BWR Tegen de XXX groep

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52174

Guest
ahhaah grappenmaker ik ga vanaf nu weer tijdje op de fiets en morgen hoef ik nie naar school KUS

Tss school :rolleyes:
School is voor mietjes.

Slaap lekker, handen boven de lakens (al weet ik dat jij dat toch niet gaat doen.)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dit topic wel dicht kan, aangezien XXL is gevallen?
:edelman:
 

DeletedUser36905

Guest
Als dit toch word gesloten wil ik graag Chuugi en Bennie nog bedanken voor hun tegenstand. Tenminste leuke spelers aan het front, kom je maar bar weinig tegen. Thanks :)
 

DeletedUser57892

Guest
En toen kwam maori. met hun enemy recon drone, ze hebben alles getagt
 

DeletedUser56218

Guest
Ik laat de mogelijkheid nog even voor jullie: bespreken jullie graag nog wat na of sluiten we dadelijk al het topic? Wanneer het te off-topic gaat zal het topic uiteraard sowieso gesloten worden, al is het misschien wat snel om dit nu al te doen.
 

DeletedUser26667

Guest
Ik laat de mogelijkheid nog even voor jullie: bespreken jullie graag nog wat na of sluiten we dadelijk al het topic? Wanneer het te off-topic gaat zal het topic uiteraard sowieso gesloten worden, al is het misschien wat snel om dit nu al te doen.

Wij gaan toch niet off topic:eek:
We beantwoorden jefwall zijn vraag, en we hebben die vraag heel erg serieus genomen.
 

DeletedUser52174

Guest
Ik laat de mogelijkheid nog even voor jullie: bespreken jullie graag nog wat na of sluiten we dadelijk al het topic? Wanneer het te off-topic gaat zal het topic uiteraard sowieso gesloten worden, al is het misschien wat snel om dit nu al te doen.

Dubbelop.
 

DeletedUser55041

Guest
Wat mij betreft mag hij gesloten worden maar ik denk dat de leden van BWR en (ex) -xXXx- hier het meeste recht van spreken over hebben!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan