Case Vanquisher.

Reactiescore
1.365
Jurr is gewoon een legitte gozer hoor, die zou zoiets nooit doen/toestaan..
Idk wat die noobs van co's van m willen in dat opzicht, maar dat zou Jurr nooit toestaan xD.
 
Reactiescore
903
Jurr is gewoon een legitte gozer hoor, die zou zoiets nooit doen/toestaan..
Idk wat die noobs van co's van m willen in dat opzicht, maar dat zou Jurr nooit toestaan xD.
Bedankt Chris!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Overlopertttttt
Je insinueert dat ik in Ice speel? Ik kan met volle overtuiging zeggen dat dit niet waar is, heel Ice kan dat tevens beamen. Ik post momenteel vanuit mijn persoonlijke standpunten, die toevallig inderdaad niet overeen komen met de wijze waarop Melt dit allemaal aanvliegt. Ik vind het enorm laf dat jullie collectief zwegen toen er een post tegen jullie kwam, buiten één of andere misplaatste post van Joachim over moraliteit. Nog laffer vind ik het feit dat jullie dit zwakke probeersel om een ban aan te smeren dan wel allemaal komen liken.

Als jullie in Melt gewoon normaal zouden spelen en niet op de wijze waarop dat gebeurde was ik zeker niet vertrokken. Ik heb meerdere malen aangekaart dat de hele zaak rondom Turtles en Peaky stonk. Als er door de leiding dan net niets aan gedaan wordt is dat gewoon een schande imo.
 
Reactiescore
5.686
Ik kan bevestigen dat Fred en Rob inderdaad actief op CbC spelen
 
Reactiescore
903
Dit beaam ik ook
 
Reactiescore
1.365
Fretje is noob
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik bevestig alles
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik zou mij echt schamen om dit op papier te zetten. Volgens mij is onze leiding bezig om jullie überhaupt nog een kans te geven deze wereld naar een endgame te tillen. Keer op keer accounts van ons blijven beschuldigen blijf ik wel triest vinden. En dan heb ik nog niet eens iets gezegd over die jumps die nu gemaakt worden of de VVs die gedraaid worden....

Ach kom, ruimte voor propaganda moet er ook blijven natuurlijk. Ontbreekt deze wereld wellicht een beetje, betekent niet dat deze er niet hoeft te zijn. Er zit ook een algemene boodschap in mijn post; dingen zijn soms anders dan ze zich voordoen. Als een account alles veegt en boost beschuldigingen krijgt, is dat kut voor die speler. Als een account wel onderling contact onderhoudt bij de overnames (en het richting boosten gaat) is dit ook kut. Zaken die voor ons in de community vaak subjectief zijn. Maar wel het resultaat van de regels. Accounts worden onzeker over wat wel en niet mag. Er wordt sceptisch gekeken naar overnames en er worden aantijgingen gedropt die terecht kunnen zijn of onterecht, of onterecht ontkend worden. Is dit iets waar je als community wil zitten?

Weet overigens niet wat voor idee er speelde bij jullie leiding, dat is aan hun. Staat natuurlijk wel los van dit verhaal. Moet ik overigens wel zeggen dat ik het contact met de leiding best prettig vond verlopen en we op een normale wijze ons zegje kunnen doen of discussiëren over een case, in mijn ogen dan toch. Dat zag ik op veel werelden toch anders gebeuren.

Qua jumps en VV werk, voel je vrij om dat onderwerp aan te snijden als P&P element. Ik zal ook niet liegen, we komen op veel vlakken tekort; activiteit is gewoon ondermaats en we hebben de ligging niet mee. Diplomatiek proberen we dat te compenseren en dat is soms ook uit onze comfortzone stappen waar Ice gewoon in kan blijven waar ik stiekem best jaloers op ben. Maarja, als we ons hier niet aan wagen kan Ice evengoed stoppen, uiteindelijk hebben we beide belang in een eindstrijd met het liefst zoveel mogelijk evenwicht. Dat is waarom we SF en BEAST als bondgenoten hebben. Niet dat ik onze kwantitatieve achterstand als een vrijbrief zie om maar overal te vv'en overigens. Bij ons speelde meer het idee dat Vanquisher eigenlijk niet zoveel te zoeken had zo dicht in de buurt van Turtles. Al zijn de vv interacties op een half hand te tellen, het gaat natuurlijk om het principe en is het zeker niet de meest morele keuze, ben ik eerlijk in.
 
Reactiescore
448
Accounts worden onzeker over wat wel en niet mag. Er wordt sceptisch gekeken naar overnames en er worden aantijgingen gedropt die terecht kunnen zijn of onterecht, of onterecht ontkend worden. Is dit iets waar je als community wil zitten?

Je kan ook support indienen als je ergens onzeker over bent. Dat hebben wij ook gedaan alvorens we Innosmurf gingen edelen aangezien we al wel aanvoelden dat hij ons wilde naaien.
Zo moeilijk is het niet hoor.
 
Reactiescore
1.918
Waar maken jullie je allemaal nog druk over

Binnenkort moeten we de krachten bundelen en onze speervechters zij aan zij laten vechten tegen de roebels
 
Reactiescore
1.581
Wel grappig dat ook heel ice erop vliegt als er ook maar iets over hun gezegd wordt. Lijken wel een stel geile honden die een stukje vlees zien liggen.

Dat je er nog zin in hebt ;p
 
Reactiescore
903
Wel grappig dat ook heel ice erop vliegt als er ook maar iets over hun gezegd wordt. Lijken wel een stel geile honden die een stukje vlees zien liggen.

Dat je er nog zin in hebt ;p
Heb wel zin in stukje vlees hoor!

Maar het is normaal als iemand een topic maakt over je stamgenoot wat gewoon volledig uit context getrokken word en ook al meerdere malen achterhaald is met screens etc?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Wel grappig dat ook heel ice erop vliegt als er ook maar iets over hun gezegd wordt. Lijken wel een stel geile honden die een stukje vlees zien liggen.

Dat je er nog zin in hebt ;p
Vind t eerder raar dat heel Melt zich niet verdedigd als ze zogezegd "onterecht" ergens van beticht worden.
 
Reactiescore
100
Wel grappig dat ook heel ice erop vliegt als er ook maar iets over hun gezegd wordt. Lijken wel een stel geile honden die een stukje vlees zien liggen.

Dat je er nog zin in hebt ;p
Hoezo mag Ice er niet op vliegen wanneer een obstinaat aandachtsbelust smurfje a la Bas met zulke schijt op het AF komt en ook ingame nog geprobeerd heeft om iets uit te lokken wat een ban kan veroorzaken? Moet Ice een meltdown doen en alles weglachen? Dat Melt dat doet, omdat er geen excuus te bedenken valt voor het boosten of vv's draaien is niet het probleem van Ice. Zij hebben volledig het recht om hiertegen in verweer te komen, omdat er genoeg brulapen deze bs wel voor zoete koek willen aannemen getuige de likes - die ook vanuit Melt komen -.
 
Bovenaan