Bug

DeletedUser

Guest
In W6 klein bugje
ik heb 72 punten.
in rangijst staat 72 punten..
en bij Continent spelers staat 70..
Moet ie gewoon laden omdat de server druk is of ist bug??
 

DeletedUser

Guest
dat is ook gewoon omdat we vanmiddag problemen hadden met de server, hij doet het misschien nog niet helemaal goed
 

DeletedUser

Guest
je speelt dit spel nog niet lang ofwel ? :confused:
echt teveel noobs op het W6 forum
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er altijd noobs blijven... maarja.. (zelfs als je ze rimmed komen ze terug hé..)
 

DeletedUser

Guest
aan de rim zitten bekant alleen maar noobs, dus dat houd je altijd. Echter in het centrum zullen de noobs zo verdwenen zijn
 

DeletedUser

Guest
aan de rim zitten bekant alleen maar noobs, dus dat houd je altijd. Echter in het centrum zullen de noobs zo verdwenen zijn

Maar in de rim zitten ook vaak wel goede spelers! dus die elimineren de noobs van de rim, zodat ze nog verder van de rim zitten etc, meestal na 2x gerimmed te zijn stoppen ze wel..
 

DeletedUser

Guest
Maar in de rim zitten ook vaak wel goede spelers! dus die elimineren de noobs van de rim, zodat ze nog verder van de rim zitten etc, meestal na 2x gerimmed te zijn stoppen ze wel..

eerdat er wordt geedeld is het al bekant geen rim meer te noeme
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel is ge-edelt en geloof me, ik zat nog geen 15 veldjes van de rand af hoor.. dat noem ik toch echt de rim.

ligt eraan hoe actief een wereld is, maar er valt aan de rim zowieso niet veel te beleven
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt wel ja, edelen is er makkelijk, weinig oorlogen etc...
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt wel ja, edelen is er makkelijk, weinig oorlogen etc...

Dat klopt. Waarom in vredesnaam oorlog voeren aan de rim, met weinig dorpen en/of minder spelers? Zie daar zelf ook geen logica in.
Behalve dat je niet door andere stammen gebackstabbed wordt.
 
Bovenaan