Buiten, Troepen, Grondstoffen en gebouwen

  • Topicstarter Deleted User - 487957951
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Weet ik niet. Ik heb er nog geen ervaring mee gehad. Sommige mensen schijnen graag te willen sterven, dus het ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Dat zijn mensen die problemen hebben& het echt niet zien zitten.
Ik heb er tenminste respect voor, kun je niet bepaald van jou zeggen als ik naar de post kijk.
 

DeletedUser

Guest
Dat zijn mensen die problemen hebben& het echt niet zien zitten.
Ik heb er tenminste respect voor, kun je niet bepaald van jou zeggen als ik naar de post kijk.

Ik heb wel degelijk respect voor dat soort mensen. Je moet mijn woorden niet verdraaien. Ik wil alleen maar zeggen dat sommige mensen liever sterven dan in pijn verder leven. Vandaar dat "sterven is niet fijn" naar mijn mening niet goed geplaatst was.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel degelijk respect voor dat soort mensen. Je moet mijn woorden niet verdraaien. Ik wil alleen maar zeggen dat sommige mensen liever sterven dan in pijn verder leven. Vandaar dat "sterven is niet fijn" naar mijn mening niet goed geplaatst was.

Je post kwam dan ook heel misgeplaatst maar oke, je hebt er dan wel respect voor :)
 
Reactiescore
1.018
Ik dacht dat Fortis het over zelfmoord had en daar had ik het over. Misverstandje, sorry. Euthanisie is een heel ander verhaal ja
 

DeletedUser59624

Guest
Ik wil dit topic best open houden, maar gelieve het dan ook bij het onderwerp te houden!
 
Bovenaan