bouwtijd

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een paar keer mijn hoofdgebouw geüpgrade en de bouwtijd van de andere gebouwen blijft hetzelfde. En deze zou normaal moeten dalen als ik mij niet vergis.
Ik heb nu hoofdgebouw level 10. Het duurt nu 30:33 min om schuilplaats naar level 6 te bouwen.
Klopt dit of is er een probleem met mijn account?

Alvast bedankt!

DeletedUser1527

Guest
er kan een vertraging in de server zitten, maar de bouwtijd gaat wel korter worden.

Schuilplaatsen bou ik niet eens, hebben in het verloop van het spel(als je goed speeld en verdedigd) geen nut.:D

DeletedUser

Guest
er kan een vertraging in de server zitten, maar de bouwtijd gaat wel korter worden.

Schuilplaatsen bou ik niet eens, hebben in het verloop van het spel(als je goed speeld en verdedigd) geen nut.:D

idd, maar schuilplaats heeft een beetje nut 26 punten per dorp zonder dat het inwoners kost, dit kan je 1 plaats in de ranking schelen als je de ranking erg belangrijk vindt.

DeletedUser

Guest
Ik heb het hoofdgebouw gisteren gebouwd en nu is dat nog niet geupdate.
Kan dat? Ik neem schuilplaats als voorbeeld omdat ik die ook niet bouw en ik dus makkelijk kan vergelijken.
merci voor de reacties!

DeletedUser

Guest
heel vreemd ?
Eerst zeg je dat level 6 schuilplaats 30,33 minuten duurt , en dan zeg je ineens dat je ook geen schuilplaats bouwt.
Dan vraag ik me nu ineens af hoe jij kan weten dat de schuilplaats 30,33 minuten duurt bij level 6.
Dus je hebt dan toch toch level 5 schuilplaats .
En dan ben je nu gelijk ontmaskerd als iemand die de waarheid verdraait.

oooooh neee, ik begrijp het al , je bluft natuurlijk.:confused:

DeletedUser

Guest

Ik vind van wel

Als ik aangevallen word, ik dodge die aanval maar mn verzamelplaats wordt platgegooit.. dan kan ik ze direct terug opbouwen ;)

Dus als je't mij vraagt.. kan best handig zijn :)

DeletedUser

Guest
Ik vind van wel

Als ik aangevallen word, ik dodge die aanval maar mn verzamelplaats wordt platgegooit.. dan kan ik ze direct terug opbouwen ;)

Dus als je't mij vraagt.. kan best handig zijn :)

Ja maar een verzamelplaats kost toch maar +- 80 leem enzo als ik me niet vergis. En met een schuilplaats van lvl 1 hou je dat toch ook over na een aanval.

Ohja ik doe ook mn schuilplaats naar lvl 10 :$ Weet niet waarom.

DeletedUser

Guest
heel vreemd ?
Eerst zeg je dat level 6 schuilplaats 30,33 minuten duurt , en dan zeg je ineens dat je ook geen schuilplaats bouwt.
Dan vraag ik me nu ineens af hoe jij kan weten dat de schuilplaats 30,33 minuten duurt bij level 6.
Dus je hebt dan toch toch level 5 schuilplaats .
En dan ben je nu gelijk ontmaskerd als iemand die de waarheid verdraait.

oooooh neee, ik begrijp het al , je bluft natuurlijk.:confused:

Ooit gehoord van een dorp overnemen waarin de schuilplaats al level 5 was?

DeletedUser

Guest
1. Weet je het zeker?
Is het niet gewoon al veranderd zonder dat je hebt vergeleken?

2. Een schuilplaats lvl10 heeft wel degelijk zin, als je totaal geplunderd bent en je muur is naar lvl0 gebracht kun je hem die kleine hoeveelheidgrondstoffen zowiezo weer naar lvl 6 brengen ofzo.

DeletedUser

Guest
Klopt ..
Ik vind een schuilplaats ook zeer handig voor diverse dingen,
sommigen laten ze weg omdat ze 8 boerderijplaatsen kosten en maar 26 punten waard is.
Voor mij is het 2k grondstoffen van elk waard ;)

DeletedUser

Guest
Ja maar een verzamelplaats kost toch maar +- 80 leem enzo als ik me niet vergis. En met een schuilplaats van lvl 1 hou je dat toch ook over na een aanval.

Ohja ik doe ook mn schuilplaats naar lvl 10 :$ Weet niet waarom.
Oeh there u've got me :p

Najah, heb nog niet echt meegemaakt dat op cruciale momenten mijn verzamelplaats afgebroken werd(chance)
Maar laten we stellen dat ik steeds graag op alles voorbereid ben :)

DeletedUser

Guest
Ooit gehoord van een dorp overnemen waarin de schuilplaats al level 5 was?

ja, jij bent al net zo slim.
Eerst schrijft hij dat zijn hoofdgebouw op level 10 zit , dus geen adelhoeve !!!!!
En in zijn geval duurt dat nog wel even.
En nu kom jij met het fantastische idee dat hij een dorp heeft overgenomen.
okee....
Het is kerstmis , en ja ..... ook ik geloof in de kerstman:eek:

DeletedUser

Guest
ja, jij bent al net zo slim.
Eerst schrijft hij dat zijn hoofdgebouw op level 10 zit , dus geen adelhoeve !!!!!
En in zijn geval duurt dat nog wel even.
En nu kom jij met het fantastische idee dat hij een dorp heeft overgenomen.
okee....
Het is kerstmis , en ja ..... ook ik geloof in de kerstman:eek:

Vooraf: hij heeft maar 1 dorp, maar stel hij zou er 2 hebben waar jullie van uitgaan.

