Bonusdorpen

DeletedUser30607

Guest
Heey ik heb een vraagje ik hoop dat het hier goed staat:p

In sommige speeds zijn er bonusdorpen.
De ene keer is het 10% meer leem productie en de andere keer is het 1% meer leem productie.
De ene keer is het 3% verhoogte gs de andere keer 30% kan iemand mij uitleggen waarom hier verschil in zit:confused:

Grtz
 

DeletedUser

Guest
nou 10% meer leem productie is 9% meer leem productie dan 1% meer leem productie :eek:
 

DeletedUser30607

Guest
nou 10% meer leem productie is 9% meer leem productie dan 1% meer leem productie :eek:

Nooit aan gedacht xD

Maar waarom is het verschillend de ene keer heb je 32000 leem per minuut met bonusdorp en de andere keer is het 17300 op snelheid 400
 

DeletedUser

Guest
nou 3% extra productie over een totale productie van 5000 is minder dan 30% extra productie over een totale productie van 4500 :eek: (voorbeeldje)
 

DeletedUser30607

Guest
dat begrijp ik maar waarom is het niet gewoon standaart 100% meer want bij de meeste speed is dat wel xD
 

DeletedUser

Guest
dunno, miss om het dichter bij elkaar te houden anders heb je wel heel veel voordeel op een speed van 400. maar dit hangt denk ik ook een beetje van de moderator af ;)
 

DeletedUser30607

Guest
Ke maar laatst had ik een bonusdorp geedeld daar had ik zoveel procent meer productie had ik uiteindeijk maar 500meer gs op lvl 30 per minuut xd
 

DeletedUser30571

Guest
/care ik gebruik die leem toch niet of het nou 10 of 100 procent is :)
 

DeletedUser

Guest
Wereld 6,7 & 9 hadden lagere % met bonussen
w11,12 en 14 hebben hogere.
Ligt dus aan de spel versie wat er eerst was.

Inderdaad,
Als de Speedronde Wereld 6 instellingen bijvoorbeeld is, dan is het 10%
als het Wereld 14 is dan is het 100%


Toch?
 

DeletedUser

Guest
Nou, eigenlijk staat het los van de wereldinstellingen aangezien die niet vaak worden gebruikt door mij. Echter heb je dus wel 2 types van bonusdorpen: De gewone bonusdorpen en de verbeterde bonusdorpen.

De verbeterde bonusdorpen zijn dus beter (wat een verrassing), de gewone zijn gewoon :)eek:). Het is dus afhankelijk van de instellingen.
 

DeletedUser30507

Guest
miss een idee om dit erbij te zetten jan? of gebeurt dat al? :eek:
 

DeletedUser30607

Guest
Idd tis fijner om bonusdorpen te hebben met 100% meer gsen dan 10% xD
 
Bovenaan