Case Vanquisher.

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Opzich gaat am na 50 opdrachten sws uit weet niet of je nog recentelijk voor je ban am rondje had gedaan?
Gok van wel maar goed zou ook de stagnatie kunnen verklaren.
Geen idee, maar zou raar zijn als troepen uitstonden en gebouwen aan eigenlijk.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
100
Heb je al een verweer gevonden voor je schijtzooi nadat het door Jurriën weerlegd is of niet? @Flexiicution Het komt anders zo over als een treurige poging tot het creëeren van een lastercampagne en een eventuele uitsluiting door het TW Team....
 
Reactiescore
27
Wat is het fijn om al die activiteit te zien hier. Is dit topic de redding van het AF?!
 
Reactiescore
167
Heb je al een verweer gevonden voor je schijtzooi nadat het door Jurriën weerlegd is of niet? @Flexiicution Het komt anders zo over als een treurige poging tot het creëeren van een lastercampagne en een eventuele uitsluiting door het TW Team....

Waar is het bewijs van Jurrien? Er is niets bewezen met bewijs door Jurrien. Hooguit wat Roleplay Look-a-Like screenies in discord, dat bewijst echt niets. Doet mij denken aan ''INNOSMURF SPEELT MET 15-20 MAN OP W80,'' terwijl ik in realiteit solo speelde met her en der wat lieve floaters die me wilde helpen. Roleplay doet een hoop ;) :cool:
Een deel van het bewijs is vernietigd, omdat de gesprekken zijn gevoerd in een discord server en Sargon hieruit is gekicked. Deze manier van vernietigen van informatie is zeer slim gedaan van Jurrien, geef ik toe! Tegen hetzelfde probleem loop ik tegenaan met betrekking tot Jordin98. Elke dag hartstikke actief in de discord server maar de server is spontaan opgeheven de dag van aankomst. Verder wacht ik nog op één stukje informatie van iemand, waarmee ik een deftig antwoord kan geven op de 'verklaring' van Jurrien.

De hamvraag van het hele artikel is niet beantwoord. Waarom is er niet verdedigd in alle zaken én wat is de relatie tussen Ingor/Traianus met Vanquisher?
 
Reactiescore
7.931
Waar is het bewijs van Jurrien? Er is niets bewezen met bewijs door Jurrien. Hooguit wat Roleplay Look-a-Like screenies in discord, dat bewijst echt niets.

Bas, doe je nu expres zo achterlijk of zie je daadwerkelijk de realiteit niet? Je denkt legit dat al die screens gefaked zijn? Good lord.
 
Reactiescore
417
Waar is het bewijs van Jurrien? Er is niets bewezen met bewijs door Jurrien. Hooguit wat Roleplay Look-a-Like screenies in discord, dat bewijst echt niets. Doet mij denken aan ''INNOSMURF SPEELT MET 15-20 MAN OP W80,'' terwijl ik in realiteit solo speelde met her en der wat lieve floaters die me wilde helpen. Roleplay doet een hoop ;) :cool:
Een deel van het bewijs is vernietigd, omdat de gesprekken zijn gevoerd in een discord server en Sargon hieruit is gekicked. Deze manier van vernietigen van informatie is zeer slim gedaan van Jurrien, geef ik toe! Tegen hetzelfde probleem loop ik tegenaan met betrekking tot Jordin98. Elke dag hartstikke actief in de discord server maar de server is spontaan opgeheven de dag van aankomst. Verder wacht ik nog op één stukje informatie van iemand, waarmee ik een deftig antwoord kan geven op de 'verklaring' van Jurrien.

De hamvraag van het hele artikel is niet beantwoord. Waarom is er niet verdedigd in alle zaken én wat is de relatie tussen Ingor/Traianus met Vanquisher?
De hamvraag blijft voor mij nog steeds hoeveel klappen jij van de molen gekregen hebt voordat je op het briljante idee kwam om iemand een ban aan te naaien.
MVG
 
Reactiescore
344
Heerlijk hoe smurf zich druk maakt over een ander. Maar zelf de cooldown van zijn stam aan zijn Lars lapt.
 
Reactiescore
100
Waar is het bewijs van Jurrien? Er is niets bewezen met bewijs door Jurrien. Hooguit wat Roleplay Look-a-Like screenies in discord, dat bewijst echt niets. Doet mij denken aan ''INNOSMURF SPEELT MET 15-20 MAN OP W80,'' terwijl ik in realiteit solo speelde met her en der wat lieve floaters die me wilde helpen. Roleplay doet een hoop ;) :cool:
Een deel van het bewijs is vernietigd, omdat de gesprekken zijn gevoerd in een discord server en Sargon hieruit is gekicked. Deze manier van vernietigen van informatie is zeer slim gedaan van Jurrien, geef ik toe! Tegen hetzelfde probleem loop ik tegenaan met betrekking tot Jordin98. Elke dag hartstikke actief in de discord server maar de server is spontaan opgeheven de dag van aankomst. Verder wacht ik nog op één stukje informatie van iemand, waarmee ik een deftig antwoord kan geven op de 'verklaring' van Jurrien.

De hamvraag van het hele artikel is niet beantwoord. Waarom is er niet verdedigd in alle zaken én wat is de relatie tussen Ingor/Traianus met Vanquisher?
Jij komt met beschuldigingen zonder bewijs. Je hebt nog niet eens inhoudelijk gereageerd op de screens van Jurriën... Hij toonde tenminste bewijs. Jij moet nog steeds komen met het eerste stukje bewijs. Je hebt het over een Traianus terwijl het bekend is dat die ook actief heeft samengewerkt met Turtles en Melt. Door hen is er notabene vv gedraaid....
 
Reactiescore
448
Je hebt het over een Traianus terwijl het bekend is dat die ook actief heeft samengewerkt met Turtles en Melt. Door hen is er notabene vv gedraaid....
Die vent is helemaal gek. Zometeen gaat hij nog beweren dat Melt en ICE samen werken omdat ze anders InnoSmurf niet wegkrijgen
 
Reactiescore
5.686
Die vent is helemaal gek. Zometeen gaat hij nog beweren dat Melt en ICE samen werken omdat ze anders InnoSmurf niet wegkrijgen
Had liever niet gehad dat je dit kenbaar maakte aan het grote publiek, maargoed.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
2.386
Het bewijs is er! Vanq boost er de kantjes vanaf!!!
1651481514314.png
 
Bovenaan