Boycot W50

DeletedUser74005

Guest
Je wilt eigenlijk zeggen, ik heb mijn start weer verkloot en zoek een excuus om op w51 te beginnen.

Ik start normaal geen werelden en dwaal alleen een beetje rond op dit forum. Heb nog nooit langer dan 1 dag op een wereld met een pp-beurs gespeeld. Mn laatste wereld waar ik lang op gespeeld heb, is w22.
 
Reactiescore
1.075
en laten we zijn falende classic No. 12 niet vergeten!
 

DeletedUser

Guest
Ik start normaal geen werelden en dwaal alleen een beetje rond op dit forum. Heb nog nooit langer dan 1 dag op een wereld met een pp-beurs gespeeld. Mn laatste wereld waar ik lang op gespeeld heb, is w22.

Dus je bent echt enkel een domme spammer?
Of hoe moet ik dit interpreteren?
 

DeletedUser74005

Guest
Dus je bent echt enkel een domme spammer?
Of hoe moet ik dit interpreteren?

Dat klopt wel aardig ja. Ik ben hier nog, omdat ik WvW best leuk vind en het is op dit forum een stuk leuker dan op andere fora.

ja daar was die nog sneller weg.

Ik was op vakantie kneus.

Verder heeft gijs gewoon een goed punt.

Als ons een non-abuse wereld wordt beloofd en er vervolgens events komen, waardoor die belofte dus niet nagekomen wordt, lijkt het mij logisch dat je dan niet verder op die wereld gaat spelen. (wanneer je überhaupt alleen op een wereld begonnen bent, omdat het een non-abuse wereld zou zijn)
 
Reactiescore
1.075
op ""vakantie""" ja ik ken dat wel hoor
 
Reactiescore
1.075
net zei je nog dat je nergens langer dan 1 dag hebt gespeeld???
 

DeletedUser74005

Guest
Hij is wel meer dan alleen een autist hoor. (en dat bedoel ik niet bepaald positief)
 
Bovenaan