Boycot W50

DeletedUser74005

Guest
Verder, ik kan geen extra spins kopen. Dus PP abusen is niet mogelijk :).

Haha nee man :p Heb een soort van relatie (als het aan mij ligt, is het binnen een week officieel), dus heb me beetje gedragen.. Wel echt een geweldige tijd daar gehad, mooiste vakantie ooit. Zoveel gekke dingen meegemaakt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
en laten we zijn falende classic No. 12 niet vergeten!

Kwam deze post toevallig tegen toen ik naar iets opzoek was. Maar je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. Gijs was er inderdaad vrijwel niet. En ons (voor zover 'ons') account werd gepakt door de bekende secondenwereld bug (id's van aanvallen werden omgewisseld).

Tevens bestond onze stam uit praktisch 3 leden, waarvan 1 de wereld winnend heeft afgesloten; Dauntless, die overleefde door opoffering van de andere 2 (al was daar wel wat om te doen).

Dus falen? Nee. Speelde jij ook niet CL12? Hoe eindigde dat?
 
Reactiescore
1.075
Kwam deze post toevallig tegen toen ik naar iets opzoek was. Maar je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. Gijs was er inderdaad vrijwel niet. En ons (voor zover 'ons') account werd gepakt door de bekende secondenwereld bug (id's van aanvallen werden omgewisseld).

Tevens bestond onze stam uit praktisch 3 leden, waarvan 1 de wereld winnend heeft afgesloten; Dauntless, die overleefde door opoffering van de andere 2 (al was daar wel wat om te doen).

Dus falen? Nee. Speelde jij ook niet CL12? Hoe eindigde dat?

je weet toch dat ik Gijs enkel plaagde?
 

DeletedUser61134

Guest
Boycot was vast wel succesvol gok ik :eek:
Denk niet dat ze veel geld aan W50 hebben verdient :eek:
 
Bovenaan