Buiten, troepen, grondstoffen & gebouwen

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser77020

Guest
Ik zou oppassen met wat je zegt, want juist het kapitalisme maakt deze wereld kapot!
 
Reactiescore
1.075
BRAND_BIO_BSFC_157955_SF_2997_005-20140327_V1_HD_768x432-16x9.jpg
 

DeletedUser

Guest
DestU lijkt me sowieso al geen topstam qua individuele spelers, de andere valt natuurlijk nog niet te vinden en durf ik minder over te zeggen.

Maar 'meer gefarmd hebben' is dan een skill ofzo wilde je zeggen?

nah, maar je gaat er wel vanuit dat de toppers een 24/7 team hebben en activiteit staat aan veel farmen of bij mij in ieder geval wel.
 

DeletedUser73244

Guest
nah, maar je gaat er wel vanuit dat de toppers een 24/7 team hebben en activiteit staat aan veel farmen of bij mij in ieder geval wel.

Je hoeft echt geen 24/7 team te hebben hoor ;)
Helemaal met een LH wereld niet.

Geluk is de grootste factor.
 

DeletedUser5114

Guest
wij spelen bij lange na geen 24/7 en komen makkelijk aan het limiet.
je hebt zeker geen team nodig die 24/7 on is.
 

DeletedUser

Guest
wij spelen bij lange na geen 24/7 en komen makkelijk aan het limiet.
je hebt zeker geen team nodig die 24/7 on is.

het ging juist om de spelers die in een premade zaten en minder dan ik hadden gefarmd terwijl ik maar 50 speer/zwaard heb :mad:
Loop jezelf is niet allemaal zo op te hemelen :mad:
 

DeletedUser5114

Guest
ik zie niet in hoe dat ophemelen is maar goed, enige wat ik ermee wou zeggen is dat je in principe geen moeite hoeft te doen om aan het limiet te komen dus vind het maar raar dat ''toppertjes'' niet aan het limiet zouden zitten.

Dus snap ook helemaal niet goed waaruit jou frustratie komt.
 

DeletedUser

Guest
ik zie niet in hoe dat ophemelen is maar goed, enige wat ik ermee wou zeggen is dat je in principe geen moeite hoeft te doen om aan het limiet te komen dus vind het maar raar dat ''toppertjes'' niet aan het limiet zouden zitten.

Dus snap ook helemaal niet goed waaruit jou frustratie komt.

Ik snap niet hoe jij kan denken dat ik gefrustreerd ben :rolleyes:
 

DeletedUser71618

Guest
nah, maar je gaat er wel vanuit dat de toppers een 24/7 team hebben en activiteit staat aan veel farmen of bij mij in ieder geval wel.

Waarom zouden toppers een 24/7 team moeten hebben? Slaat überhaupt nergens op. Je stelt hier kwaliteit gelijk aan activiteit. Ik ben sowieso normaal tevreden met 2/3 man op een account en daarmee een bezetting die misschien 10/7 is, zolang men er maar kan zijn als het écht nodig is. Dat heeft veel meer waarde dan een 24/7 team gevuld met de grootste nubs over het algemeen.

ik zie niet in hoe dat ophemelen is maar goed, enige wat ik ermee wou zeggen is dat je in principe geen moeite hoeft te doen om aan het limiet te komen dus vind het maar raar dat ''toppertjes'' niet aan het limiet zouden zitten..

Luiheid of inactiviteit? Kan allemaal gebeuren.
 
Reactiescore
298
ik zie niet in hoe dat ophemelen is maar goed, enige wat ik ermee wou zeggen is dat je in principe geen moeite hoeft te doen om aan het limiet te komen dus vind het maar raar dat ''toppertjes'' niet aan het limiet zouden zitten.

Dus snap ook helemaal niet goed waaruit jou frustratie komt.

Wij hebben met onze mijntjes in 1u ons farmlimiet, dus boeit toch geen zak of je dan niet aan je limiet komt. Snap ook niet dat mensen op een LH-wereld zo zitten te zagen over farmen.
 

DeletedUser5114

Guest
Wij hebben met onze mijntjes in 1u ons farmlimiet, dus boeit toch geen zak of je dan niet aan je limiet komt. Snap ook niet dat mensen op een LH-wereld zo zitten te zagen over farmen.

dus omdat je mijnen hoog zitten, hoef je niet het maximale uit het farm limiet te halen?
begrijp niet goed hoe dat ook maar enige vorm van logica is voor jou.
Het is gewoon luiheid om niet aan het farm limiet te zitten.
 
Bovenaan