Broodje Poep Kaart 3

DeletedUser

Guest
TSW heeft écht wel hun continent veroverd.. Er is daar letterlijk niemand die nog wat in te brengen heeft.. Ik ben daar een van. xD
 

DeletedUser

Guest
De huidige top 10:

wereld51ok1.png


http://img211.imageshack.us/img211/572/wereld51ok1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om ontopic te komen:


-TSW is aardig bezig om een lekkere kern te vormen.
-Pjint, B@N@@N en [SF] precies hetzelfde.

-UP-R moet nog even een duidelijk continent kiezen waar ze nu eigenlijk het liefst willen "wonen".
-Ook -=NW=- moet nog eventjes wennen aan de term "clusteren".

Overige stammen zitten er een beetje tussenin.

Verder, over de kwaliteit van elke stam, moet nog blijken wat dat precies inhoud.
We zijn nu namelijk nog eventjes in de "opruim"-fase waarbij we de lege plekken en de newbies aan het opruimen zijn uit het continent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om ontopic te komen:


-TSW is aardig bezig om een lekkere kern te vormen.
-Pjint en B@N@@Nen [SF] precies hetzelfde.

-UP-R moet nog even een duidelijk continent kiezen waar ze nu eigenlijk het liefst willen "wonen".
-Ook -=NW=- moet nog eventjes wennen aan de term "clusteren".

Overige stammen zitten er een beetje tussenin.

Verder, over de kwaliteit van elke stam, moet nog blijken wat dat precies inhoud.
We zijn nu namelijk nog eventjes in de "opruim"-fase waarbij we de lege plekken en de newbies aan het opruimen zijn uit het continent.


[SF] ook, ik zeg het niet omdat ik er zelf inzit maar ze hebben toch wel duidelijk k64 in de hand..
 

DeletedUser

Guest
Dank, ik dacht al dat ik iets over het hoofd had gezien. ;)
Post veranderd.
 

DeletedUser6726

Guest
Ben ik de enige die denkt dat NW bescheten ligt ?:rolleyes:

waarschijnlijk een late reactie omdat ik net ben gejoint op de fora :p maar je hebt gelijk en ik vind zowiezo dat men niet heel veel op de stammen moet letten. ik bedoel ik speel in w4 en w5 en in w4 was chaos heel lang een van de beste maar ging uit eindelijk dood(oftewel: stammen blijven nooit te lang bestaan (spelers wel :p))
 

DeletedUser

Guest
waarschijnlijk een late reactie omdat ik net ben gejoint op de fora :p maar je hebt gelijk en ik vind zowiezo dat men niet heel veel op de stammen moet letten. ik bedoel ik speel in w4 en w5 en in w4 was chaos heel lang een van de beste maar ging uit eindelijk dood(oftewel: stammen blijven nooit te lang bestaan (spelers wel :p))

En hoe verklaar je Opus op wereld 1?
Als sinds het begin de tijden aan de macht :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6726

Guest
En hoe verklaar je opus op wereld 1?

hun einde komt ook wel :p ik bedoel MaxR bestaat ook al redelijk lang in w4 en ik ben er sindskort dus leider van omdat de oude leiders naar [.op.] gingen maar die stam blijft ook dus niet meer heel lang bestaan...(ik zit er al in sinds uhmm... iets van 2-3 maandan dat w4 bestond :p
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je het al... de wereld bestaat al niet lang... :D
Hij is nog jong... stabiliteit komt met de jaren ;)
 

DeletedUser6726

Guest
dan nog :p men kan nooit precies weten wat er in de toekomst zal gebeuren en daar zal men ook nooit achter kunnen komen op welke manier dan ook :)
 

DeletedUser264

Guest
Ach als ja op Nr1 staat wil iedereen je eraf stoten en als je nr2 staat wil iedereen je helpen om nr1 te verslaan, totdat jezelf nr1 staat.:(:confused:
 
Bovenaan