Bonus dorpen

DeletedUser

Guest
2 Vragjes:

-Kan je begin dorp een bonus dorp zijn?

-Als je een bonus dorp hebt zie je dan ook nog dat ie bonus is??(dat ie geel/goud randje heeft?)


Mvg.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor antwoord 1 antwoord 2 horen we zo wel :)

Nog een vraagje..

-Zijn bonusdorpen moeilijker te edelen?
 

DeletedUser

Guest
1. nee
2. volgens mij blijven spelers het gewoon zien als bonusdorp (anders zou het wel oneerlijk zijn, dan kunnen hun geen bonusdorpen meer innemen of ze meoten geluk hebben dat ze net de goeie te pakken hebben.)
3. volgens mij niet.
 

DeletedUser8526

Guest
nee, natuurlijk niet... teminste, wel als je meerekent dat iedereen ze wil hebben en je het dus moeilijk zal krijgen als iedereen om 1 bonusdorp gaat vechten....
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er veel om de bonusdorpen zal worden gestreden...

Ik vraag me af hoe mensen de bonus dorpen binnen een stam gaan regelen ( iedereen zal ze willen... dus dan gaan veel mensen ze veel te vroeg claimen enzo )
 

DeletedUser8526

Guest
degene die het eerst aanvalt heeft m toch?:p mja ik denk ook dat dat met al die massalliances niet gaat werken.. mooi zijn we daar ook vanaf:)
 
Reactiescore
276
Je begindorp is nooit een bonusdorp.

Bonusdorpen die overgenomen zijn, zijn nog steeds te onderscheiden. Ze zien er dan zo uit:

Verlaten / Bezet
b1_left.png
b1.png


b2_left.png
b2.png


b3_left.png
b3.png


b4_left.png
b4.png


b5_left.png
b5.png


b6_left.png
b6.png
 

DeletedUser

Guest
helaas

bonus dorpen maken wel troepen

barbaren dorpen doen dat niet

en anders was het veel en veel te makkelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af hoe mensen de bonus dorpen binnen een stam gaan regelen ( iedereen zal ze willen... dus dan gaan veel mensen ze veel te vroeg claimen enzo )

daar zal r.f. wel last van krijgen:p
 

DeletedUser

Guest
Verlaten dorpen worden nu ook barbarendorpen die langzaam meegroeien. Die dorpen hebben hiervoor geen grondstoffen nodig en ze produceren geen troepen. Bonusdorpen groeien ook mee. Als de dorpen nieuwe eigenaars hebben groeien ze uiteraard niet automatisch.

Staat gewoon bij Aankondigingen
 

DeletedUser8526

Guest
mja ik heb al n bonusdorpje op het oog... miss handig om nog maar eens te zeggen voor alle noobs dat GEEN ENKEL DORP DAT NIET IN HET BEZIT VAN EEN SPELER IS TROEPEN PRODUCEERT
 

DeletedUser

Guest
helaas

bonus dorpen maken wel troepen

barbaren dorpen doen dat niet

en anders was het veel en veel te makkelijk ;)

net andersom dude =), anders zou mijn ridder allang gesneuveld zijn.

mja ik heb al n bonusdorpje op het oog... miss handig om nog maar eens te zeggen voor alle noobs dat GEEN ENKEL DORP DAT NIET IN HET BEZIT VAN EEN SPELER IS TROEPEN PRODUCEERT

Barbarendorpen ja, bonusdorpjes, -nu nog- niet
 
Bovenaan