Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

Reactiescore
0

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Kusjes!

xoxoxo PWTD

En trots datie is.


Even vanuit Fruit een inkijkje in waar Heres mee te maken heeft. Ik heb 12 van de eerste berichten gepakt. Maar ik denk dat ik er hier zo'n 75 van heb...

Heres heeft er ongeveer 300 van denk ik
 
Reactiescore
1
Best mooie actie op hem is die ff druk mee. @Afterglow. Je kan niet eens feiten correcte krijgen. Je zegt dat de groep speler van up en run al meerdere classics samen spelen. Das toch wel.raar aangezien ik deze speler pas sinds deze wereld ken. Op the great war na. Die ken ik van tourna dit jaar.

En waarom al de gezeik over katas. Het is tw. Katas is part of the game dat jij niet kan winnen en daarom anderen door het slijk wil halen en discrediet wil brengen zegt meer over jou zeker aangezien je denkt dat jij zo goed bent.....
 
Reactiescore
228
Best mooie actie op hem is die ff druk mee. @Afterglow. Je kan niet eens feiten correcte krijgen. Je zegt dat de groep speler van up en run al meerdere classics samen spelen. Das toch wel.raar aangezien ik deze speler pas sinds deze wereld ken. Op the great war na. Die ken ik van tourna dit jaar.

En waarom al de gezeik over katas. Het is tw. Katas is part of the game dat jij niet kan winnen en daarom anderen door het slijk wil halen en discrediet wil brengen zegt meer over jou zeker aangezien je denkt dat jij zo goed bent.....
ben jij niet gestopt? ik zou alleszins niet zo een grote mond hebben na je vuile stab.

edit: ik heb in mijn post mooi aangehaald welke accounts en spelers samen spelen/speelden. Ik heb aangeduid welke accounts intern waren (waar jij ook bij hoort deze classic) en waarom. Als je dan komt wenen over zo een domme dingen zou je beter eens lezen ipv zoals al je breindode vriendjes hier te komen doen alsof.

over katas is het heel simpel: je creert een kwantitatieve overmacht door alle BG's en interns/boosts. Speel dan op zijn minst nog mooi spel.
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Voor de volle 100% :)
Is toch genieten als je alle kindjes ziet huilen :p

Tis janken omdat jij niks kan zonder katas. Ik daag je uit eens iemand weg te spelen op skill. Denk dat je dat wel weer weg wuift met iets over katas en janken maar kan het proberen natuurlijk..
 
Reactiescore
0
Tis janken omdat jij niks kan zonder katas. Ik daag je uit eens iemand weg te spelen op skill. Denk dat je dat wel weer weg wuift met iets over katas en janken maar kan het proberen natuurlijk..

Jaman.. Jij hebt echt volledig gelijk man :O
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Jaman.. Jij hebt echt volledig gelijk man :O

Twijfelde ik niet aan hoor. Lekker 360 graden save liggen op letterlijk 2 dorpen na en dan vollediig kapot kata'en dat enetarget wat je hebt, pro'tje.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Genieten he?
Lijkt net alsof je graag in mijn schoenen zou willen staan :D

Is een beetje alsof je op je 35e nog bij je ouders woont en je eten onder de deur door geschoven krijgt...Trotse Devil
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
niets mis mee overigens
 
Reactiescore
676
Run is toch wel echt de meest triestige stam die ik in mijn tijd op TW heb meegemaakt :redface:
 
Reactiescore
38
misschien beter lezen, ik zeg in te gaan op een groep spelers die al meerdere classics samen start. Als er van Leone kan bewezen worden dat hij deze classic even hard geboost heeft als Run!, Up!, RK*, ???, 5-1 en dan nog een NAP met OH zal ik mij hier zeker van distantieren.

Voor de rest moet je mss eens nadenken dat je nu ondertussen bewezen hebt met een 18 tal accounts samen te spelen, een NAP te hebben met een ander deel van je front.

Daarnaast ga je nog eens stabben met TheWest wat je niet kan goedpraten door "die ging stoppen dus moest doodlopen", ga je katapulten gooien met een gigantische overmacht en word je nog weggespeeld.

Om terug te komen op alle onnozeliteiten van "dan toch beter dat de intern naar je BG gaat dan naar de vijand", dan speel je niet voor de winst, het lijkt me duidelijk dat je dan gewoon dorpen afgeeft om een andere stam aan de winst te helpen waarbij je enkel maar kan verliezen.

Dit is dus boosten he vrienden...

Je spreekt hier weer in de Je vorm?
Doel je dan op mij? Ik zit niet eens in Float! (Run!) En je wilt bewijzen zien van Leon zen boost? waar zijn je bewijzen dat wij boosten/internen/kata´s gooien?
 
Reactiescore
16
over katas is het heel simpel: je creert een kwantitatieve overmacht door alle BG's en interns/boosts. Speel dan op zijn minst nog mooi spel.

Kata's zijn laag. We zijn daar ook tegenaan gelopen als KieKat tegen (5-1) en zijn zeer dankbaar dat dit is afgestraft. Wat mij betreft mag dit ook nooit de regel worden zo te spelen, gewoon deprimerend en laag. Gelukkig is de grootste deel van de spelers daar ook uitgesproken over en ik ben ook dankbaar aan de spelers die ons erbij hebben geholpen, zoals ook Leone.

Maar een kwantitatieve overmacht creëren door zo early game al een bondgenootschap af te spreken met Fruit. om endgame te hebben? Dat haalt de spanning wel van de wereld af. Team Leone kan o.a. toch wel wat meer doen deze wereld dan boosts gebruiken en internen mag ik hopen? Of is KieKat de enige stam die haast eerlijk voor de dorpen heeft gevochten? Is wel behoorlijke domper dit te horen en krijgt niet mijn respect.
 
Reactiescore
228
Je spreekt hier weer in de Je vorm?
Doel je dan op mij? Ik zit niet eens in Float! (Run!) En je wilt bewijzen zien van Leon zen boost? waar zijn je bewijzen dat wij boosten/internen/kata´s gooien?
eerder in general, en ik denk dat er genoeg TWstats zijn gedropt die de verbanden tonen tussen vorige werelden accounts etc die dan op intern gaan alsook PMs die het toegeven?

de kata berichten kan je terugvinden in de post van Mystery men alsook op genoeg andere plaatsen?
 
Reactiescore
10
De kata aanvallen zijn ook echt wel heel erg triest... Vooral om dan smederij en boerderij te targetten is echt een hele lage move. Mag het volgens de tribal regels? Sure! Mag backstabben zoals TheWest dat deed volgens de tribal regels? Sure! Maar beide dingen bewijzen gewoon wat voor een trieste manier van spelen sommige mensen hier hebben.... Misschien goed als de grote stammen samen eerst deze stam opruimen voordat ze samen dingen uitvechten :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Maar een kwantitatieve overmacht creëren door zo early game al een bondgenootschap af te spreken met Fruit. om endgame te hebben? Dat haalt de spanning wel van de wereld af. Team Leone kan o.a. toch wel wat meer doen deze wereld dan boosts gebruiken en internen mag ik hopen? Of is KieKat de enige stam die haast eerlijk voor de dorpen heeft gevochten? Is wel behoorlijke domper dit te horen en krijgt niet mijn respect.

dit is gewoon niet waar hoor. Fruit en Last hebben niks afgesproken, we besluiten samen nu samen om die kata stam weg te werken.. denk dat Kiekat dat enige met een enorm stevige bg is atm met holiday.
 
Bovenaan