Boosting door Clean?

Reactiescore
60
Jij hebt je huiswerk niet goed gedaan, lol.
Ohh zeker wel, maar ik ben ook vrij zeker dat je eerder meer def dorpen had. Wel zonde dat je met zoveel offdorpen nog niet fatsoenlijk dorpjes kon pakken, terwijl je stam al jouw dorpen aan het verdedigen was.
 
Reactiescore
903
Lekker overdreven aangedikt, Toxic nam een risico door mij de stam te nemen omdat ik geen aansluiting had. Die aansluiting is er nooit van gekomen.
Wellicht een lesje TW eruit halen, door te luisteren i.p.v. aannames te doen zonder enige onderbouwing ;)
 
Reactiescore
581
Je hebt ons weinig keuzes gegeven vind ik. Als we niet met het aanbod waren gekomen voor de fusie van Baeckie en Bubble Gum, dan waren jij en Daffy Duck volledig op Toxic. gegaan. En dat terwijl wij bezig waren met Haas. En verder neem ik je wel kwalijk dat door jouw eisen er meerdere spelers gestopt zijn vanwege het verlies van motivatie. Al die spelers zijn intern geworden. Baeckie, Red, Ghoul. En toekomstig Mauss en daarna ik,. Alleen voor je eigen gewin. Als je in Toxic was gebleven was er nu een nummer 3 stam geweest die mee deed voor de eindwinst. Heb je al eerder vertelt dat dat veel leuker is. Is moeilijker, maar leuker.

Leuk dat jij zegt dat wij een keuze hadden. Je wilt dat Noize de intern van Budshot wordt, legt ons jouw edellijnen op, wat betrekking heeft op alle dorpen van Budshot.

Met de intern van Ghoul heb ik proberen mee te profiteren door er nog goed gebruik van te maken. Maar de troepen werden al weggegooid toen Budshot zich ermee begon te bemoeien. We hebben het hier dus over een stamgenoot die zijn eigen plan trok. Niet zo gek dat ik dan zeg, Jo bekijk het maar met alles.
Genoeg keuzes, je had dan wel moeten vechten... maar dat verkoos men niet. En Je zit er wederom naast, wss omdat je niet alle info hebt. Van de spelers die volgens jou gestopt zouden zijn, spelen er gewoon enkele door... alleen niet op de eigen account. Budshot houdt gewoon zijn dorpjes, zonder het te weten, kraam je allerlei onzin uit. Ghoul daarentegen die heb je misbruikt, niet goed gebruikt... dat was je eigen boost account.

Wat wel klopt is dat wij een Noize account in Clean niet zagen zitten. Iets met een niet zo stabiele hoofdspeler op die account, waarvan we verwachtte dat hij in een kolere zomaar zijn account op delete zou kunnen gooien. Daarom wilde we jou niet doorlaten gaan op je eigen account. Wel op budshot, maar niet op Noize.

Tsjaa, als we eerder wisten dat je zo afhankelijk van stamdef was en maar 8 of 9 def dorpen hebt...

X-jes
Wij wisten het ook niet... en toen dacht hij waarschijnlijk: ik verlaat de stam en dan proberen ze mij weer binnen te halen en stel ik de voorwaarden. Noize heeft gegokt en verloren.

Lekker overdreven aangedikt, Toxic nam een risico door mij de stam te nemen omdat ik geen aansluiting had. Die aansluiting is er nooit van gekomen.
Klopt... toen ik nog in Toxic. zat en stamleider was, was je om die reden nooit binnen gekomen. Eerst de aansluiting, dan in de stam. Je had geluk... dat we net in Clean zaten en toen mocht je joinen onder de nieuwe leiding.
 
Bovenaan