[Afgekeurd] Bolwerken proximity

Moet er een max afstand tussen een bolwerk en het dichtstbijzijnde stamdorp zijn?

  • Ja

    Stemmen: 7 77,8%
  • Nee

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
449
Aloha forumgangers,

Onlangs heb ik al meerdere keren gezien dat op W81 bolwerken ver buiten de bestaande map worden gezet waardoor het op kaartjes een heel erg uitgezoomd beeld geeft. Dit is natuurlijk geen groot probleem aanzich, maar het leek mij een goed idee als er een formule in de game verwerkt zit dat een bolwerk op het moment van plaatsing altijd binnen een x aantal velden mag zitten van het dichtstbijzijnde stamlid. Een makkelijk voorbeeld zou zijn 10 velden, want simpelweg, waarom zou je er een verder leggen?

Misschien is dit een vergezocht iets, maar ik zie het als een quality of life improvement, ondanks dat het zo specifiek is. Bijvoorbeeld op W81 ligt er nu een bolwerk op 250|250, het dichtstbijzijnde dorp (in het algemeen, geen eens die stam dus) is op 457|418, dit is natuurlijk een onzinnig grote afstand, vorige week nog lag er 1 op 001|001 bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
338
Ook deze werd goedgekeurd. Laat maar weten wat jullie van dit idee vinden. Feedback is zeker ook altijd welkom!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ja, goed idee!
 
Reactiescore
2.490
Deze bestond reeds onder: DS-21419 en is afgekeurd. (Te complex)

Zelf ben ik van mening dat een bolwerk overal binnen de 'normale cirkel' gezet zou moeten kunnen worden.

Ook al is het eigenlijk enkel trollen deze bolwerken worden (bijna) nooit echt gerealiseerd en hebben 0,0 nut. Het enige resultaat is dat de dagelijkse Discord map afwijkt :(

Afgekeurd
 
Bovenaan