Bouwtijdhalvering

DeletedUser38027

Guest
Hey,

Ik vroeg me gewoon even af of de bouwtijdhalvering op deze wereld het spel beïnvloed? ;D
Want ik ga w24 starten maar het lijkt me niet erg interessant met die nieuwe update erbij.
Vind het heel oneerlijk dat er geld het nu al aan geld ligt of je rap goed kan worden of niet.

Maar mijn vraag is dus; Maakt het veel uit of niet, zijn de spelers die aan bouwtijdhalvering doen noodzakelijk beter dan de anderen of maakt het niet zoveel uit?

Bedankt,
Vik
 

DeletedUser56594

Guest
Het is soms irritant als je iemand aanvalt en de muur gaat eerst neer en je denk een paar uur later en makkelijk doorheen te lopen met een lage muur en dan is die ineens 20. Niet veel mensen doen dit gelukkig dus het is niet echt toon aan gevend voor het verloop van een wereld al zal het soms irritant zijn.

Ik denk dat het vooral in het begin een verschil zal maken, mensen die de bouwtijd van hun Smederij'en en Boederij'en zullen halveren maar later in het spel zal het nagenoeg niks uitmaken.
 

DeletedUser

Guest
Als je halveert in het begin van het spel, dan krijg je misschien anderhlave dag voorsprong op een niet halveerder. Maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Die 20 uur naar 10 uur, die winst is ook niet echt bijster groot.
 
Reactiescore
4

DeletedUser38027

Guest
Ok bedankt, ik zal maar starten op w24 ondanks dat stomme systeem en ik zie wel waar ik kom :p
 

DeletedUser50540

Guest
Duckje zei dat er slecht 1wereld met bouwtijdhalvering ging komen , kijk dit is al de 4de :(

Duckje kan veel zeggen maar ook hij kan de toekomst niet voorspellen en al zeker niet de gedachtegang van Innogames...
 

DeletedUser

Guest
Hey,

Ik vroeg me gewoon even af of de bouwtijdhalvering op deze wereld het spel beïnvloed? ;D
Want ik ga w24 starten maar het lijkt me niet erg interessant met die nieuwe update erbij.
Vind het heel oneerlijk dat er geld het nu al aan geld ligt of je rap goed kan worden of niet.

Maar mijn vraag is dus; Maakt het veel uit of niet, zijn de spelers die aan bouwtijdhalvering doen noodzakelijk beter dan de anderen of maakt het niet zoveel uit?

Bedankt,
Vik

maakt op zich weinig uit. simpelweg omdat je ook de grondstoffen moet hebben om verder door te kunnen bouwen.
dus jezelf naar de top kopen zonder te farmen en er redelijk wat tijd in te steken zit er niet in

voor smid 15-20 in je eerste dorp en boer 29 en 30 is het wel een mooi iets waar je wat tijdswinst kan maken richting full clear en trein uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Ah, halveren is niet alles. Zoals er 2 posts hierboven al werd opgemerkt moet je die gs nog altijd bijeen farmen. Ikzelf was een redelijk fervent halveerder. Het was toch niet mijn geld aangezien ik ervoor design. Denk dat ik tot mijn 1e dorp zo'n 500 a 1000 pa erdoor halveerde. Daardoor had ik soms een voorsprong ja, maar toch nog altijd niet superveel dan een 24/7 account of een account met echt goede starters. Die komen sowieso toch terug bovendrijven, halveren of niet. Dus in mijn ogen maakt halveren niet zo heel veel uit, de goede komen toch sowieso bovendrijven.
 
Bovenaan