Breng terug politieke kaart

Azzandra

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
143
Voor zover ik de Q&A sessie heb doorgenomen zijn ze al van plan om via een community poll te peilen of spelers belang hebben aan de terugkeer van de politieke kaart :p.

Reactiescore
1.217
Het probleem met die community polls is dat ze een hele grote meerderheid nodig hebben.
Dat was bij een aantal van de eerdere vragen ook, dan is er eigenlijk geen reden om tegen te zijn, maar omdat er genoeg mensen zijn die het niet boeit of die gewoon om flauw te doen overal tegen zijn en dan wordt net die target niet gehit, terwijl meer dan de helft van de spelers het dus wel wou.

Imo moeten ze voor dingen die geen nadeel hebben gewoon enkel een voorstem hebben om te zien hoeveel mensen het willen.

Ik weet namelijk nu al wat er gaat gebeuren. Politieke kaart wordt denk ik door 1/3 gebruikt, terwijl er ook een heleboel zijn die het niet kunnen uitstaan.
Echter maakt dat voor hun natuurlijk niks uit want je kunt het gewoon uitzetten.
Maar als een aanzienlijk deel van die spelers dan op nee gaat stemmen haal je die meerderheid ook niet.

Reactiescore
14
Voor zover ik de Q&A sessie heb doorgenomen zijn ze al van plan om via een community poll te peilen of spelers belang hebben aan de terugkeer van de politieke kaart :p.

Fijn dat de optie er komt om hierover te stemmen. Ik sluit me wel aan bij Vanquisher. en hoop dat er vooral gekeken wordt naar de hoeveelheid voor stemmers.

Ik zie de meerwaarde van het verwijderen ervan ook niet. Het zit er al jaren in, 1/3e misschien iets meer, misschien iets minder haalt hier het overzicht uit en werkt hier standaard mee. Waarom zou je dan de politieke kaart verwijderen?

Hopelijk komt die poll er snel, ik stoor me er namelijk mateloos aan dat ik niet snel en overzichtelijk informatie van de kaart in me kan opnemen. En ik denk niet dat ik de enige ben...

Reactiescore
439
Gebruik die kaart niet.
Snap niet dat ze iets weg halen als een aanzienlijk deel het gebruikt.
Als maar 10% het gebruikt dan vind ik dat de optie zeker behouden moet blijven.
Zeker omdat het eigenlijk geen echt voordeel geeft aan de gebruikers.
De vraag gaat zijn is 30% van de stemmen genoeg voor het terug brengen!

Azzandra

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
143
Het probleem met die community polls is dat ze een hele grote meerderheid nodig hebben.
Dat was bij een aantal van de eerdere vragen ook, dan is er eigenlijk geen reden om tegen te zijn, maar omdat er genoeg mensen zijn die het niet boeit of die gewoon om flauw te doen overal tegen zijn en dan wordt net die target niet gehit, terwijl meer dan de helft van de spelers het dus wel wou.

Imo moeten ze voor dingen die geen nadeel hebben gewoon enkel een voorstem hebben om te zien hoeveel mensen het willen.

Ik weet namelijk nu al wat er gaat gebeuren. Politieke kaart wordt denk ik door 1/3 gebruikt, terwijl er ook een heleboel zijn die het niet kunnen uitstaan.
Echter maakt dat voor hun natuurlijk niks uit want je kunt het gewoon uitzetten.
Maar als een aanzienlijk deel van die spelers dan op nee gaat stemmen haal je die meerderheid ook niet.
Zeker begrijpelijk, maar in principe gaat het ook niet heel veel meer uithalen om dit als los voorstel op te sturen op dit moment. Dan zal er waarschijnlijk gewoon naar de aankomende mogelijkheid in de poll verwezen worden als actie die ze erop gaan nemen.

Reactiescore
439
De peiling is symbolisch net als bij massa os van edels
Eerste uitslag net geen 70%
Dan doen we het nogmaals
Weer geen 70%
Maar we voeren het toch in

Maar bij deze mijn frustraties over het peiling systeem
Bij deze mijn vraag :
Wat gebeurt bij een uitslag van 35-65
- niks minder dan 70
- wordt het terug gedraaid omdat er minder dan 70 tegen is

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.209
Na jaren van inactiviteit log ik sinds kort weer in maar tot mijn grote schik zonder politieke kaart. Daar waar mijn co's structureel voor ongeveer 10 a 15 jaar een kleine tia van mij kregen elke keer als ik hem aan had gezet mis ik hem nu heel erg :- (. Wanneer komt die poll?

Bovenaan