[Ingevoerd] Buit overzichten

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 55 93,2%
  • Nee

    Stemmen: 4 6,8%

  • Totaal aantal stemmers
    59

DeletedUser

Guest
Als je veel farmt dan kun je bij elke aanval zien hoeveel buit je binnen krijgt. Je kan in 1 aanval een buit van 1600 hebben verdeeld over de 3 grondstoffen. Maar als je nou heel veel aanvallen verstuurt met kleine groepjes dan zullen sommige groepen wel een volle buit meenemen en anderen niet, maar je hebt niet echt een overzicht van wat er nou precies je dorp binnenstroomt en meer dan 100 berichtjes aflopen is ook weer teveel van het goede.

Mijn idee is om bij de troepenoverzichten de buit weer te geven van elke afzonderlijke aanval en daaronder de binnenkomende grondstoffen als gevolg van alle aanvallen die zijn geweest maar nog niet terug zijn gekomen. Zo weet je ook meteen wat je kan verwachten en of je opslagplaats het aankan. Mij lijkt dit zeer handig, dan kun je in 1 oogopslag zien dat er bv 40k leem, 54 k hout, en 43k ijzer binnenkomt in je dorp als gevolg van tientallen of honderden uitgevoerde aanvallen.

Ik hoop dat jullie hier ook iets in zien. Mij lijkt het wel handig, en net als mijn eerdere idee over de simulator past dit het spel niet drastisch aan. Het maakt alleen wat dingen overzichtelijker.
 

DeletedUser32859

Guest
Vind het een goed plan, zou een stuk handiger zijn! ;)
 

DeletedUser

Guest
Geweldig plan, maak hier wat meer reclame voor joh :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68027

Guest
Klopt, er waren hier geloof ik wel scrips voor, maar die werkten bij mij natuurlijk niet.
Zelf zou ik dit ook toegepast zien, want het is een super idee !
Toepassen ! :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, dit omdat je er geen script voor mocht laten maken ivm "te veel automatiserend", verder goed idee!
 

DeletedUser

Guest
Haha, dit omdat je er geen script voor mocht laten maken ivm "te veel automatiserend", verder goed idee!

Vreemd dat dit te automatiserend zou zijn dan :)

Sommige tw functies zijn automatiserender, je kunt niet van iemand verwachten dat die honderden berichten gaat lezen een rekenmachine erbij pakt en gaat berekenen hoeveel er binnen komt. Dat is meer werk dan al die aanvallen zonder FA uit te voeren, en FA dat is dan niet te automatiserend, beetje vreemd.
 
Reactiescore
25
Dit bestaat tegenwoordig in de vorm van de buit icoontjes voor de berichten.
Toch bedankt voor je idee.
 
Bovenaan