Bouwtijdhalverings faal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47947

Guest
Beste TW,

Zeer leuk en aardig dat Inno op zoek is naar extra inkomsten. Dit vind ik geen enkel probleem, maar zorg dan dat iets dergelijks werkt. Vanochtend werd ik wakker, up m'n boerderij en halveer de tijd daarvoor. Nu plaats ik hierachter een smederij level en die wil ik ook halveren. Dat doe ik, en de reactie van TW hierop is dat m'n boerderij vooruitgang volledig gereset wordt, weer bij de volledige tijd begint en ik hem opnieuw kan halveren. Oftewel, ik heb 3 uur voor saus m'n hoofdgebouw aan laten staan, en moet dubbel betalen voor veel verloren tijd.

Niet dat de 16 2/3 cent die me dit extra kost me zoveel uitmaakt maar toch vind ik het een erg slechte zaak dat betaalde features op TW niet werken zoals ze zouden horen te werken. Bouwtijdhalvering, tot daar aan toe, maar om dan vervolgens PA op te offeren voor helemaal niets vind ik kwalijker.


Mvg,
TheFlod



Ps: had ook een support aanvraag kunnen sturen maar vind dit een algemeen probleem voor W20, en dus noodzakelijk iedereen hier even kennis van te laten nemen.



Edit: dit zou zomaar eens gekomen kunnen zijn door die update. Maar weet niet zeker :)
 

DeletedUser16899

Guest
Dat is erg naar voor je. Toch adviseer ik je om een supportaanvraag in te dienen. Hier schiet je ook niks mee op. Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan