Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

Reactiescore
1.139
Die bedoelde ik, maar das alweer maanden terug toch?

Juh heb er alles aan gedaan om er beetje leven in te krijgen maar we zijn net op pagina 2 aangekomen en laatste inhoudelijke reactie was 3 december met nog een bumpje van mij op 17 december.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Oh echt? Dat zou lekker zijn. Lig hier best vast dus free dorpjes van 5-1 zouden wel lekker zijn.
Ipv sarcastisch reageren mag je t best ontkennen als t niet zo is :d. Heb de afscheids pm van devil gezien dus neem toch aan dat zodra Panda geinternt is het geregeld is.
 
Reactiescore
10
Up! en Run! werken 10000% samen. Early game veroverde ik een dorpje van TheWest, kreeg vervolgens allemaal dreig berichtjes. Dit gesprek ging nog lang door en kwamen nog wat gekke statements in. Vond het toen al gek want eerst werd ontkent dat er een samenwerking was, vervolgens kreeg ik van beide stammen allemaal aanvallen. En toen ik vervolgens zei 'ik dacht dat je niet samenwerkte?', kreeg ik als reactie dat hij nu ineens met allemaal mensen samenwerkte.

Overall heb ik het idee, met de manier van praten alleen al, dat ze met heel veel spelers samenspelen.... En er flink geinternt wordt. De reden dat ik ook reageer is dat ik zo'n ongelooflijke hekel heb aan classic werelden juist om deze reden. Het feit dat mensen met heel veel samen beginnen en vervolgens maximaal gaan internen verpest echt de classic werelden, maar ook de gewone werelden. Hier moet wat aan gebeuren....

The West. 27.12.21 13:42
Je bent er zo 1?

Je pakt dorpen nadat andere ze clearen je durft zelf niet een dorp te clearen. Alleen zielige backtimes???

DragonclawJS 27.12.21 13:44
Je was ons net voor hoor, we hadden em net ook gescout en wouden clearen.

DragonclawJS 27.12.21 14:46
maar zo te zien hebben jullie als stam een mooie samenwerking met andere grote stammen, dus hoef je je nergens zorgen om te maken toch?

The West. 27.12.21 15:09
Vraag is moet jij dit??


Tussen wouden en doen zit groot verschil

Je weet je zelf wel asrdig op onze radar te spelen. Moxht het je niet ontgaan zijn waren hun speler 3 die weg werkten je stam genoot was iigv zo beleefd te zeggen dat het niet de bedoeling was van ons te pakken. Jou recap zegt echt wat anders.


(Je hele aanpak) scouten recappen en nog recappen.

Maar goed. Het staat noted. En je hebt er weer een aantal spelers bij die je het niet gunnen om te groeien
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
een zeldzaam account die eens niet bij jou hoort
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
bij heres20
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
waarom denk jij zelfs dat ik tegen jou praat
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
valentijn verdomme
 
Bovenaan