-Brul- 3 jaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69693

Guest
slechte reactie is een slechte reactie.

wel dank ik je voor het zeggen dat ik een topleider ben dat we de halve wereld veroverd hebben en daardoor langzaam vast komen te liggen. Dat is inderdaad correct en allemaal doordat we langzaam de boel wegedelen.

jouw stats reflecteren dat jullie naab zijn en enkel inactieve accounts edelen. Als je een actieve tegenstander krijgt leg je het snel af -> vandaar de fusie.
Je kunt inactieve accounts edelvoer noemen, zeggen dat onze motivatie als sneeuw voor de zon verdwijnt...toch spelen in Ctrl 100% meer originele spelers op accounts dan in huidig Brul, want hoef je niet uit te leggen dat er minstens 5 eigenaar wisselingen zijn geweest op el kapi, bloodpriest en nog enkele?

Zoals Hitman toen ik inactief was ;).
 

DeletedUser

Guest
Zoals Hitman toen ik inactief was ;).

mehhh die statement is al bewezen dankzij mindcontroller...

Die viel mika aan -> mika blokt alles

krijgen ze een pm "toch wel actief?"

dus nee, -Brul- is niets waard, ze vallen enkel inactieve accounts aan en durven actieve accounts niet te pakken...
 

DeletedUser29801

Guest
Brul is al 3 jaar aanwezig op wereld 19 en daar werd hier een feestje voor gemaakt door Mea.

@ hardcode, als je niet wil mee feesten en de boel hier wil verzieken kan je beter naar de praathoek verhuizen.

Aan alle wereld 19 spelers... de bar is open... laten we nog maar eens wat plezier maken.
 

DeletedUser

Guest
Brul is al 3 jaar aanwezig op wereld 19 en daar werd hier een feestje voor gemaakt door Mea.

@ hardcode, als je niet wil mee feesten en de boel hier wil verzieken kan je beter naar de praathoek verhuizen.

Aan alle wereld 19 spelers... de bar is open... laten we nog maar eens wat plezier maken.

elka, verzieken doe ik niet aan, propeganda is zeker 1 van mijn sterkere kwaliteiten in het spel :)
 

DeletedUser29801

Guest
elka, verzieken doe ik niet aan, propeganda is zeker 1 van mijn sterkere kwaliteiten in het spel :)

propeganda... he he zal maar geen commentaar op je schrijfwijzen geven.

Maar ik ben blij dat je hier toegeeft dat dit een van je sterke kwaliteiten is. Maar iedereen weet wel wanneer je er over gaat en het niet bij het rechte eind hebt. Maar blijkbaar kan je alleen E's kritiek hier op verdragen.


Zeg het eens tussen pot en pint wat wil je drinken want daarvoor kom je hier toch langs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
31
Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan. Dit topic is reeds lang genoeg open gebleven, aangezien de martini's en de pintjes al aan het rollen zijn. ;)
Zandbak en praathoek zijn genoeg offtopic plekken voor jullie.

Slotje. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan