C.i.a.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
So what? Hij lijkt me niet echt zo oud, hij weet niet beter. Dan zouden jullie het verstand moeten hebben om hierop niet in te gaan. Blijkbaar moeten jullie dat verstand nog krijgen.

@black ninja4 liever in een stam met gezellige mensen, dan in een stam met mensen die denken dat ze goed zijn, maar er eigenlijk geen reet van kunnen.

nu ben ik uitgelult jij wint.

Jij bent wel een grapjas.


Laat die kerel zijn spelletje spelen.

dankje, ik zal het hem laten spelen.
 

DeletedUser54620

Guest
So what? Hij lijkt me niet echt zo oud, hij weet niet beter. Dan zouden jullie het verstand moeten hebben om hierop niet in te gaan. Blijkbaar moeten jullie dat verstand nog krijgen.

Dit topic moet gewoon gesloten worden, het is alleen maar spam & onzin :)
 

DeletedUser44825

Guest
en dat vind ik niet leuk
:mad:
/Hot is een domme stam met vele noobs
:D

Dit is dus de bal terugkaatsen ;)

Jij weet niet welke spelers er pro zijn in /Hot, evenmin als Black Ninja weet hoeveel noobs jij in C.I.A hebt zitten ;)

Nog even en we hebben een ruzie hier!:eek: (Black Ninja vs Zomertje... round 1!)
 

DeletedUser

Guest
Jongens maak dat kind nou niet belachelijk, hij speelt gewoon leuk een spel!
 

DeletedUser

Guest
en dat vind ik niet leuk
:mad:
/Hot is een domme stam met vele noobs
:D

Ik zal ophouden. en ja klopt /Hot is noob stam;)

Goede uitvlucht jongen ;).

En er zit hier gvd een stomme kat te janken aan mijn ruit en krijg ze niet weg :p

ik heb altijd goede uitvluchten:) :eek: vervelend hoor zo een kat, moet je hem laten schrikken

EDIT: ik heb geen zin in ruzie in RL is al goed genoeg niet?
 

DeletedUser

Guest
Dat dit Topic al ruim 5 pagina's heeft :eek:, Schenk er niet zoveel aandacht aan mensen :p
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha en we beginnen op nieuw jongens!:D

Of moeten we dit tóch serieus gaan nemen?:rolleyes:

ik druf te wedden dat we met een aantal mensen (ik ook) nu zeggen cia is slecht en later allemaal worden geown door hun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan