerwerk.
Ik zou mij echt schamen om dit op papier te zetten. Volgens mij is onze leiding bezig om jullie überhaupt nog een kans te geven deze wereld naar een endgame te tillen. Keer op keer accounts van ons blijven beschuldigen blijf ik wel triest vinden. En dan heb ik nog niet eens iets gezegd over die jumps die nu gemaakt worden of de VVs die gedraaid worden....
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.237
Reactiescore
5.685
Ca 5 minuutjes later
 
Reactiescore
581
Geen aanvalbare ban, want zijn dorpen bouwde gewoon uit --> euh, iets met de accountmanager? Die bouwt gewoon gezellig door!
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.581
Hahahahahaha, zo leuk dat de hele Meltkliek dit weer komt liken terwijl ze zelf nergens te vinden waren toen ze ergens van werden beschuldigd :redface:

Overlopertttttt
 
Reactiescore
448
Saai topic. Er wordt een bommetje gegooid met heel veel domme aannames en scenarios maar verder wordt er gewoon niet op terug gereageerd wanneer we uitleggen hoe het zit. Niveautje weer hoor
 
Bovenaan