Bot-bescherming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik kreeg toennet een beeld waarbij in een cirkel moest klikken. Heb ik iets misdaan? Of krijgt iedereen dit, om cheaters te voorkomen?
 

DeletedUser

Guest
Lol, ik heb het ook ooit eens gehad. In de tijd toen ik nog speelde :rolleyes:
Is lang geleden, en dat is trouwens als je gedurende een lange tijd niets doet dacht ik. :)
 
Reactiescore
2.496
bot bescherming is de nieuwe bescherming tegen bots (duh) die al heel lang in het spel zit echter nooit actief is geweest.

Aangezien blijkbaar het gebruik van bots stijgt hebben we deze aangezet.

Groetjes,
Seppe
 

DeletedUser

Guest
En hoe zit dan voortaan met timen? Dodgen? Dan probeer je 4 a 5 edels te plaatsen in 1 seconde, dan krijg je dat 'rondje klikken' jammer dan...
 

DeletedUser974

Guest
bot bescherming is de nieuwe bescherming tegen bots (duh) die al heel lang in het spel zit echter nooit actief is geweest.

Aangezien blijkbaar het gebruik van bots stijgt hebben we deze aangezet.

Groetjes,
Seppe

Krijgt zomaar iedereen af en toe zo'n controle, of alleen degene die "verdacht" zijn?
 

DeletedUser

Guest
Jha,, ik heb juist ook die "bescherming" gehad.

Gelieve ons meer uitleg te verschaffen, of dit voor iedereen is of alleen voor verdachte mensen ?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook niet bang, maar ik wou het gewoon weten. Misschien kan ik mensen in mijn stam daar nog mee helpen. Ofzo.
 

DeletedUser974

Guest
Wat maakt het er aan toe? :)
Als je niets gedaan hebt moet je niet bang zijn :cool:

het zou heel vervelend zijn als je die bescherming net krijgt wanneer je edels of verdediging aan het timen bent, kan je zomaar een dorp verliezen doordat die controle net op het verkeerde moment komt.
 

DeletedUser7577

Guest
wss is die controle er als je lange tijd niets meer hebt aangeklikt dus bv even eten bent (30min) en je laat je ingelogd staan ofzo!

Als je actief bezig bent krijg je normaal niet zo'n melding, alleja zo is toch de normale gang van zo'n bot-preventie dacht ik :D
 

DeletedUser

Guest
bot bescherming is de nieuwe bescherming tegen bots (duh) die al heel lang in het spel zit echter nooit actief is geweest.

Aangezien blijkbaar het gebruik van bots stijgt hebben we deze aangezet.

Groetjes,
Seppe

Gebruik van bots, slaat zeker op W10? :rolleyes: Don't make me laugh...
 

DeletedUser

Guest
Kan er nu een DUIDELIJKE post komen over die maffe cirkels?:D

Wanneer komen ze?
Wat gebeurt er als je niet goed klikt?
Wat gebeurt er als je niet klikt?
Kan je ze tijdens het timen krijgen?

etc.


PS. I love the mods. *slijmslijm*
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vaak meerdere schermen open bij TW... en het loopt helemaal vast als ik in het ene scherm die bot-bescherming moet doen, en ik ondertussen probeer iets te openen in een ander scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan