Breng terug politieke kaart

Zeker begrijpelijk, maar in principe gaat het ook niet heel veel meer uithalen om dit als los voorstel op te sturen op dit moment. Dan zal er waarschijnlijk gewoon naar de aankomende mogelijkheid in de poll verwezen worden als actie die ze erop gaan nemen.
Laat die poll maar komen.
Zou de politieke kaart graag een comeback zien doen, gebruik deze al jaren en dit was een zeer goed overzicht hulpmiddel voor mij.

Laatst bewerkt:
Stel dat; we zouden de politieke kaart terugbrengen (zonder beloften) welke functies zouden jullie dan echt terug willen zien op deze kaart, alsook wat zou er echt verbeterd moeten worden tegenover de vorige kaart?
Wie weet kan ik dit idee dan terug forwarden ;-)

Persoonlijk gebruikte ik 2 opties het meest
alleen eigen stam en voor late game gewoon alles.

Als toevoeging zou er misschien een optie kunnen zijn om zelf in te stellen dat spelers onder x aantal punten genegeerd worden op de politieke kaart.
Dit zou het een stuk eerder bruikbaar maken aangezien al die kleine inactieve spelers het in het begin erg vertroebelen.

Puur technisch, aangezien ik begreep dat het best wel wat workload voor de servers genereerde. maak gewoon simpele if than else regels.
Bij de oude politieke kaart was er vaak geen touw aan vast te knopen welk dorp voorrang kreeg.
Dus gewoon bij gelijke afstand kijk naar 2e dichtst gelegen dorp 3e dichtst gelegen dorp en als het daarna nog gelijk is wordt het op basis van windrichting gewoon altijd West > Noord > Oost > Zuid of zoiets.
daarnaast is het ook prima als hij eens per uur ofzo update als dat de workload flink verminderd.

Ik heb graag alle functies terug. Gewoon dat je clusters van spelers op beide kaarten kan zien. Je ziet dan ook direct waar overgenomen worden liggen omdat er dan gaten in clusters ontstaan. Met 1 blik op de kaart meteen overzicht. Dat zou ik graag terugzien.

Persoonlijk gebruikte ik 2 opties het meest
alleen eigen stam en voor late game gewoon alles.

Als toevoeging zou er misschien een optie kunnen zijn om zelf in te stellen dat spelers onder x aantal punten genegeerd worden op de politieke kaart.
Dit zou het een stuk eerder bruikbaar maken aangezien al die kleine inactieve spelers het in het begin erg vertroebelen.

Puur technisch, aangezien ik begreep dat het best wel wat workload voor de servers genereerde. maak gewoon simpele if than else regels.
Bij de oude politieke kaart was er vaak geen touw aan vast te knopen welk dorp voorrang kreeg.
Dus gewoon bij gelijke afstand kijk naar 2e dichtst gelegen dorp 3e dichtst gelegen dorp en als het daarna nog gelijk is wordt het op basis van windrichting gewoon altijd West > Noord > Oost > Zuid of zoiets.
daarnaast is het ook prima als hij eens per uur ofzo update als dat de workload flink verminderd.

Dit zou fantastisch zijn, want early is de politieke kaart vaak niet handig doordat het een kleurenfestijn is.

Stel dat; we zouden de politieke kaart terugbrengen (zonder beloften) welke functies zouden jullie dan echt terug willen zien op deze kaart, alsook wat zou er echt verbeterd moeten worden tegenover de vorige kaart?
Wie weet kan ik dit idee dan terug forwarden ;-)

Ik gebruikte altijd de functie waarbij je enkel politieke kaart hebt op je eigen cluster, dat was goddelijk.

Bedankt voor al jullie feedback. We zullen dit zo terugkoppelen richting InnoGames.
Ik kan geen beloftes maken, maar ik ga mijn best doen.

Eens meer bekend laat ik jullie dit weten!

Damn, ik lees nu pas dat de politieke kaart totaal weg is. Ik was hem aan het zoeken als een malle. Wie heeft heeft verzonnen om de politieke kaart weg te saneren en waarom? Het geeft veel meer overzicht en structuur late-game.

Terug
Bovenaan