Break vs move

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het leek me wel handig om hier een apart topic van te maken. Dus brand maar los:)
 

DeletedUser

Guest
Dat Move aandachtsgeil is blijkt wederom. :rolleyes:

Wtf, volgens mij gaat het hier toch over een serieuze oorlog tussen 2 topstammen ( al zijn Move blijkbaar maar een hoopje internende noobs volgens jullie :'p )

Nu moet je mij dus eens 1 goede reden ( let op: goede :) ) geven om dit topic te sluiten want in het topic top/flop stammen wordt er gezaagd dat er geen normale discussie kan gestart worden, wel, nu krijgen jullie de kans en is het weer niet goed?
 

DeletedUser

Guest
Wtf, volgens mij gaat het hier toch over een serieuze oorlog tussen 2 topstammen ( al zijn Move blijkbaar maar een hoopje internende noobs volgens jullie :'p )

Nu moet je mij dus eens 1 goede reden ( let op: goede :) ) geven om dit topic te sluiten want in het topic top/flop stammen wordt er gezaagd dat er geen normale discussie kan gestart worden, wel, nu krijgen jullie de kans en is het weer niet goed?

Dat er een oorlogstopic komt vind ik leuk. Maar het iets uitgebreider maken is toch wel aan de orde. Het hoeven geen posts te zijn zoals T Dub, wat er maar heel weinig zullen kunnen trouwens, maar dit is gewoon ronduit belachelijk en bespottend voor de naam P&P.
 

DeletedUser

Guest
Bij top/flop stammen heb ik gevraagd of het niet handiger was om een apart topic te maken. En dat was goed. Maar als niemand er behoefte aan heeft. .
 

DeletedUser

Guest
Wtf, volgens mij gaat het hier toch over een serieuze oorlog tussen 2 topstammen ( al zijn Move blijkbaar maar een hoopje internende noobs volgens jullie :'p )

Nu moet je mij dus eens 1 goede reden ( let op: goede :) ) geven om dit topic te sluiten want in het topic top/flop stammen wordt er gezaagd dat er geen normale discussie kan gestart worden, wel, nu krijgen jullie de kans en is het weer niet goed?

Ten eerste ik heb niet gezegd dat het topic moet sluiten. Ten tweede de openingspost slaat nergens op. Zo gauw je een goede discussie wilt opstarten, zul je eerst zelf met een goede post moeten komen. Voor zo´n topic heb je een echte officiële oorlogsverklaring nodig die uitlegd wat er aan de hand is. Je verteld de aanleiding van de oorlog, je laat wat kaarten zien, wat behaalde statistieken en die ga je beschouwen. Uiteraard maak je hierbij gebruik van propaganda. Die openingspost die hier staat is geen eigen topic waardig. Daarom zou dit topic inderdaad gesloten moeten worden om mijn eerste punt maar zo gauw mogelijk te herzien.
 

DeletedUser

Guest
Nu select weg is en P niet meer een actief oorlogs topic heeft gaat het niveua van het AF wel achteruit.:D
 

DeletedUser

Guest
Zonder een degelijke oorlogsverklaring (hoe en waarom is er oorlog, ...) lijkt me deze oorlog niet echt een topic nodig te hebben. :rolleyes:

(Tijdelijk) een slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan