Cano: Van respectvol tegenstander tot sneaky achterbakse stam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Iedereen mag zich er mee bemoeien :D Het is verdorie een algemeen forum van 42:D
 
Reactiescore
1.278
Beter een slotje inderdaad hierop, hoort gewoon in stammen top/flop thuis. Het is niet zo bijzonder dat het helemaal een eigen topic nodig heeft lijkt mij anders kan je om alles wel een topic maken.
 
Reactiescore
116
Bijzonder genoeg om toch al 8 pagina's te vullen :rolleyes:
 
Reactiescore
1.278
Bijzonder genoeg om toch al 8 pagina's te vullen :rolleyes:

8 paginas is zo bijzonder ook weer niet, het is logisch dat het langer duurt als normaal omdat er in een nieuw geopend topic niet overheen gepraat word. Maar toch kan je al begin je het zo om zowat alles een nieuw topic starten, hier is namelijk niet eens spraken van stabben, maar meer van minder netjes spel. Tja al gaan we om elk ding dat we minder netjes vinden een nieuw topic starten:rolleyes:
 
Reactiescore
116
8 paginas is zo bijzonder ook weer niet, het is logisch dat het langer duurt als normaal omdat er in een nieuw geopend topic niet overheen gepraat word. Maar toch kan je al begin je het zo om zowat alles een nieuw topic starten, hier is namelijk niet eens spraken van stabben, maar meer van minder netjes spel. Tja al gaan we om elk ding dat we minder netjes vinden een nieuw topic starten:rolleyes:

Gisteren gestart om 13u, toch een actief topic denk ik zo :)

Mij stoort het niet hoor, zorgt in mijn ogen voor wat sensatie :D
 

DeletedUser42896

Guest
iedereen heeft zijn hart weer ff kunnen luchten en gezegd wat op zijn lever ligt, dus nu kunnen we wel weer ff verder denk ik :D
Dus slotje is op zijn plaats :p
 
Reactiescore
111
Of we maken er gelijk een oorlogstopic van? :rolleyes:
 

DeletedUser75510

Guest
Allez, vooruit dan maar, omdat jij het bent :D

Lucht je hart maar eens goed uit ;)

We zullen je alvast een hart onder de riem steken :D

Ik vind dat hier een slotje op mag en dat iedereen weer eens gaat spelen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan