Carlo 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste leden,

Ik wou even de persoon aanspreken die het wachtwood van Carlo 10 veranderd heeft ;-) verwijderd

Je gaat het wachtwoord veranderen omdat we het niet eens kwamen van het verdelen van de barbs ;-)
Als jij dat mij gaat aansmeren smeer ik jou ook een ban aan .. en wees maar zeker dat ik dat kan :)

Je moet niet laf zijn en het pass veranderen terwijl je niet goed overeenkomt met iemand. Hoe zwak is dat wel!
Heb ondertussen al berichtje gestuurt naar de eigenaars zelf.

Ik waarschuw je gewoon ;-) Give my account back are you will have problems ;D

Als iemand uit Dome hier is, gelieve haar te verwittigen ;D

Thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hoop maar dat het niet klopt wat hier staat ..
Het klopt hoor .. Paul had z'n wachtwoord doorgegeven omdat hij stopte .. Toen was ik in examen periode dus inactief ;-)

Ik speel nu al 4 dagen denk ik weer .. Ging ze paar dorpjes claimen in mijn cluster .. Toen zei ik tegen haar je claimt dorpjes in mijn cluster, wat is de bedoeling daarvan ? En ze reageerden van ja, ik wacht al zolang op je je moest ze maar edelen. Zelfs geen respect voor een mens die in de blok zit. ( Ik had wel 600 clears verstuurt naar AL die barbs omdat ik ze vandaag ging pakken ;) )
 

DeletedUser

Guest
Haha ingez en argumenteren.. dat is nooit een goede combinatie geweest:D
 

DeletedUser59838

Guest
Beste,

Kan je er ook even bij zeggen dat ze niet zo tevreden waren over je op het account?
Of ga je dit promoten als een leugen?
Ten tweede ga je bedrogen uitkomen als je denkt dat ingez het gedaan heeft.
Ten derde had je toch niet veel behoefte om het spel te spelen of wel?

C. zei:
Hmm, hoe zit het met de aanallen en wat moet er dan gebeuren ?

Ik ben wel thuis, maar ik ga op speed .. Dus minder tijd voor w12

arcanistnoob 22.06.12 18:42
Hoe actief wordt je nu dan?

Mvg,
De Arcanist


CARLO 10 22.06.12 18:43
20 min per dag ies kijken

Dus zo actief ging je niet zijn.
Misschien volgende keer een prive bericht sturen ipv iemand direct te beschuldigen.
En het is niet jou account, Peter is tevens door ons gemaild.
Alles komt goed
 

DeletedUser

Guest
Beste,

Kan je er ook even bij zeggen dat ze niet zo tevreden waren over je op het account?
Of ga je dit promoten als een leugen?
Ten tweede ga je bedrogen uitkomen als je denkt dat ingez het gedaan heeft.
Ten derde had je toch niet veel behoefte om het spel te spelen of wel?





Dus zo actief ging je niet zijn.
Misschien volgende keer een prive bericht sturen ipv iemand direct te beschuldigen.
En het is niet jou account, Peter is tevens door ons gemaild.
Alles komt goed
Hey noob :) Kan jij niet lezen of ben je zo dom ?

Ik ging die dag niet actief zijn omdat er toen SPEED was .. Dat was een ronde van 6 uur .. En kijk eens effe naar de aanmeldingen op het account .. dan ga je zien dat ik meer inlog dat jij in 1 week doet ;-) Dus je moet niet zeveren hier op het AF ;-)

Het kan zijn dat het van Peter is. Maar die is gestopt .. Dus het is nietmeer zijn account .. Het was zijn account. De nieuwe eigenaar was Paul & ik speelde via hem op het account en niet via Peter.

Dus kom de volgende kéér met argumenten ... Want ik kan ook m'n stappen nemen en je weet alvast wat ik allemaal kan doen ^^

& geen behoefte om het spel te spelen ? Dude ik heb alle groepen hergroepeerd, heb edels klaargezet, en 300 clears verzonden ? Wat wil je dat ik doe ? Ice gaan aanvallen ? Terwijl al m'n deff bij jullie staat ? Komaan .. en jij zit bij Done ? ^^
 

DeletedUser59838

Guest
De manier waarop jij een gesprek aan gaat is al enige twijfel voor de gedachte dat jij een aanwinst bent voor welk account dan ook.
En zoals je ziet ging je elke dag maar 20 minuten actief zijn maar dat wordt nu achterwege gelaten door jou zie ik.
En niet speculeren, dat siert geen enkel mens, vooral niet aangezien je niets weet van mijn activiteit.
Het account staat op de email van Peter, dus het account is van Peter. Lees je geen tribalwars mededelingen?
Zolang het account niet op jou naam staat is het niet jou account.
Dat is een goed argument. Wij zijn nergens de fout in gegaan, wij zijn beleeft en er wordt een duidelijk antwoord
naar buiten gegeven.

Voor vragen mag je contact opnemen met mij, ik zal spreken voor Done! en ik garandeer jullie dat Ingez niks veranderd
heeft aan dat account.

Om alles even duidelijk aan te geven kan je klikken op de link hieronder

- De regels voor een account -

ik adviseer je om in het eerste bericht even te klikken op de spoiler en de rode tekst te lezen die onder
de spoiler te vinden is.

Daarna zal je dit ook even grondig moeten bestuderen voordat je mij dom noemt.

Risico's

* De eigenaar van het mailadres kan altijd het wachtwoord ophalen via mail en op de account spelen Ook indien:
- Jij als co al jaren alleen op de account speelt,
- De account op een vriend zijn mailadres geregistreerd is,
- Het wachtwoord verloren is voor iedereen op de account.
- Er een hacker actief is op de account


* Indien een account 'gehacked' wordt kunnen we enkel de eigenaar van het mailadres helpen om opnieuw toegang te krijgen op het account.


