Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

Reactiescore
17
Beste TW ers,

Lang geleden dat ik een post heb geschreven. Ook al zal het de situatie niet veranderen, dit lijkt me wel een post waard.

Stammen ~IM~ en -BK- hadden een korte samenwerking. Met als afspraak wanneer deze samenwerking verbroken word er een afkoelperiode op afvallen staat van 72 uur.
Nu zijn gister ochtend vanuit BorisdeKat de samenwerkingen tussen de stammen beëindigd. Vandaag krijg ik van BorisdeKat al gelijk aanvallen binnen.

Hij trekt een koekblik open aan smoesjes waarom hij zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden. Maar geeft wel gelijk toe dat hij hier fout zit en doorgaat.

Conclussie: Speler BorisdeKat, afspraken met deze speler kunnen binnen 24 uur worden geschonden zonder dat de speler zich verantwoordelijk voelt breken van afspraken.

Vriendelijke groet en dank voor het lezen.

Kaarsvet
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Hoi, heb je PM verkeer waar dit op papier staat? Enige bwijs is wel handig voordat ik zeker weet waar de kata's naartoe moeten.
 
Reactiescore
17
bravehart1969 zei:
Bg is rond met [ally]~IM~[/ally]

Mochten er ooit scheven gezichten komen en wordt het bondgenootschap verbroken dan mag er de eerste 72 uur niet worden aangevallen. Hier gaan we natuurlijk niet van uit!

Deze afspraken heb ik met hen gemaakt.

Op een mooie samenwerking

Gedeeld forum ga ik regelen.

bravehart1969 zei:
[ally]-IM-[/ally] zegt het bondgenootschap op…

BorisDeKat 08.03.22 09:03
Aangenaam dude!

Zijn nu BG, samen nog sterker :+1:

Kaarsvet 08.03.22 13:38
aangenaam inderdaad

fijn dat je contact hebt opgenomen, je groeite afgelopen 3 dagen wel extreeem snel.

Nu verdwijn je van mijn risico lijstje. Hoe staat het met je groei van de andere leden van je stam? Willen die serieus spelen of zijn dit uw boosts?

mvg,

René

BorisDeKat 08.03.22 13:41
Hey

Iedereen zit hier om serieus te spelen ^^

Ik begin dadelijk met overnames inderdaad, vrij snel kunnen groeien dankzij max GS productie & beetje PP natuurlijk om sneller te bouwen.

Het leek me logisch, rondom ons is jullie stam de enige die er veelbelovend uit zag, qua ligging van de leden.

De meeste hier liggen mega-verspreid, denken dat punten helpen.. LOL.

BorisDeKat 08.03.22 14:54
Wie ben jij aan het clearen? Zie dat je ook verslagen tegenstanders hebt ^^

Kaarsvet 08.03.22 18:52
ik heb gister voor de nachtbonus de buurman gesloopt. aan zijn stats kon ik aflezen dat hij rond 22:00 offline gaat. dus heb hem om 23:55 gecleared en in de nacht gependeld

BorisDeKat 08.03.22 18:53
sliiiim love it

Kaarsvet 08.03.22 18:58
ja toch, tot voor 3 dagen geleden maakte me om u geen zorgen. fijn dat je brave hebt aangesproken. ik was al in beraad om je te treinen.

verder over mijn stam, daar ben ik uit eenvoud ingestapt. er kan zeker goede spelers tussen zitten.
maar tussen ons, voor mij zijn het vooral onbekende spelers. geen slecht woord.

BorisDeKat 08.03.22 19:01
Nee natuurlijk, dat is begrijpelijk.

ik heb hier men pa JulesDeKat en Rixs, hangen goed samen.
de andere zijn ook nieuw

we zien wel hoe het uitdraait, voort zelfde geld belanden we nog samen

veel succes!

ps: mij treinen? -> good one
Best dat je dat nog niet geprobeerd had, zou tegen gevallen zijn denk ik

BorisDeKat 08.03.22 19:03
We zouden elkaar niet veel kunnen doen hoor, buiten kerkradius... is niet worth, trust me

BorisDeKat 08.03.22 19:03
Heb mij daar al eens serieus aan mispakt

Kaarsvet 08.03.22 19:20
ja joh, ik ben ook niet 5 dagen aan het troepen maken geweest hoor

w82 heb ik 3 dorpjes in eerste 24 uur dat ik ging edelen gepakt hoor

was de agressiefste en beste start van iedereeen, wel een wereld met farmen

BorisDeKat 08.03.22 19:22
Nice

BorisDeKat 09.03.22 09:01
Joo

[player]QQEEZZ[/player] heeft deze nacht gescout & om 8u onze stamleider's hoofddorp ingenomen.

