BWR Tegen de XXX groep

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52567

Guest
Ik blijf er bij dat ik het gewoon triest vind, en ik bedoel dit niet om te steken of gemeen te doen in tegendeel.
Gewoon 2 top stammen die om bepaalde redenen (de derde stam laat ik even voor wat het is) die hun bekend zijn samen zijn gegaan.
Twee top stammen die hoog in het aanzien stonden, en nu gewoon niets meer zijn.
Ik weet dat de spelers op zich zelf er nog steeds zijn maar de stammen zijn weg.

Ik wil vanuit hier de spelers toch heel veel succes wensen en dat de sterkste mogen winnen
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf er bij dat ik het gewoon triest vind, en ik bedoel dit niet om te steken of gemeen te doen in tegendeel.
Gewoon 2 top stammen die om bepaalde redenen (de derde stam laat ik even voor wat het is) die hun bekend zijn samen zijn gegaan.
Twee top stammen die hoog in het aanzien stonden, en nu gewoon niets meer zijn.
Ik weet dat de spelers op zich zelf er nog steeds zijn maar de stammen zijn weg.

Ik wil vanuit hier de spelers toch heel veel succes wensen en dat de sterkste mogen winnen

Derde stam achterwege laten is discriminatie :mad:!
 

DeletedUser52567

Guest
Derde stam achterwege laten is discriminatie :mad:!

hahahahaha was ook niet verkeerd bedoeld maar para was niet een van die topstammen waar ik op doelde maar dat zou je moeten kunnen begrijpen wat ik daar mee bedoelde :p
niet alle woorden van mij op een weegschaal leggen (denk ik soms eens lief te zijn lol lol lol )
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha was ook niet verkeerd bedoeld maar para was niet een van die topstammen waar ik op doelde maar dat zou je moeten kunnen begrijpen wat ik daar mee bedoelde :p
niet alle woorden van mij op een weegschaal leggen (denk ik soms eens lief te zijn lol lol lol )

Was ook alleen maar om te pesten, maar Para? geen topstam? Discriminatie :mad:!
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, je had ook al helemaal weggeëdelt kunnen zijn als je had blijven spelen :D
 

DeletedUser52174

Guest
Haha bedankt en tussen de neus en lippen door ik moet Roman gewoon even afzeiken... Op die manier blijft tie gedreven om te ownen wat tie nog moet leren helaas maar komt goed!

Wauw, wat is jou profiel verkracht zeg :eek:
Heb je dat zelf gedaan of heeft die ene andere dat gedaan, B.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan