Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

Reactiescore
1.918
dit is wel netjes afgehandeld

wij hebben ook een dispuut met cbc, hopelijk zijn ze matuur genoeg om dit ook zo af te handelen
 
Reactiescore
1.542
He verdomme weer geen intern voor QQ
 
Reactiescore
17
Het antwoord van Boris is gewoon goed te begrijpen, mijn doel van de post is ook meer dan bereikt. Alleen is mijn woordkeuze (stab) erg scherp en zou ik graag willen reduceren naar (heel jammer). We zijn met elkaar strijders achter onze beeldschermen, graag hef ik het glas. Gun in iedereeen een fijn weekend!
 
Reactiescore
17
het spijt me voor deze anti climax, maar ik wil niet dat de speler hier schade van oploopt. Dit lijkt op een misverstand te berusten en ik ben liever niet de oorzaak van online pesterijen
 
Reactiescore
2.062
ok
 
Reactiescore
17
we hebben ervoor gekozen om de wapens te laten zakken en toch maar gewoon lekker uit eten te gaan met zn allen. Dit leek ons een beter afloop van dit verhaal. Mannen haal koud bier uit de koelkast. Dit verhaal krijgt een ander eind!

Belgen en Hollanders gaan in de regel goed samen
 
Reactiescore
448
Even resumerend een kleine samenvatting;

Boris stabt.
Loopt clear dood tijdens stabben (hihi).
Kaarsvet maakt een topique.
Boris denkt; oh nee. Dit is kut. Biedt excuses aan.
Boris wilt Kaarsvet in zijn stam; want hij heeft geen troepen meer.

IQ-129.jpg
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Even resumerend een kleine samenvatting;

Boris stabt.
Loopt clear dood tijdens stabben (hihi).
Kaarsvet maakt een topique.
Boris denkt; oh nee. Dit is kut. Biedt excuses aan.
Boris wilt Kaarsvet in zijn stam; want hij heeft geen troepen meer.

IQ-129.jpg

Detail is wel dat Boris nooit een clear heeft doodgelopen, enkel een edel met 70 lc
 
Reactiescore
0
En wij verliezen pimsie als lid omdat hij de stabber wou stabben. Ieder verhaal heeft een verliezende kant
 
Bovenaan