[Geen Bug] Boog buff ridder verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.241
Ik zie dat de Boog buff die de ridder geeft niet meer weergegeven wordt op boog werelden.
W107 was de enige wereld op .nl die en boog en ridder had (buiten casual maar daar kan ik zo snel geen account op krijgen)

Maar zag dat het op Beta momenteel ook niet goed gaat dus het lijkt overal een probleem momenteel.

Laatst bewerkt:
Op Cas werelden is volgens mij de boog bonus door ridder nog nooit actief geweest
Dus het is nu niet actief op Cas 16 en 17

Zou me niks verbazen als het zo is, maar ik mag hopen dat het niet een optie is die aangezet moet worden.
Dit zou gewoon standaard zo moeten zijn. Ridder + Boog staat aan op wereld = Boog ridder.
Dit zou geen setting moeten zijn die dus vergeten kan worden.

Als dat inderdaad een setting is, kunnen ze hopelijk die setting als nog aanzetten nu, er zijn geen nadelen aan dus als het technisch mogelijk is lijkt me dat het beste.

Eens, goed dat hier een topic over gemaakt is.

Waarom zijn er geen reacties op dit forum van iemand van het tw-team?

Wereld 110 heeft ridders en boog.
Wat zou het worden?
Neig na geen boogbonus…
Hopelijk is mijn gevoel fout!

Ik heb even voor jullie gekeken en zie dat deze instelling ook bij ons goed staat voor Wereld 110. De ridder gaat op Wereld 110 dus ook de bonussen voor boogschutters hebben.

Ik durf niet te zeggen waarom dit op voorgaande werelden fout is gegaan. Wellicht op verzoek vanuit InnoGames, wellicht "vergeten".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan