Bot-Bescherming

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
En wat als je net moet snipen/timen/backtimen/.... Daar komt het neer op een milliseconde :s

Idd, hier zat ik ook al over te denken, voor de rest vind ik het goed initiatief, die paar seconden maken mij tijdens het farmen ook niet zo veel uit, maar als het dan net komt, moet het tw-team maar de schade vergoeden in de vorm van pa ofzo :D

Even onder gekkigheid, zou een Mod hier duidelijkheid over kunnen geven, is toch wel een kritisch punt lijkt mij, waar wel duidelijkheid over mag komen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb het al gezien. Vind het wel goed, eerlijk voor iedereen. Maar je zult het maar krijgen bij dingen als snipen :O

Als dat gebeurd zou ik echt boos zijn, ik denk niet dat het dan kan gebeuren. Meestal krijg ik hem net als ik een dorp heb gefarmt en naar het stammenforum ga.
 

DeletedUser

Guest
Idd, hier zat ik ook al over te denken, voor de rest vind ik het goed initiatief, die paar seconden maken mij tijdens het farmen ook niet zo veel uit, maar als het dan net komt, moet het tw-team maar de schade vergoeden in de vorm van pa ofzo :D

Even onder gekkigheid, zou een Mod hier duidelijkheid over kunnen geven, is toch wel een kritisch punt lijkt mij, waar wel duidelijkheid over mag komen. ;)

Ja daar hebben de mods niet overnagedacht:rolleyes:

Afschaffen dus;)
 

DeletedUser17163

Guest
Heb hem op mijn eigen account nog niet gehad hoor.

Kan het niet met bepaalde instellingen of scripts te maken hebben?
 

DeletedUser

Guest
Duckje zei:
Botbescherming
We voeren opnieuw een botbescherming in:
Voor de eerste x seconden van de botbescherming ziet de speler deze op de top van de pagina en dien je de code in te geven om het weg te halen. Hierna wordt er teruggegaan naar de "blokkeringsmodus" en kan je niet meer spelen tot de code ingevoerd is.

Bron: http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=110353


De rest van je vraag is volgens mij al beantwoordt in dit topic, dus hier gaat een slotje op. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan