Buit instelling: inactief?!

Reactiescore
1
Goedemiddag fijne mensen,

Een vraag van een beginnend speler, ik zit in wereld 85 en na het aanvallen van een barbarendorp viel mij op dat er geen winst is. Na wat uitzoek werk kom ik erachter dat dit is omdat 'Buit' op inactief staat. Wat daar precies onder valt is mij niet helemaal helder, is dat alleen ingeval van AI dorpen of ook van toepassing op andere spelers?

Ik hoor het graag, bij voorbaat dank!

Groet,
 
Reactiescore
23
Je kan zowel op spelers als barbarendorpen geen grondstoffen farmen op wereld 85
 
Solution
Reactiescore
9
Ai jammer, voor mij hoort plunderen/looten er juist bij. Hopelijk kan het bij een volgende wereld wel :)
In de beginnende werelden was dit 9/10 erbij... Maar sinds je GS (grondstoffen) kan kopen op de marktplaats heb ik de indruk dat er minder ''farm'' werelden zijn. Spijtig genoeg maakt PP farmen en PP gs kopen het meeste kapot.
 
Reactiescore
9
Sinds mobile er is denk ik toch dat er meer activiteit word vertoont dan op de vroegere werelden waar geen mobile was.
Er klagen zoveel mensen van PP abuse en steeds meer mensen stoppen erdoor omdat de fun weg is? Iemand wat krap rond komt en dit eventjes als plezier game wilt spelen word in no-time overgenomen.
 
Bovenaan