Als hij dan in dorp 1 een adelshoeve en schuilplaats lvl 0 heeft kan hij een volgend dorp gaan adelen waar het HQ op 10 staan en schuilplaats op 6.

Bovendien zit hij in de rim. Aangezien dat al een behoorlijk stuk buiten de centrumcontinenten is, beginnen dorpen niet meer op 26 punten en dus kan het zijn dat hij met lvl 6 schuilplaats begon.

Voordat je mensen de les gaat lezen, denk eerst zelf na hoe het kan zijn. Aangezien je het zelf niet snapt, wees dan gewoon stil want mensen die slim doen maar er de balle verstand van hebben zijn irritant.

Sorry dat dit half offtopic is, maar ik kon zijn manier van reageren niet uitstaan.

DeletedUser

Guest
Vooraf: hij heeft maar 1 dorp, maar stel hij zou er 2 hebben waar jullie van uitgaan.

Als hij dan in dorp 1 een adelshoeve en schuilplaats lvl 0 heeft kan hij een volgend dorp gaan adelen waar het HQ op 10 staan en schuilplaats op 6.

Bovendien zit hij in de rim. Aangezien dat al een behoorlijk stuk buiten de centrumcontinenten is, beginnen dorpen niet meer op 26 punten en dus kan het zijn dat hij met lvl 6 schuilplaats begon.

Voordat je mensen de les gaat lezen, denk eerst zelf na hoe het kan zijn. Aangezien je het zelf niet snapt, wees dan gewoon stil want mensen die slim doen maar er de balle verstand van hebben zijn irritant.

Sorry dat dit half offtopic is, maar ik kon zijn manier van reageren niet uitstaan.

zucht ...
hele diepe zucht.
poeh wat moet ik nou diep zuchten .
Volgens schreef je datgene wt ik al bedoelde.

DeletedUser

Guest
zucht ...
hele diepe zucht.
poeh wat moet ik nou diep zuchten .
Volgens schreef je datgene wt ik al bedoelde.

Nee, ik schrijf dat jij ongelijk hebt.

Of ben jij te dom om dat te begrijpen? :eek:

Nog 1 keer dan:
Gebouw lvls dorp 1:
Smederij 20
Markt 10
Hoofdgebouw 20
adelshoeve 1
schuilplaats 0

Kortom: géén schuilplaats gebouwd

Gebouw lvls dorp 2:
Hoofdgebouw 10
Schuilplaats 6

Dit dorp is met schuilplaats overgenomen.

SHAITAN zei:
ik ben net opnieuw begonnen in w5, en dar was me schuilplaats toch echt lvl 1

Wat ook zou kunnen is dat hij later begonnen is en dan is het mogelijk (lees: dus niet verplicht) dat de schuilplaats al op een hoger lvl staat.

In beide gevallen kan hij dus een hoog lvl schuilplaats hebben zonder het zelf uitgebouwd te hebben.

DeletedUser

Guest

Precies mijn punt. (Het was allemaal theoretisch, ik wist namelijk niet dat hij maar 1 dorp had.) Maar stel hij had 2 dorpen dan kon die inderdaad makkelijk vanuit dorp 1 met Adelshoeve, dorp 2 met Hoofdgebouw level 10 en Schuilplaats level 6 edelen.

DeletedUser

Guest
Voor de relevantie:

Ik ben 2 weken geleden begonnen. Het dorpje had 116 startpunten met een level 4 hiding place.

DeletedUser

Guest
Klopt ..
Ik vind een schuilplaats ook zeer handig voor diverse dingen,
sommigen laten ze weg omdat ze 8 boerderijplaatsen kosten en maar 26 punten waard is.
Voor mij is het 2k grondstoffen van elk waard ;)

Ik vind het onzin, behalve als je natuurlijk VAN PLAN bent geplundert te worden. maar ik neem aan dat ik die fase van het spel al door ben..

DeletedUser343

Guest
En dan het antwoord op de vraag:

Als je je hoofdgebouw in de wachtrij zet wordt de bouwtijd van alle gebouwen al verkort, Als je dus hebt staan:

Hoofdgebouw (level 11) 1:12:50 vandaag om 14:15 uur afbreken
Hoofdgebouw (level 12) 1:34:56 vandaag om 15:40 uur afbreken
Hoofdgebouw (level 13) 2:02:43 vandaag om 17:43 uur afbreken
Extra kosten voor de volgende bouwopdracht op de wachtlijst: 25%
De door de wachtlijst ontstane extra kosten worden bij een eventuele afbraak niet teruggegeven.

Wil dit zeggen dat de tijden die in je hoofdgebouw staan aangegeven de bouwtijden zijn van een hoofdgebouw lvl 13. Dit omdat je als je nu een schuilplaats in de wachtrij zet, deze pas gebouwd wordt als het hoofdgebouw lvl 13 is.

Bovenaan