Boosten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
65
Momenteel slaat dat supportteam van TW volledig door en slaan ze ook de plank mis.
De classic zit al een tijdje in het eindspel, dus er kan geen sprake meer zijn van boostaccounts.
Op de classic zijn er spelers die door privé omstandigheden niet meer kunnen spelen wat zoals iedereen weet op alle werelden voorkomt.
Zij worden aangevallen door een andere stam. Die moeten wel clearen omdat er helemaal niets gedaan wordt op het account.
De stam waar hij in zat merkt dat er veel dorpen verloren gaan.
Ook zij moeten zijn dorpen clearen en krijgen net zoveel/weinig tegenstand als de andere stam.
Je zou dus zeggen dat alle spelers/stammen die dorpen overnemen van de gestopte speler evenveel voordeel/nadeel hebben.
Nu komt er ineens een ban voor spelers van de stam waar de speler lid van is.
Deze ban wordt eerst uitgedeeld en pas daarna kan men zich verdedigen, maar dan is het kwaad al geschied.
Als je dus de pech hebt dat er iemand in jouw stam niet meer kan spelen, dan moet je dus 2miljoen punten gewoon aan de tegenstander geven.
Dat noem ik pas boosten.
Helaas komt er door de willekeur van het tw team nu een vervelend einde aan deze classic en ook aan mijn carrière bij Tw terwijl ik al speel vanaf de eerste wereld op de Duitse server toen .nl nog niet bestond.
 
Reactiescore
6
Beste Icetubbie,

wie zich brandt moet op de blaren zitten.

Groetjes.
 
Reactiescore
65
Beste Excalibris,

Wie op deze kinderachtige manier wil winnen feliciteer ik met zijn fantastische overwinning.
Jammer dat je in het spel jouw grote mond niet waar kan maken.

Groetjes.

P.s. doet het geen pijn op de plek waar je op moet zitten?
 
Reactiescore
6
Reactiescore
2.489
Bans worden niet op het forum besproken.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan