Busongeluk

DeletedUser

Guest
Na aanleiding van het trieste bericht over het busongeluk in Zwitserland waarbij 28 doden te betreuren zijn wil ik iedereen oproepen tot een wapenstilstand:

Vanaf dinsdag 20 maart 2012 23:00 uur tot en met woensdag 21 maart 23:00 uur.

Leef mee met de nabestaande en doe mee met deze wapenstilstand.

Deel dit bericht aub met uw vriend en vijand

Namens BENICARLO


Volgens bericht uit een Nederlandse krant, maar natuurlijk leven we evenzeer mee met de nabestaanden van de Belgische kids en Nederlandse kids en begeleiders!
 

DeletedUser

Guest
ik heb de top 20 stammen aangeschreven , en ber doorgegeven aan de leiders
 

DeletedUser44266

Guest
vind het ook zeer triest voor al die slachtoffers :( maar om nou een wapenstilstand te doen nee
 
Reactiescore
323
Verwacht je een massa, beni? :)

Nee, even no trollings, is natuurlijk zeer erg voor de slachtoffers, en niet te vergeten de ouders en familie. Ik leef erg met ze mee..

Maar ik speel hier niet meer, maar ik vind een wapenstilstand toch wel licht overdreven.. :eek: Tenzij natuurlijk iemand van w15 er indirect bij is betrokken..
 

DeletedUser

Guest
Erg spijtig voor die kinderen,nog een hele toekomst voor zich en dan in 1 keer...:(

Maar met een wapenstilstand op Tw heeft niemand iets. We moeten nu eenmaal doorgaan in het leven hoe hard het soms ook kan zijn.

R.I.P
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het ontzettend erg wat er is gebeurd, maar volgens mij is een wapenstilstand hier niet de beste manier om stil te staan bij het ongeluk. Als je de leiders van de stammen zover krijgt om een wapenstilstand af te roepen (en dat zou dan morgen zijn, de dag van nationale rouw, zo vermoed ik?) zou ik dat ontzettend knap vinden.

Ik heb echter niet het idee (op de reacties afgaande) dat hier veel animo voor is. Normaal zou ik zo'n topic op slot gooien, maar aangezien dit forum zo dood is als wat, laat ik het nog even staan in de hoop dat er weer wat mensen langskomen :)
 

DeletedUser55242

Guest
Ik speel W15 niet, maar is een idee dat zeker op gans de server kan toegepast worden, maar zal niet gebeuren :(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het zeer erg voor de slachtoffers van het busongeval. Die kinderen hadden nog zoveel kunnen doen, maar dan sloeg het jammere noodlot toe.

Veel sterkte aan de familieleden, vrienden,...

Maar zoals Lyran zegt, zou je het dan niet beter morgen doen?
Op de dag van nationale rouw?
 

DeletedUser51080

Guest
Ik heb meegedaan aan die minuut...
Het zal je kind maar zijn, ik denk dat ik in de auto spring zonder na te denken...

En een massa op beni? Dat zou eigenlijk tof zijn, maar ik vrees dat er niemand meer over is...
 

DeletedUser

Guest
deze kan sluiten
ik ga mijn edels weer verzenden
wie mee gedaan heeft
bedankt
waarom ik dit gedaan heb , hou ik privé

dank
beni
 

DeletedUser

Guest
Grootste zever ooit...
wat heeft tw nu te maken met dat busongeluk? Ja het is triest. Maar hou tw erbuiten. Als je daarvoor wapenstilstand houdt, pff...
 
Bovenaan