Brains vs P.

DeletedUser

Guest
Ja dit had iedereen niet aan zien komen, maar toch is het een feit. Wij krijgen een zeer naar bericht, dat we in oorlog moeten tegenover het "almachtige" P.
Iedereen kent de situatie van de stam Brains, een stam dat nu al ongeveer 2 maanden bestaat. Maar nog steeds staat als een huis, en nooit bezwijken zal onder enige druk.

Wat we ook kunnen zien dat Ultimate Angel eindelijk gelukt is, om eens tegenover P. te staan als vijand. Wij als personen vinden dit erg aangenaam, om dit nog eens mee te maken. Maar ja soms heb je het over nette communicatie, maar ook dat was bij P. ver te zoeken. Ik zal even tonen hoe deze communicatie was richting Ultimate Angel, ook hier mag je weer praten dat het niveau zeer laag is in P.

Lenaco 31.08.16 21:59
wtf kom jij in eens in mijn cluster doen!!!!
blijf van de dorpen in c23 af!!!

ik heb met iedereen hier een afspraak en dan kom jij in eens gek doen....

Lenaco 06.09.16 08:06
Kappe nou gvd!!!!!
Dit is het laatste dorp dat je in mijn cluster over neemt anders zorg ik er voor dat de volgende massa op jou word gehouden!!!!

Lenaco 18.09.16 20:19
Pleur nou op idioot!!
Blijf uit mijn cluster!!!!

Lenaco 25.09.16 20:21
Blijf uit c23!!!

Ultimate Angel 25.09.16 20:22
Oei wat ben ik bang

Nou Lenaco je zult het niet lezen, maar als jij denkt dat die afspraken ook voor mij gelden. Ik moet jou en je stam zeer teleurstellen. Waarmee jij die afspraken hebt gemaakt, heb ik geen idee van. Ik nuttig nu mijn plekje midden in jouw cluster, of wat jij zegt in jouw c23.

En die massa? Waar deze meneer mee gaat dreigen, wanneer gaat die komen. Ik neem aan dat dictator Donalds dit uitgewerkt heeft, ik wacht er met smart op. Oh sorry ik moet je teleurstellen, Ultimate Angel wordt opeens kleiner. Dus kortom deze massa zal geen eens van toepassing zijn.

Maar ik heb mij toch erg vermaakt, op de manier hoe Lenaco reageerde. Ik denk meneer wat bang word van een beetje tegenstand. Maar ja ik ga toch genieten met volle teugen, hoe deze oorlog gaat eindigen.
Maar ja sorry, dat wij P. nu dwarszitten, hebben jullie nagenoeg teveel bij ons gedaan.

STABBEN: Jullie respecteren, dat als stam dat is heel erg duidelijk gebleken uit het verleden. Maar jullie waren altijd via de omweg alles weer goed aan het praten. Ook dit weer niveau wat weer drastisch laag is, maar ja om zo de wereld te winnen is het misschien wel slim:eek:

Ik zou zeggen succes met het vernietigen van Ultimate Angel, jullie zouden zeker wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Indien je mensen bedreigt moet je wel zorgen dat je schrikwekkend overkomt.

De speler zelf is een lachertje, onder de indruk van de mad skills van een casualstam is ook al zeer moeilijk om nog maar te zwijgen van die mooie dt-fout. Ik verwijs hem graag door naar de eerst volgende opgerichte clownstam door bufang zaliger.
 

DeletedUser65921

Guest
Als ik ooit de energie heb om te loggen stuur ik er ook wel 700 :)

Btw geef die gast gewoon aan voor schelden :p
 
Reactiescore
24
Pak ze Bassie :p
Misschien moet P. even de andere United Stabber( F. ) er bij halen, dan is het volledige stabbersfeest weer compleet.

En dat verhaal ben ik het grotendeels met je eens, normaal antwoordt heb ik nog steeds niet gekregen:rolleyes:
 
Bovenaan