Boycot W50

Reactiescore
420
Beste medespelers,

Er werd ons een PP loze wereld beloof. Nadat innogames opeens een grondstoffenpakket geeft bij aangekochte PP werd er al hard geklaagd. Nu er een nieuw event zit aan te komen en wij weten allemaal wat zo'n event kan teweeg brengen wil ik met een voorstel komen.

Laten we met zen allen afspreken dat we GEEN voordelen zullen halen uit het event die te verkrijgen zijn met extra PP. Indien een spelen dat toch doet pakken we hem met zijn allen aan met kata's. Zo kunnen we onze wereld waar we allemaal zo naar uitgekeken hebben PP vrij houden.
 

DeletedUser66265

Guest
Mijn zegen heb je, al heb ik voorlopig nog geen kata's.
 

DeletedUser74005

Guest
Bij een pp-event gaat mn acc op delete en dat geldt niet alleen voor mij, maar ook voor mensen waar ik samen mee speel.
 
Reactiescore
1.075
je speelt met niemand samen gijs, idioot.
 

DeletedUser77280

Guest
Ah je kan het wel merken maar het is niet na te trekken.

Wel met het punt van eens. Er werd ons verteld dat deze o zo mooie wereld zonder die rot acties van premium zou zijn. Maar dat is helaas niet zo.
 
Reactiescore
276
Wat een paniek weer, anders eerst even afwachten waar ze mee komen? De overtrokken reacties hier spreken wel boekdelen over het vertrouwen in inno trouwens.

Overigens was het op .net werelden zonder premium voordelen zo dat de events wel plaatsvonden, maar je geen acties kon bijkopen naast diegene die je al standaard kreeg. Ik vermoed/hoop op een dergelijke constructie hier.
 

DeletedUser75951

Guest
Misschien meteen gerechtelijke stappen ondernemen? Misbruik van vertrouwen proberen te bewijzen... :)
 
Reactiescore
2.039
Reactiescore
500
Wil je dan voor mij nachten Elko <3
 
Reactiescore
500
Dat kan ik in de toekomst nog eens goed slapen denk ik :D
 
Bovenaan