Denk dat ze vooral OFF spelen. Wat heb jij nog van slagkracht?

Ik denk dat we niet te lang moeten wachten voor dit aan te pakken.. of we komen allemaal in gevaar.

Kaarsvet 09.03.22 12:25
dat ze offence spelen kan ik je garanderen

net als u en ik

de speler in kwestie heeft me ook een berichtje gestuurd, die pak ik er even bij

BorisDeKat 09.03.22 12:26
Is inorde hoor, ik ga ze niks doen.

Kaarsvet 09.03.22 12:30
de speler zit in enige stam in de buurt met een goed communicatie kanaal

Kaarsvet 10.03.22 22:46
hoe staan wij er voor?

hiermee bedoel ik niet mijn stamgenoten

uw richting lijkt mijn kant op te zijn

BorisDeKat 10.03.22 23:01
Tja ik zou het niet kunnen zeggen... Laat ons zeggen dat ik een kant moest kiezen, is Barnies die zal beslissen, ik heb ze geholpen zodat ze ons met rust zouden laten... of ze hun woord zullen houden is iets anders natuurlijk

is niets persoonlijk ofzo man, maar als ik zie hoe die bende speelt... maakt niemand een kans in deze wereld, tenzij ook een ander groot "team"

BorisDeKat 10.03.22 23:02
alle solo spelers zijn fucked, dus iedereen die in hun buurt ligt zal er vroeg of laat mee te maken krijgen

Kaarsvet 10.03.22 23:28
barny's zijn bekenden, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken

wel is mijn richting daardoor richting het zuiden west.

Mijn huidige stam is in ieder geval los van mijzelf niet instaat om te groeien

BorisDeKat 10.03.22 23:30
Wel, ik moet bekennen dat ik wel gedacht had dat jullie stamgenoot geholpen zou worden, maar dorp was al zo goed als leeg precies... Weet niet goed wat het nut is van in een stam te zitten dan als je elkaar niet helpt..

Kaarsvet 10.03.22 23:32
kan, ik heb hun uitnodiging uit gemak geaccepteerd en aangezien ik in vorige wereld al gehakt van ze had gemaakt gunde ik ze de zekerheid dat niet aangevallen werden door mij.

Zelf ben ik hier voor lol, net als altijd

Normaal start ik 100% op werelden waar ik pp farm, maar het niet hoeven farmen beviel toch wel.

Kaarsvet 10.03.22 23:33
*100% def

BorisDeKat 10.03.22 23:34
Je hebt je dorpje toch zeer snel op korte tijd uitgebouwd had ik gezien, lijkt meer op PP uitgeven dan farmen :p

Ik vind het achteraf gezien best ook wel leuk dat farmen uit staat, ik haat het om constant alles te moeten uitsturen :p

Kaarsvet 10.03.22 23:37
farmen is wel iets wat na een maand zeer hard gaat vervelen

ik heb bij de start pp uitgegeven er daarna vooral geteerd om te snelle mijnen uitbouw.

Maar wanneer er om mij heen treinen worden gekocht op de beurs, dan wil ik vaak ook wel een edelmannetje van de beurs halen.

wanneer je 1k uitgeeft word het 5k.

gelukkig worden meeste pp hier zelf gefarmt en met deze instellingen heeft het op dit moment weinig zin om gs te kopen.

BorisDeKat 11.03.22 08:19
Morge

Wat zijn jouw plannen hier nog verder?

Je was hier enkel om PP te farmen he? (zag dat toch aan dorpsnaam)

mvg

Vic

Kaarsvet 11.03.22 11:27
Vriend

je heb gister de samenwerking met onze stam opgezegd en valt 24 uur later aan

afspraken die gemaakt zijn met 72 uur afkoelen

Dit word een mooie forum post

BorisDeKat 11.03.22 11:29
Klopt, dit was voor dat ik druk van [ally]Barnie[/ally] had...

Ik moet m'n groep hier beschermen, dit kan alleen om hun kant te kiezen...

Kaarsvet 11.03.22 11:30
wat jij nu doet is het breken van afspraken

Barnie zet je niet onder druk, met hun heb ik betrekkingen

Fijn dat je toegeeft dat je niet aan de afspraken hebt gehouden

BorisDeKat 11.03.22 11:30
Killerswa & braveheart weten hier al van, ik dacht dat jij dat ook wel gehoord had via hun ondertussen..

Kaarsvet 11.03.22 11:31
jij houd je niet aan diplomatieke afspraken

72 uur is 72 uur en niet 24 uur

BorisDeKat 11.03.22 11:32
Zij hebben mij gevraagd om killerswa & jou aan te vallen, fyi...

