Boosting????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
60
Vraagje. Als ik zo naar de stats kijk, lijkt dit wel heel erg op boosten. Kratje Grolsch is afgelopen weken "ineens" bijna in punten verdubbeld. Hij heeft heel veel overnames tegen Woodcrake uit de stam Nazgul, die al bekend staan als moraalbreker van Kratje. Als je verder naar de stats kijkt valt het op dat ondanks de vele overnames, Woodcrake amper verdedigd heeft. Dit is toch gewoon boosten en is toch onder de "nieuwe" regels niet toegestaan?
 

Bijlagen

  • Overnames van spelers.jpg
    Overnames van spelers.jpg
    58,6 KB · Weergaven: 63
  • Woodcrake Kratje Grolsch overnames.jpg
    Woodcrake Kratje Grolsch overnames.jpg
    357,9 KB · Weergaven: 62
  • Woodcrake OD verdediging.jpg
    Woodcrake OD verdediging.jpg
    78,9 KB · Weergaven: 62
Reactiescore
338
Zulke dingen bespreek je best via de support tool en dan bekijken we dit geval voor je. :)
 
Reactiescore
60
Zulke dingen bespreek je best via de support tool en dan bekijken we dit geval voor je. :)

Ticket is aangemaakt, maar bij een support ticket kan maar 1 screenshot worden toegevoegd.
 
Reactiescore
579
Ticket is aangemaakt, maar bij een support ticket kan maar 1 screenshot worden toegevoegd.
Ik vraag me af of hier gevolg aan gegeven word. Puur omdat het boosten middels een MB e.d. in de beginfase heel streng beoordeeld wordt (teveel voordeel).

Maar als de wereld enigszins gevorderd is, dan kijkt men hier anders tegenaan, omdat het voordeel dan veel kleiner is of omdat je met het verkregen voordeel wel inloopt op de absolute top/je omgeving, maar dat je er niet vreselijk ver mee uitloopt.

In dergelijke gevallen (dat je wel (te)veel voordeel behaald) is het verstandig om eerst support te contacteren en op voorhand toestemming te krijgen voor je 'uitbreidingsplannen'. Voorkomen is beter dan genezen en een ban is het laatste wat je wilt.
 
Reactiescore
60
Als je van 1 miljoen- punten binnen een week naar 2 miljoen+ punten gaat haal je hier volgens mijn een behoorlijk voordeel uit ten opzichte van de omliggende stammen, of zie ik dit verkeerd?
 
Reactiescore
579
Als je van 1 miljoen- punten binnen een week naar 2 miljoen+ punten gaat haal je hier volgens mijn een behoorlijk voordeel uit ten opzichte van de omliggende stammen, of zie ik dit verkeerd?
Helemaal waar, maar mss is het wel een bij support aangevraagde en goedgekeurde fusie... dan doe je daar niets aan.
 
Reactiescore
1.476
Moraalbrekers zijn kinda de definitie van boosten. Een moraalbreker opedelen is verspilling van edels omdat die dorpen toch al bij jou horen. Maar dat is mijn mening, wat weet ik ervan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan