Broodje Poep Kaart 3

DeletedUser

Guest
Kaart 3

kaas3.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik denk toch dat EoK-54 de wereld gaat ownen hoor...
Kijk hun ligging, zo goed...
Wat een gelukzakken :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de kaart wel lichtelijk overdreven is :rolleyes:
Want TSW en [SF], hebben echt niet al hun hele continent veroverd.

Maar ze staan wel heel sterk in hun continent natuurlijk..
 

DeletedUser4254

Guest
Leuk kaartje, goed gemaakt.

En ja, klopt. EoK ligt tamelijk goed...
 

DeletedUser

Guest
ja. Die vierkantjes maken niet echt duidelijk van wie wat is
 

DeletedUser

Guest
idd, kaart is niet zo goed
zo zie ik mijn eigen 6-7dorpjes afgespiegelt 2x zo klein als een buur die minder dorpjes heeft..
de kaart van kolnerke is iets beter (no offence hé broodje poep :D)

en ah, zoals ik reeds heb waargenomen is de leiding en communicatie in EoK-54 niet sterk genoeg om het te halen als 'wereldowner'. Niet dat ik zeg dat dat niet kan veranderen..


groeties
 

DeletedUser

Guest
idd, kaart is niet zo goed
zo zie ik mijn eigen 6-7dorpjes afgespiegelt 2x zo klein als een buur die minder dorpjes heeft..
de kaart van kolnerke is iets beter (no offence hé broodje poep :D)

en ah, zoals ik reeds heb waargenomen is de leiding en communicatie in EoK-54 niet sterk genoeg om het te halen als 'wereldowner'. Niet dat ik zeg dat dat niet kan veranderen..


groeties

Lol, jij doet mij lachen
Wat weet jij nu van de leiding en de communicatie van Eok 54
Als je zelf geen lid bent, geef je miss best geen commentaar
De communicatie is perfect en de leiding nog beter
 

DeletedUser

Guest
ja. Die vierkantjes maken niet echt duidelijk van wie wat is

Dat is maar een klein deel van de kaart :s

Ik zeg ook niet dat het allemaal van hun is, je kunt namelijk de rode puntjes er nog doorheen zien, dat andere villages. Je kunt op deze kaart de concentratie van veel dorpen bij elkaar zien en dus hun invloedsfeer. Ik heb gewoon een rand om concentratiegroepen van de top 10 tribes gemaakt. De kleur die erin zit reken ik tot hun gebied.

Het is gewoon een impressie van waar tribes zitten. Ik zal dit ongeveer een keer in de week gaan maken, dus ga ik ook niet al te veel moeite doen in een kaart. Het is gewoon om de weekelijkse ontwikkeling te kunnen blijven volgen. Maar als jullie er niet blij mee zijn, dan kan ik het ook alleen voor mijn eigen stam doen. Het is maar net wat jullie willen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser343

Guest
Volgens mij is wat jij doet meer werk dat gwn 15x 1 kleur selecteren en die wat expanden.
 

DeletedUser

Guest
joh... Ik denk dat TSW en [SF] de meeste kans maken... die zijn het meest geconcentreerd... ze kunnen elkaar veel makkelijker versterken.

EOK heeft ook nog een gat in het midden liggen.. verder kunnen ze niet uitbreiden... ze zijn ingesloten


maar we zullen zien

MvG IkenMij
 

DeletedUser

Guest
Ik vind deze kaart mooi PieterS als je zou willen er elke week 1 te maken zou dat super zijn ;)
 
Bovenaan