Kaarsvet 11.03.22 11:32
stuur deze berichten graag compleet door

zelf start ik in ieder geval met een leuke post

Kaarsvet 11.03.22 11:33
je vorige antwoorden klonken eerder als iemand die zijn gat probeert te redden

BorisDeKat 11.03.22 11:37
Ze hebben mij het gevraagd via Discord, niet in TW chat.

Ik vind het ook kut voor jullie, maar het is TRIBAL Wars... Shit happens.

Ik heb jullie dagen geleden al gewaarschuwd voor QQEEZZ / Barnie & hebben hier niets mee gedaan, braveheart wist goed genoeg wat er zou gebeuren indien zij zouden komen.

Je gaat nu toch niet zeggen dat je de voorbije dagen / komende dagen geen aanvallen verwachtte?

Was ik het niet, dan was het iemand anders...

Ik had tijdens onze BG ook hulp gevraagd & is ook niets van gekomen, dus waarom dan in een BG zitten..

Kaarsvet 11.03.22 11:39
uw antwoord zegt genoeg, wel ben ik blij dat je antwoord

Maar dit is een wel overwogen beslissing op je niet aan de gemaakte afspraken te houden.

BorisDeKat 11.03.22 11:45
Bekijk het even van mijn kan, draai de situatie eens om...

Dan begrijp je goed genoeg dat ik dit moet doen.

Is niets persoonlijk, ik vind het ook zonde, maar jou stamleden hebben uberhaupt niets gedaan sinds de start van onze BG, ook niet nadat ik hulp vroeg bijna 1 week terug, VS. Barnie... Dus ik heb een kant gekozen.

Het is en blijft een browser klikspel... er zijn ergere dingen?

Kaarsvet 11.03.22 11:46
tuurlijk zijn er ergere dingen

maar toch zal ik mijn best doen om dit aan je vast te laten plakken

je kunt het vanuit jou schoenen willen bekijken. maar vanaf het moment dat je toegeeft dat je de afspraken hebt geschonden maakt je uitleg niet meer uit. That's the real world

BorisDeKat 11.03.22 11:51
Moet dit een dreiging voorstellen...?

In mijn ogen had ik geen andere keus. Zoals eerder al vermeld, tijdens onze BG heb ik ook 0,0 respons van jullie gekregen om te vragen of iemand me kon helpen TEGEN [ally]Barnie[/ally] nadat onze stamleider ingenomen werd.

Dan is het wel heel gemakkelijk om achteraf met die '72u' shit af te komen... niet helpen, maar dan wel 72u met rust gelaten willen worden.

Sorry, maar nee, kans verkeken. BG werkt in beide richtingen, waarom anders een hebben

BorisDeKat 11.03.22 11:58
In mijn ogen was onze BG trouwens al voorbij toen ons stamhoofd geëdeld werd, ik om hulp vroeg, en er 0,0 reactie / hulp kwam langs jullie kant.

Waarom dan in een BG zitten...

Is niet leuk, dat geef ik toe, maar je moet dit toch een beetje kunnen begrijpen... Ik snap het ook niet meer anders.

Ik heb jullie genoeg gewaarschuwd nochtans

Kaarsvet 11.03.22 11:59
ik begrijp je wel

maar dat maakt de stab van jou niet minder een stab

BorisDeKat 11.03.22 12:06
Als je niet voorbereid bent op een aanval, van gelijk wie, dan is dat niet mijn fout...

Kon evengoed iemand van Barnie of iemand anders geweest zijn.

Het is een SPEL, je kunt ook gewoon normaal blijven doen & het spel spelen ipv nu met forum posts etc. te gaan dreigen.

Ik trek er alleszins m'n les uit, want jij hebt zeker ook een punt.

Ik zal ervoor zorgen dat ik deze afspraken niet meer maak OF ze respecteer naar de toekomst toe, wist niet dat dit zo hard door kon wegen...

mvg

Vic

in het laatste bericht dat BorisdeKat stuurt klinkt het eerste moment van bezef. Maar is dit voldoende matriaal?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.493
Had je toch mij bevriend moeten houden in plaats van blokkeren
 
Reactiescore
1.542
Ik bied me bij deze aan om Boris de kat te internen, lijkt me een goede oplossing voor deze vervelende situatie.

Mvg, Team QQEEZZ
 
Reactiescore
1.542
jij stelde irrirante vragen en heb gekozen om die niet te willen lezen. Heb je hiermee beledigd?

Als je het niet meer ziet zitten wil ik best degene zijn die jouw kaarsje uitblaast of jouw lichtje doet doven..
 
Reactiescore
2.062
qq mag mij ook interen
 
Reactiescore
1.542
Voldoende ja, het is een dikke stab.
Goede sanctie lijkt me dat ik mag internen?

We zullen het volgens de vernieuwde regels of het statement van inno dan een “donatie” noemen.
 
Bovenaan