* Indien je geen toegang meer hebt tot jouw account kan het team je ook niet verderhelpen als je geen toegang hebt tot het geregistreerde mailadres.


Dus...
Het is dus erg belangrijk dat er altijd een mailadres geregistreerd staat waartoe je toegang hebt. Zo kan je altijd de toegang tot je account opvragen.

Één van de risico's bij co-spelen bestaat dus uit het feit dat het team de co-speler geen toegang tot de account kan verschaffen. Enkel de persoon die beschikt over het geregistreerde mailadres kunnen wij verderhelpen.

Dank je wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De manier waarop jij een gesprek aan gaat is al enige twijfel voor de gedachte dat jij een aanwinst bent voor welk account dan ook.
En zoals je ziet ging je elke dag maar 20 minuten actief zijn maar dat wordt nu achterwege gelaten door jou zie ik.
En niet speculeren, dat siert geen enkel mens, vooral niet aangezien je niets weet van mijn activiteit.
Het account staat op de email van Peter, dus het account is van Peter. Lees je geen tribalwars mededelingen?
Zolang het account niet op jou naam staat is het niet jou account.
Dat is een goed argument. Wij zijn nergens de fout in gegaan, wij zijn beleeft en er wordt een duidelijk antwoord
naar buiten gegeven.

Voor vragen mag je contact opnemen met mij, ik zal spreken voor Done! en ik garandeer jullie dat Ingez niks veranderd
heeft aan dat account.

Om alles even duidelijk aan te geven kan je klikken op de link hieronder

- De regels voor een account -

ik adviseer je om in het eerste bericht even te klikken op de spoiler en de rode tekst te lezen die onder
de spoiler te vinden is.

Daarna zal je dit ook even grondig moeten bestuderen voordat je mij dom noemt.



Dank je wel

Ga jij me vertellen wie of wat aanwisten is voor het account ? Ben jij diegene die dat beslist of Peter ?
Ik was alleen die dag 20 min online want ik ging speed spelen .. Lees eens goed lol
Jouw inactiviteit ? Ik kan je garanderen dat ik méér online bent als jou. Zoniet kunnen we eens 3 dagen no life achter de pc ;-)
Het account staat op zijn email, dus hij beslist wat er gebeurd. Hij heeft nogmaals gekozen voor Paul en paul voor mij .. Moet ik dat nu weer zeggen of ben jij RL dom ?
Ik zeg ook niet dat het op mijn naam staat .. ?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59838

Guest
Hoeft niet, dan is het bij deze door Done! netjes behandeld.
Echter moet je die info zeker doorgeven :)
Vergeet niet dat ik lang vv heb gedraaid en we daar al enige twijfel hadden.
Verder zullen wij hier ( als Done! zijnde ) niet meer op reageren.

En wij hebben ook <3 voor Ice, het is een spel.

naamloosvf.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoeft niet, dan is het bij deze door Done! netjes behandeld.
Echter moet je die info zeker doorgeven :)
Vergeet niet dat ik lang vv heb gedraaid en we daar al enige twijfel hadden.
Verder zullen wij hier ( als Done! zijnde ) niet meer op reageren.

En wij hebben ook <3 voor Ice, het is een spel.
Wat lul jij nu ?
 

DeletedUser26555

Guest
kirac niet op done letten hoor


want hoe meer er op ingaat hoe meer je terugkrijgt:p
 

DeletedUser

Guest
Even een kort nawoord.

Over een ding kunnen we het eens zijn.
CARLO 10 29.07.12 20:53
die sukkel die met jou een NAP wou is allang van dit acc gegooit .

En over nog iets, waar we het allemaal over eens kunnen zijn.

CARLO 10 29.07.12 21:02
het acc kooi kun je je op uitleven maar daar blijft het ook bij.

N.B.: dat hebben we gemerkt, de groeigrafiek van kooi kan tegenwoordig in één zin genoemd worden met de woorden 'zwarte piste'. :)

Maaaaar surprise surprise *en waar hebben we dit eerder gehoord*;)?

Jaa jongens het is waar, onze goede oude vriend van kooi... hij is terug!

CARLO 10 29.07.12 21:18
ik zat eerst op kooi maar daar kwamen meer dan 7000 aanvallen binnen

Met nieuws!

CARLO 10 29.07.12 21:06
soldier kun je ook nog krijgen dan zijn we van onze inactiefe leden af

PS mooi man, die sfeer in Done. Duidelijk is in ieder geval dat Done dit soort spelers met alle liefde omarmt; immers mag deze persoon nu al zijn tweede account in Done verruïneren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32812

Guest
CARLO 10 op 16.07. om 13:22 uur
Heey graaf ,

Ik heb gezien dat je een ervaren speler bent door de aanvallen op kooi en ook je odd rang .

Nu ik speel nu 1 week op dit account hier ik ben nieuwe speler de vorige speler is gestopt ik kom uit wereld 24 waar ik de 2 de staat onder de naam tai-pan.

Bij deze wil ik even vermelden dat veel leden binnen de stam done zijn het beu dus mss zal het hier breken :s .

Nu stel ik voor om even een nap te sluiten ?



Maar dit wort er niet even gezegt waarom die nieuwe speler op carlo gekikt is
 

DeletedUser32812

Guest
als de leden van ice ook zo stoer kunnen zijn om de hele pm,s te laten zien maar dat doen ze niet alleen wat in hun voordeel is .
 

DeletedUser

Guest
Zulke dingen hoor je hier niet op het forum te bespreken maar privé.

Hier gaat dus een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan