Calamity.'s Zwanenzang

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Once upon a time,
There was a Bright, Red Star in Sky.
And exploded as a Supernova
That's called History - after today.


Het was een hele tijd terug. W53 was nét ten einde en ik ging al volle bak op W60. Ik had hier heel wat ambities, ik heb een stam opgericht en het ging erg goed. Ik kon oprecht genieten van deze wereld. Het was even wat minder toen Adios dreigde in te storten maar toen ze weer terug kwamen in de strijd werd het een leuke strijd van twee kanten, en ondanks dat ik al poosje op vakantie ben en weinig online kan zijn, vond ik het een gezonde strijd. Ik vond de strijd met RBC aka Jeremy (@Felicitys ), @Discovered By Accident. een boeiende strijd en ik had heel graag een (lang) vervolg hiervan gezien.

Spijtig genoeg is mijn co-speler Lucas niet verstandig omgegaan met taalgebruik en heeft het tweemaal een 3-letterwoord beginnend met de K genoemd in een PM met The Rainbowchicks. (Ik vind het overigens héél opmerkelijk waarom dat woord hier wel gebruikt mag worden). Ik betreur dat wij hier, tijdens een massa, genadeloos hard worden afgestraft hiervoor door support. Ik vind het erg jammer dat het niet bij een waarschuwing kon blijven of iets in die hoek. Ik betreur het ook dat Adios op deze manier aan zeer makkelijke winsten komt en dat dit een van de keys is in de oorlog. Ik kan jullie vertellen dat ik hier helemaal kapot van ben. Alle moeite die ik erin heb gestoken om Cala vanuit een behoorlijk lastige positie (de eerste klappen op het account tijdens mijn vakantie) weer terug te brengen naar een fatsoenlijk account lijken tevergeefs te zijn. Als ik dorpen wil verliezen is dat bij een gezonde strijd. Ik kan hier verder weinig aan doen en enkel toezien hoe Adios hier gretig gebruik van maakt.

Anyway, het is wat het is. Red moet minder gaan schelden via PM, en ik zou het op prijs stellen als Adios minder snel voor dit soort methoden kiest, is zeker niet de eerste keer dat deze optie geselecteerd wordt. Ik zou het appreciëren om die aangeef button enkel aan te klikken als het écht te ver gaat en niet bij het eerste lichte vergrijp. Want tegenwoordig word je bijna overal voor geband / gewaarschuwd. Men moet zeker op zijn/haar taal letten maar je wordt hier keihard voor afgestraft. Maanden, maanden en nog eens maanden moeite kan in één simpele dag voor de helft verdwijnen. Het is vooral voor mij, maar ook voor veel Red spelers die zo enorm veel geven voor de stam, een zure pil om te slikken.

Nu is dit natuurlijk voor mij iets zwaar demotiverends maar door meerdere dingen die spelen in mijn leven heb ik besloten om voor nu even een einde achter mijn TW carrière te zetten. Ik ben zelf een zestienjarige scholier en dit was voor het eerst dat ik op het vwo met hakken over de sloot nog over ging en ik merk dat dit spel mij teveel gaat kosten. Ik kan erg moeilijk een verslavend spel op een laag pitje spelen dus TW zal voor mij altijd een 'gevaar' blijven en ik voel dat dit het juiste moment is om het even los te laten. Of dit mij gaat lukken, of dit gaat resulteren in een korte of lange break, dat moet ik nog even zien.

Ik wens beide partijen heel veel succes toe op deze wereld. Ik vond het tot hier voor mezelf nog een hele prettige wereld. Aan beide kanten werden zeker fouten gemaakt, waar ik ook onderdeel van uitmaak, desondanks vond ik het een relaxte wereld om te spelen omdat echte stabs uitbleven en het eerder principekwesties waren.

Adiozz!
May We Meet Again
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Je aanvraag voor Calamiteitenverlof is afgewezen.

TW-leiders kunnen recht hebben op calamiteitenverlof of lang verzuimverlof voor spoedeisende, onvoorziene of bijzondere persoonlijke omstandigheden. Dit verlof kan van een paar uren tot een paar jaren duren, afhankelijk van de situatie. De mede-leiders betalen het salaris door tijdens het verlof.

^
Ff gegoogled :cool:
Een ban valt onder onvoorziene omstandigheden.

Had veel dingen verwacht, maar dat Joachim een 16 jarige scholier was niet :eek:

Age doesn't matter :D
 

DeletedUser50613

Guest
Heb zelf weinig compassie met de manier waarop je aangepakt bent. Is het mooi? Zeker niet, maar je hebt nu eenmaal zelf ook een verleden waar je jezelf niet van de mooiste kant laat zien spelsgewijs.

Speel zelf wel niet meer, dus veel waarde heeft m'n mening hier niet, maar ergens kan ik niet anders dan denken .. je hebt je eigen graf gegraven. :/

In elk geval, toch veel succes verder, en voor wat het waard is.. het is een mooie tijd om te stoppen, lekker weertje buiten en bbq met biertje erbij verzacht de klap best wel wat ;-)
 

DeletedUser76269

Guest
Heb zelf weinig compassie met de manier waarop je aangepakt bent. Is het mooi? Zeker niet, maar je hebt nu eenmaal zelf ook een verleden waar je jezelf niet van de mooiste kant laat zien spelsgewijs.

Speel zelf wel niet meer, dus veel waarde heeft m'n mening hier niet, maar ergens kan ik niet anders dan denken .. je hebt je eigen graf gegraven. :/

In elk geval, toch veel succes verder, en voor wat het waard is.. het is een mooie tijd om te stoppen, lekker weertje buiten en bbq met biertje erbij verzacht de klap best wel wat ;-)

Dit is ook weer zn mooie trieste reactie zeg. Als jullie het echt zo erg vinden dat cala een fout gemaakt heeft lijkt het me logisch dat je dit op een CORRECTE manier wilt afstraffen. Niet door je te verlagen naar niveau -4500827.

Een wijs man zei ooit, je kan niet real zijn als je een snitch bent. Oftewel je kan niet claimen dat je een eerlijke strijd wilt en het zo laat lopen.

Dacht dat spelers hier wel beter wisten als een "payback" voor iets wat lang geleden gebeurt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
310
Dit is ook weer zn mooie trieste reactie zeg. Als jullie het ergt zo erg vinden dat cala een fout gemaakt heeft lijkt het me logisch dat je dit op een CORRECTE manier wilt afstraffen. Niet door je te verlagen naar niveau -4500827.

Een wijs man zei ooit, je kan niet real zijn als je een snitch bent. Oftewel je kan niet claimen dat je een eerlijke strijd wilt en het zo laat lopen.

Dacht dat spelers hier wel beter wisten als een "payback" voor iets wat lang geleden gebeurt is.

Ben het hier mee eens, alleen er zijn wel aanbiedingen geweest om dit op te lossen vanuit adios naar red maar die waren afgewezen?
Ik neem aan dat er gesprekken nog steeds lopen en we even geduldig moeten zijn op de uitkomst hiervan
 

DeletedUser76269

Guest
Ben het hier mee eens, alleen er zijn wel aanbiedingen geweest om dit op te lossen vanuit adios naar red maar die waren afgewezen?
Ik neem aan dat er gesprekken nog steeds lopen en we even geduldig moeten zijn op de uitkomst hiervan

Heb je de aanbiedingen gezien? Want die zijn echt lachwekkend. Het is wij edelen 50 tot 70 dorpen en dan komt er een week nap. Idunno wat jullie een aanbieding vinden, maar het enige aanbod waar ik respect voor heb is die van DBA.

50 tot 70 dorpen edelen en dan een nap daar komen jullie alleen maar beter uit als dat we nu zijn. Maar goed ik ga me hier niet meer in mengen, hoop alleen dat nu eindelijk dat kinderachtige gedrag stopt.

Daarnaast weet ik niet of je openlijk mag klagen over mods, maar de mods die mij reactie gaven bij support hebben ook mijn respect verloren. Kijken of de "communitie manager" wel normaal met me kan communiceren. Support heeft mijn spel lust in ieder geval verpest.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik ben het niet eens met de manier hoe hier vingers naar elkaar worden gewezen.

Beide stammen zijn niet heilig, de leiding van beide stammen zijn niet heilig. Zowel ik, Carlo, Jeremy, Kevin, Kenneth, Ruben zijn niet foutloos geweest, we hebben allemaal fout(en) gemaakt, het is dan ook lastig om TW te spelen zonder ooit een persoonlijke fout te maken. Het is de kunst om daarvan te leren, en ik zal zeker zeggen dat ik tov hoe ik startte met leiden veel ervaring heb opgedaan en ook veranderd ben.

Ik heb dan ook, ondanks dat Adios fouten gemaakt heeft, nog gewoon alle respect voor ze en ik hoop dat dit wederzijds is.

Het is hypocriet als een van de stammen de volledige schuld bij de andere stam legt. Ik denk dat Red de gezamenlijke opinie moet hebben dat de ban gewoon deels aan Cala zelf te danken is, en dat Adios ook een tikkeltje laf spel vertoonde. En ik hoop dat Adios nog wel iets van excuses kan aanbieden, ik denk dat het vrij duidelijk is dat deze ban niet echt op zijn plaats stond, dat een deel van Adios hier absoluut niet achter stond/staat. Adios heeft zeker wel iets geprobeerd om een oplossing te vinden, maar helaas kwam het niet in de buurt van een oplossing.

In ieder geval een dikke pluim voor alle Adios mensen die hier niet achter stond en, en met name de mensen die hebben geprobeerd er iets aan te doen. En met name @Discovered By Accident. , heb respect voor jullie keuze!
 

DeletedUser72496

Guest
Daarnaast weet ik niet of je openlijk mag klagen over mods, maar de mods die mij reactie gaven bij support hebben ook mijn respect verloren. Kijken of de "communitie manager" wel normaal met me kan communiceren. Support heeft mijn spel lust in ieder geval verpest.

Wie zijn de mods op jullie wereld?
 

DeletedUser50613

Guest
Dit is ook weer zn mooie trieste reactie zeg. Als jullie het echt zo erg vinden dat cala een fout gemaakt heeft lijkt het me logisch dat je dit op een CORRECTE manier wilt afstraffen. Niet door je te verlagen naar niveau -4500827.

Een wijs man zei ooit, je kan niet real zijn als je een snitch bent. Oftewel je kan niet claimen dat je een eerlijke strijd wilt en het zo laat lopen.

Dacht dat spelers hier wel beter wisten als een "payback" voor iets wat lang geleden gebeurt is.

En waarom is dit een trieste reactie? Zeg toch dat het niet mooi is, zou het zelf nu ook niet gaan doen. Maar ik vind het niet geheel onbegrijpelijk dat er wel mensen zijn die er geen graten in zien om Calamity zo aan te pakken. Net vanwege de dubieuze acties die hij zelf met enige regelmaat uithaalt. (geheim, cf's?). Heeft niks te maken met 'payback'. Een ander wijs man zei ooit 'you reap what you sow'.

Wees blij dat de overige 90% van beide stammen wel vrij deftig speelt tov elkaar.
 
Bovenaan